pcr test in 2021.. elke maand soms elke weekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:30 schreef Aberkullie het volgende:
Heb jij je weleens laten testen op iets?
Wat te doen met de urine die er tijdens het poepen uitkomtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:28 schreef Viesdik het volgende:
1. haal de deksel van de stortbak af
2. Als je een dame bent, kun je het beste op een po je urinoire boodschap doen. De man kan rechtstreeks in de stortbak urineren
3. Spoel je stront pas weg als de stortbak volledig gevuld is met je urine.
4. Als je moet kotsen van de lucht, kan je dat ook in de stortbak doen.
Dat is niet andersquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat te doen met de urine die er tijdens het poepen uitkomt
Psychopaten hèquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:00 schreef PzKpfw het volgende:
Je was je broodje aan het eten in de middagpauze en dacht van laat ik hier eens een topic over openen?
Vrijwillig een chip laten implanterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
pcr test in 2021.. elke maand soms elke week
jij?
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:34 schreef Marsenal het volgende:
Buiten de zomers om kan je ook prima je ontlasting opsparen in flessen en als de fles vol is hem uit het zolderraam schenken. Dan steriliseer je gelijk dat stukje dakpannen, en de regen spoelt eventuele stank en resten zo de dakgoot in.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Objectieve feiten hebben geen kwalificatie als aardig en gemeen
Hier is een topic overquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:34 schreef Marsenal het volgende:
Buiten de zomers om kan je ook prima je ontlasting opsparen in flessen en als de fles vol is hem uit het zolderraam schenken. Dan steriliseer je gelijk dat stukje dakpannen, en de regen spoelt eventuele stank en resten zo de dakgoot in.
Wel een goed idee, en dan naspoelen met een beetje chloor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:28 schreef Viesdik het volgende:
Mensen, ik ben tegen water verspilling.
De zeespiegel stijgt, maar ik ben toch tegen de verspilling van water.
Dus, dat beweegt mij om in oplossingen te denken. Denk aan minder douchen, en je kleren wassen in de singel met een wasbord.
Maar ook als je zeg maar naar het toilet moet. Je hoeft niet altijd door te trekken als je hebt gescheten. Je kan zeg maar ook opsparen. Maar niet alleen je stront kan je opsparen, je kan ook je urine opsparen.
Handleiding:
1. haal de deksel van de stortbak af
2. Als je een dame bent, kun je het beste op een po je urinoire boodschap doen. De man kan rechtstreeks in de stortbak urineren
3. Spoel je stront pas weg als de stortbak volledig gevuld is met je urine.
4. Als je moet kotsen van de lucht, kan je dat ook in de stortbak doen.
scheelt je zo 10 a 20 euro per jaar en je draagt weer je steentje bij aan het klimaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |