Dat klopt, maar wat ik wel weet is dat het inmiddels half augustus is en dat er niet is voorgesorteerd is op een vertrek van de enige 2 die voldoen in je achterhoede die beide een 1-jarig contract hebben. Dus eigenlijk gooi je zo'n 25 miljoen weg, voor spelers die niets tot weinig hebben gekost, omdat je geen vervangers hebt of klaar hebt staan. Dat is een behoorlijk bedrag voor deze spelers met een 1 jarig contract, en het lijkt mij vrij stug dat er ineens clubs op de stoep staan die 20+ gaan bieden voor deze spelers met een 1-jarig contract.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat er achter de schermen gebeurt. En zeker met Boscagli is het maar zeer de vraag of hij gaat, want er zit een gapend gat tussen het bod en de vraagprijs.
Ik kan morgen ook wel de plaatselijke Ferrari showroom instappen en een tonnetje of 2 bieden voor een van de SF90’s die er staan, maar uiteindelijk mag ik dan blij zijn als ik een kop koffie en een koekje daaraan overhoud.
No shitquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou Teze verpatsen en Boscagli proberen te houden.
Afgelopen jaren? Het afgelopen jaar viel alles goed, dan kan je toch niet over jaren spreken, het is nog niet zo lang geleden dat John de Jong werd geslachtofferd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
No shitIk denk dat Teze sowieso weg gaat en Boscagli eigenlijk ook wel. Die jongen heeft meerdere seizoenen bij PSV gespeeld en eigenlijk alles wel meegemaakt; fantastische ontwikkeling doorgemaakt (mijn favoriete speler van de afgelopen jaren denk ik). Ik snap wel dat hij nu een keer een stap wil maken; zowel sportief als financieel.
PSV moet nu gewoon daadkracht tonen door Gosens en een CV (v.d. Berg of die Nagalo) te contracteren.. Ik ben echt ontzettend positief over de lijn die PSV de afgelopen jaren heeft ingezet (met Bosz m.i. als beste 'transfer'), maar dat gebrek aan daadkracht als het op verdedigers aankomt is echt lachwekkend.. De competitie is inmiddels begonnen, er komen belangrijke wedstrijden aan en wederom staan we weer met een 19-jarige aanvallende middenvelder uit de jeugd op een backpositie te voetballen.
Probleem is dat je vooral in 2025/26 pas 2 verdedigers vast hebt liggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afgelopen jaren? Het afgelopen jaar viel alles goed, dan kan je toch niet over jaren spreken, het is nog niet zo lang geleden dat John de Jong werd geslachtofferd.
Wat mij sowieso een beetje verbaast is dat met het oog op een zwaardere CL dit seizoen er (nog) helemaal niet is ingekocht, denk dat dit wel enorm onderschat wordt, om daar zonder al teveel kleerscheuren uit te komen heb je een bredere selectie nodig, even los van verdedigers want lijkt wel een verboden woord bij het management.
Dat je begint met “no shit” om daarna 5 open deuren in te trappen. Gedurfd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
No shitIk denk dat Teze sowieso weg gaat en Boscagli eigenlijk ook wel. Die jongen heeft meerdere seizoenen bij PSV gespeeld en eigenlijk alles wel meegemaakt; fantastische ontwikkeling doorgemaakt (mijn favoriete speler van de afgelopen jaren denk ik). Ik snap wel dat hij nu een keer een stap wil maken; zowel sportief als financieel.
PSV moet nu gewoon daadkracht tonen door Gosens en een CV (v.d. Berg of die Nagalo) te contracteren.. Ik ben echt ontzettend positief over de lijn die PSV de afgelopen jaren heeft ingezet (met Bosz m.i. als beste 'transfer'), maar dat gebrek aan daadkracht als het op verdedigers aankomt is echt lachwekkend.. De competitie is inmiddels begonnen, er komen belangrijke wedstrijden aan en wederom staan we weer met een 19-jarige aanvallende middenvelder uit de jeugd op een backpositie te voetballen.
Ramalho vond ik geen geweldenaar, zelfde geldt eigenlijk voor Teze, Boscagli is vooral aan de bal een goeie CV, maar deze 3 moeten nog wel vervangen worden en daar heeft Ernie nog 2 weken voor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat je vooral in 2025/26 pas 2 verdedigers vast hebt liggen.
Flamingo is er, maar probleem is ook dat je op LB nu weer 2 langere blessures hebt en Oppegard, ja, dat kan echt nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ramalho vond ik geen geweldenaar, zelfde geldt eigenlijk voor Teze, Boscagli is vooral aan de bal een goeie CV, maar deze 3 moeten nog wel vervangen worden en daar heeft Ernie nog 2 weken voor.
Ramalho was mokerslecht. Het zenuwachtige wat om hem heen hing ging het hele team door. Hij was de anti-Tillman.quote:
Tillman verwacht ik wel wat van dit seizoen, echt een leuke voetballer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ramalho was mokerslecht. Het zenuwachtige wat om hem heen hing ging het hele team door. Hij was de anti-Tillman.
Er zijn echt wel lijstjes en gesprekken. Maar zeker zo’n Boscagli: dat bod is veel te laag. Als je nu al communiceert dat je de vervanger eigenlijk binnen hebt, dan gaat het bod nooit omhoog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat ik wel weet is dat het inmiddels half augustus is en dat er niet is voorgesorteerd is op een vertrek van de enige 2 die voldoen in je achterhoede die beide een 1-jarig contract hebben. Dus eigenlijk gooi je zo'n 25 miljoen weg, voor spelers die niets tot weinig hebben gekost, omdat je geen vervangers hebt of klaar hebt staan. Dat is een behoorlijk bedrag voor deze spelers met een 1 jarig contract, en het lijkt mij vrij stug dat er ineens clubs op de stoep staan die 20+ gaan bieden voor deze spelers met een 1-jarig contract.
Leuk en aardig dat het niet zeker is dat Teze en Boscagli vertrekken, maar beide willen graag weg. Ik ben niet zo van het hopen dat ze zich dan een heel seizoen kunnen motiveren, en dan lopen ze alsnog gratis de deur uit. Dan heb ik liever die 25 miljoen die je kunt herinvesteren. Geld is blijkbaar geen probleem op het moment bij PSV als je deze aanbiedingen af kunt slaan, dan had je ook al voor kunnen sorteren op hun vertrek.
Er is al genoeg over gezegd, maar bezopen dat je met zo een krakkemikkige verdediging aan het seizoen begint. Zie nu het gevolg, meteen achter de feiten aan. Ik had Earnie hoog zitten en hij zal ook heus wel nog wat halen, maar de onderhandelingspositie wordt op deze manier ook niet sterker.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef Zorro het volgende:
Oppegaard veroorzaakt weer eens een strafschop.
Zet de de terreinknecht op die positie of zo.
9miljoen omdat ze bij psv geen scouts hebben die verdedigers kunnen scoutenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Die Flamingo is ook helemaal niet goed genoeg en ook nog eens bijzonder traag. Echt een schande dat je met deze verdediging aantreedt.
2 jaar geleden werd hier Saibari afgeschreven omdat die er geen kut van kon en nu wordt ie op handen gedragen. Spelers KUNNEN zich ontwikkelen weet je…quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Die Flamingo is ook helemaal niet goed genoeg en ook nog eens bijzonder traag. Echt een schande dat je met deze verdediging aantreedt.
Flamengo?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 jaar geleden werd hier Saibari afgeschreven omdat die er geen kut van kon en nu wordt ie op handen gedragen. Spelers KUNNEN zich ontwikkelen weet je…
Daarnaast heet die knakker Flamengo, en in deze defensie ziet iedereen er kut uit.
Flamengo is een voetbalclub, deze speler heet Flamingo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 jaar geleden werd hier Saibari afgeschreven omdat die er geen kut van kon en nu wordt ie op handen gedragen. Spelers KUNNEN zich ontwikkelen weet je…
Daarnaast heet die knakker Flamengo, en in deze defensie ziet iedereen er kut uit.
Wattequote:Op zondag 18 augustus 2024 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |