Perrut kan uitgroeien tot een hele goede spits voor de Eredivisie, maar ze zitten nog met die vleugelsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De aanval is wel mager, maar als het achterin goed dicht zit kan je een eind komen in deze bananencompetitie.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, dit had ik even nodig.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, dit had ik even nodig.
Die lijkt mij niet zo goed op rechtsback.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zou er niet gek van opkijken als ze uit noodzaak Depay weer binnenhalen.
Als CV? Die wil wat teveel salaris waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Had ik het over de rechtsbackpositie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt mij niet zo goed op rechtsback.
Newsflash: we zoeken verdedigers en een keeper.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Beetje rare take van jequote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Had ik het over de rechtsbackpositie?
Op de posities waar Depay goed uit de voeten kan hebben WE Til, Tillman, Saibari, Babadi, Bakayoko, Lozano, Lang, Drieouch, De Jong en Pepi.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dubbele reactiequote:
Helemaal niemand weet waar jij het over hebt, gekkie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deze post wordt gesponsord door hopium.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:18 schreef PSVCL het volgende:
De sterkhouders zijn vooralsnog allemaal gebleven.. dat had niemand verwacht denk ik.
De nieuwe verdedigers komen uiteindelijk wel en kunnen niet slechter zijn dan de achterhoede die daar vorig jaar stond, dus daar ga je op vooruit. .
Eigenlijk is dit gewoon een top window.
Geraldo Alberto Antonio.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.bndestem.nl/t(...)n-vriendin~a3b45c3b/
Hey, wie is deze vrouwenmeppert?
Ah, nee ik ook niet, uit Angola, ies koeltoer.quote:
2 september piep je anders wanneer ook de de verdediging van toplevel niveau is en onze Kroos, Schouten en Baka zijn gebleven.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze post wordt gesponsord door hopium.
Nouja, het zou wel fijn zijn als er over 2 weken een rechtsback staatquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens Rikkert kan er een streep door groepsverkrachter Montiel, erg mooi.
Ja. Ik prefereer echter iemand die niet terecht staat voor een verkrachtingszaak.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het zou wel fijn zijn als er over 2 weken een rechtsback staat
Vooruit, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja. Ik prefereer echter iemand die niet terecht staat voor een verkrachtingszaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |