Alleen al vanwege dit soort schuimbekkerij hoop ik dat hij nog jaren blijft.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman is echt een walgelijk mannetje aan het worden
met redenen aankomen dat sommige spelers hem bellen bij welke club naar toe gaan enzovoorts![]()
fukking lachwekkend die interviews die hij deze week gegeven heeft
hij maakt zich steeds ongeloofwaardiger
als frenkie na 2 wedstrijden straks weer speelt wordt hij gelijk weer opgeroepen...ja want dat is topniveau gelijk tegen een degradatiekandidaat in spanje
Dus? Blackburn was Engels kampioen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar stond Ajax vorig jaar ? Santos, de club van (Pelé) is vorig jaar voor het eerst in de geschiedenis gedegradeerd.
One of the most widely supported teams in the world and the second most in Brazil, with over 30 million fans, Corinthians is one of the most successful Brazilian clubs, having won seven national titles, three Copa do Brasil trophies, one Supercopa do Brasil title, and a record 30 São Paulo State championships. In international competitions, the club won the inaugural FIFA Club World Championship in 2000, repeated the feat in 2012 after being crowned Copa Libertadores de América champions for the first time that same year, and also won a Recopa Sudamericana title. In 2017, the club was listed by Forbes as the most valuable football club in the Americas, valued at $576.9 million.
Dan had er op het EK geen Ajacied gespeeld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij clubs met weinig tegenstand, die ook nog eens niet presteren, daar ga je geen spelers van oproepen.
Alleen Brobbey en Bergwijn waren mee. Beiden voegden niks toe.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan had er op het EK geen Ajacied gespeeld.
Wie voegden wel iets toe. Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Brobbey en Bergwijn waren mee. Beiden voegden niks toe.
Ditquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Alleen al vanwege dit soort schuimbekkerij hoop ik dat hij nog jaren blijft.
Verbruggen, de Vrij, Schouten, Gakpo, WapWout.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie voegden wel iets toe. Ik heb geen idee.
Verbruggen klop.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verbruggen, de Vrij, Schouten, Gakpo, WapWout.
Een jaar of 4-5 geleden dacht ik nog dat we met deze lichting wel eens konden oogsten tussen (2024 en 2028) Maar de teleurstellende waarheid is dat een plek bij de laatste 4 van een toernooi het hoogst haalbare lijkt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:16 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk gaat het nergens over. we zitten al meer dan 10 jaar met een kut lichting. Koeman nog ff laten falen en Oranje aan zien kloten. Volgende toernooi weer falen en onze aanvallende traditie verkloten. Daarna jonge coach en weer op de aanval. Zag gisteren Jong Oranje. Misschien één zwaluw, maar het gaf hoop. Zag een paar erg mooie acties en goede spelers. Daar een paar van en met Gravenberg, vd Ven, de jong, de Ligt, Ghakpo, Summervile, Simons etc......
Het moet natuurlijk wel geloofwaardig blijven. Op het EK was er nog iets van te snappen. Maar na het EK zal zelfs Koeman wel door hebben gehad, dat het tijd was voor wat anders (voorlopig)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verwacht dat Koeman zo onverbiddelijk zou zijn voor Memphis en zijn transfervrije status.
En als hij goed speelt is zou dat ook niet raar zijn...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt gewoon opgeroepen natuurlijk als hij een club heeft waar hij weer speelt
Volgens mij is Virgil momenteel wel weer aardig in vorm.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:54 schreef Nober het volgende:
Nog geen afscheid nemen van Virgil en Wout.
Man, man, man
Dat is Berghuis.quote:
Zoiets verwacht ik wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Komt er een topic of gaan we het hier bespreken?
Nuff said.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
Bergwijn is verstandelijk beperkt.
Koeman is een patient.
RamboDirk is horse.
Die komt net terug van een blessure, die staat er de volgende keer gewoon weer in.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
De ligt tja had dan de vrij maar laten staan
Bergwijn heeft dan ook gewoon gelijk over deze narcistische klootzak.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Koeman is vergeten Geertruida op te stellen
Bergwijn vindt FC Bilal waar hij gaat spelen een topclub want ze versloegen Barcelona in een oefenwedstrijdquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bergwijn heeft dan ook gewoon gelijk over deze narcistische klootzak.
Ik had het dan ook over het stukje over Koeman.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bergwijn vindt FC Bilal waar hij gaat spelen een topclub want ze versloegen Barcelona in een oefenwedstrijd
Valt wel mee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |