SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Erg polariserend allemaal weer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haar man is momenteel veel in het nieuws, omdat hij anti-woke zou zijn.
Superspreader-event in Thailand zometeen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop wel dat Ballie nog mag vliegen volgende maand. Kan zomer zijn dat we vanwege de apenpokken weer allemaal thuis moeten blijven.
Hij zou expres de scènes van 2 erg woke actrices uit zijn film hebben geschrapt. En Disney zo ver hebben gekregen dit te accepteren.quote:
Iemand die tot afgelopen week op handen werd gedragen en nu massaal wordt uitgekotstquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest eerst Googlen wie Blake Lively überhaupt was
ja doeiquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop wel dat Ballie nog mag vliegen volgende maand. Kan zomer zijn dat we vanwege de apenpokken weer allemaal thuis moeten blijven.
Maar was er wat mis met die scènes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zou expres de scènes van 2 erg woke actrices uit zijn film hebben geschrapt. En Disney zo ver hebben gekregen dit te accepteren.
Ik heb zo'n voorgevoel dat we iets veel ergers dan corona nodig hebben voordat er weer zulke extreme maatregelen genomen gaan worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
intiem contact las ik dus wij fokkers zijn allemaal veiligquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Hoe krijg je die pokken eigenlijk.
Ik ook. Ik ken haar niet. Ik heb nooit een film gezien waarin zij speelt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest eerst Googlen wie Blake Lively überhaupt was
Door seks met mannen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Vorige keer zei de media dat je het alleen kon krijgen door seks met besmette mensen, wat toen alleen in de homogemeenschap voor zou komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
*ruimt mondkapjes weer op*quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
intiem contact las ik dus wij fokkers zijn allemaal veilig
Als Woke erbij komt kijken is dat al gauw het resultaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand die tot afgelopen week op handen werd gedragen en nu massaal wordt uitgekotst
Seks tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Hij claimt dat de scènes slecht werden ontvangen door het testpubliek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar was er wat mis met die scènes?
Ik ook niet. Ik krijg ook een beetje kortsluiting van die naam. Ik dacht dat "Blake" een jongensnaam was. En "lively" is bij mij een bijwoord, of een bijvoeglijk naamwoord. Is het een artiestennaam soms?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ken haar niet. Ik heb nooit een film gezien waarin zij speelt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
quote:Mensen kunnen door een dier worden besmet via een beet of door direct contact met de lichaamsvloeistoffen van een besmet dier. Het virus kan zich ook van mens op mens verspreiden, door contact via de lucht of door contact met de lichaamsvloeistoffen van een besmette persoon. Risicofactoren voor overdracht zijn onder meer het delen van een bed of kamer of het gebruik van hetzelfde keukengerei als een geïnfecteerde persoon. Een verhoogd overdrachtsrisico is geassocieerd met factoren die de introductie van virus in het mondslijmvlies inhouden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik krijg ook een beetje kortsluiting van die naam. Ik dacht dat "Blake" een jongensnaam was. En "lively" is bij mij een bijwoord, of een bijvoeglijk naamwoord. Is het een artiestennaam soms?
quote:Blake Lively, geboren als Blake Ellender Brown (Los Angeles, 25 augustus 1987), is een Amerikaanse actrice. Ze is vooral bekend van haar rol als Serena van der Woodsen in de tienerdramaserie Gossip Girl.
Heb je in Thailand een mooie zolderkamer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ja we zitten toch voornamelijk op onze zolderkamers alleen
Welkom in de wereld van de natuur, waarbij virussen via luchtdeeltjes zich verspreiden.quote:
heb je mijn mooie huisje nog niet gezienquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je in Thailand een mooie zolderkamer?
Heb je al een huisje daar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je mijn mooie huisje nog niet gezien
neequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je mijn mooie huisje nog niet gezien
Is dat dat mpox?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook allemaal oppassen voor knokkelkoorts he!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ja we zitten toch voornamelijk op onze zolderkamers alleen
Dat ook nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met mevrouw Recce? Of is die niet meer in beeld?
Bekijkt lichaam.quote:(kleine rode vlekjes die niet verdwijnen als op de huid wordt gedrukt en die worden veroorzaakt door beschadigde haarvaten
ik heb de vaccinatie voor dengue genomen. verwachting is dat je het eerste jaar voor 95% bent beschermd tegen ziekenhuisopnamequote:
95% klinkt prima. En moet je dan herhalen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de vaccinatie voor dengue genomen. verwachting is dat je het eerste jaar voor 95% bent beschermd tegen ziekenhuisopname
Ik hou het allemaal niet meer bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee mpox zijn apenpokken.
Waarom heeft iemand een filmpje van een filmpje gemaakt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
https://streamable.com/gsglts?src=player-page-share
Huisje
gotta collect them allquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook allemaal oppassen voor knokkelkoorts he!
nee , heb 2 vaccinaties gehad. Maar het is nog nieuw dus ze kunnen het nog niet precies voorspellen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
95% klinkt prima. En moet je dan herhalen?
nee dat filmpje ben ik want het stond op zijn fb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heeft iemand een filmpje van een filmpje gemaakt?En wie gaat het gras maaien?
Gewoon zelf doen, is leuk en je hebt toch tijd zatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat filmpje ben ik want het stond op zijn fb.
Ik denk dat hij een tuinman heeft en anders moet ik er 1 regelen
Is er ook nog iets boven eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Huisje
Neequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er ook nog iets boven eigenlijk?
Geeft niet. Het is ook niet handig dat er voor dezelfde infectie/virus/ziekte meerdere namen zijn.quote:
Zo'n robot kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon zelf doen, is leuk en je hebt toch tijd zat
Dat is eigenlijk overal behalve in Nederland het gevalquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tuin is groter dan het huisje.
Geen zolderkamer dus om je heel de dag in op te sluitenquote:
Spinnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er ook nog iets boven eigenlijk?
Niet tevreden ermee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er nog eentje in de aanbieding, met 4 wiel aandrijving![]()
Ja in Nederland staat het veel te dicht op elkaar allemaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk overal behalve in Nederland het geval
ja huisjes daar zijn over het algemeen vrij klein omdat men veel buiten leeftquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tuin is groter dan het huisje.
Als je vooral buiten leeft, dan hoeft het huis ook niet groot te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja huisjes daar zijn over het algemeen vrij klein omdat men veel buiten leeft
Nederlanders leven ook vooral binnen, want altijd kutweer hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In principe wel, maar onze tuin heeft teveel levels en afgrondjes omdat het deels rotstuin is, dus dat ding flikkert of van een rots of steeks ergens vastquote:
Wordt alleen maar ergerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in Nederland staat het veel te dicht op elkaar allemaal
In Nederland is de tuin maar 2 van de 12 maanden bruikbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja starterswoningen zijn nu vaak zon 50 tot 60 vierkante meterquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt alleen maar ergerLas dat de nieuwere huizen allemaal kleiner worden
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In principe wel, maar onze tuin heeft teveel levels en afgrondjes omdat het deels rotstuin is, dus dat ding flikkert of van een rots of steeks ergens vastJe kunt 'm wel live zelf sturen met een app, maar daar heb ik geen tijd voor want dan ben ik uren bezig voor 1x maaien.
las laatst iets over tiny smart loftquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja starterswoningen zijn nu vaak zon 50 tot 60 vierkante meter
Daar zijn ze al een tijdje mee bezig, vroeger was een gemiddeld rijtjeshuis 6 meter breed, tegenwoordig is dat nog maar 5,5 meterquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt alleen maar ergerLas dat de nieuwere huizen allemaal kleiner worden
Even lekker flexen met je grote tuinquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In principe wel, maar onze tuin heeft teveel levels en afgrondjes omdat het deels rotstuin is, dus dat ding flikkert of van een rots of steeks ergens vastJe kunt 'm wel live zelf sturen met een app, maar daar heb ik geen tijd voor want dan ben ik uren bezig voor 1x maaien.
Straks zit heel Thailand zonder stroom als jij thuiskomt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
zat al te kijken waar ik allemaal ledlampjes kan ophangen
nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Huisje
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zit heel Thailand zonder stroom als jij thuiskomt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee, dat ding is gewoon traagquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker flexen met je grote tuin
leuk hequote:
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja huisjes daar zijn over het algemeen vrij klein omdat men veel buiten leeft
Veel muggen ook zeker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou mooi zijn tochen het is daar al vroeg donker
Ze hebben een nieuwe premier daar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk he![]()
Ik moet de eigenaar nog berichten en vragen of ik ook sheets en zo meet moet nemen of dat er wat is al
ja altijd. De tijgermug die voor dengue verantwoordelijk is is ook overdag actief. Dus je bent nooit veiligquote:
Denk niet dat die haar zal helpen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe premier daar.
ja zie het net. De dochter van een premier die al een keer is afgezetquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe premier daar.
En daar ga je dan voor je plezier heenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja altijd. De tijgermug die voor dengue verantwoordelijk is is ook overdag actief. Dus je bent nooit veilig
toevallig bij Afrikanen op visite geweest?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
En nu heb ik ook allemaal kleine bultjes op m'n pols.
jij gaat naar beergebied dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daar ga je dan voor je plezier heen
Beren zijn niet heel de tijd op je aan het jagen voor je bloed, die proberen voornamelijk bij je uit de buurt te blijvenquote:
Wel mooi wit strand.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zitten die zandvlooeien
nee niet dat ik weet. Ik ben daar al jaren niet meer geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel mooi wit strand.
Is er niks te doen tegen zandvlooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet dat ik weet. Ik ben daar al jaren niet meer geweest.
ik weet ook niet waarom ze op het ene strand wel en het andere strand niet zitten
quote:Aangezien de zandvlo zich voornamelijk nestelt in tenen en voetranden is het verstandig om dichte schoenen te dragen in gebieden waar zandvlooien veel voorkomen. Daarnaast helpt regelmatig (tweemaal per dag) insmeren van voeten met insect-afstotende middelen op basis van kokosolie tegen het penetreren van de huid door de zandvlo.
murricans wannabee dutchiesquote:
quote:De zandvlo komt vooral voor in warme, droge omgevingen, zoals stoffige hutten, veestallen, en stranden. Hier springen de vrouwelijke vlooien op de huid van zoogdieren, voornamelijk honden, katten, varkens, en ratten, maar ook mensen. De vrouwelijke vlo boort zich vervolgens met haar kop de huid in tot ze een plek gevonden heeft om bloed te zuigen. Deze infectie door de zandvlo wordt ook wel Tungiasis genoemd en is meestal te vinden aan de voeten, maar kan zeker ook op andere lichaamsdelen voorkomen. Wanneer het vrouwtje een voedzame plek gevonden heeft, blijft deze zitten en groeit tot een afmeting van ongeveer 1 cm. De bloed-maaltijd is voor haar nodig om eitjes te produceren. Op de plek waar de vlo zich bevindt ontstaat een pijnlijke zwelling met daarop een klein gaatje, de ademopening voor de vlo. Hier steekt het achterlichaam van de vlo door de huid en wordt zuurstof opgenomen door de vlo. Ook wordt dezelfde opening gebruikt om eitjes door af te scheiden, mogelijk honderden eitjes in een periode van drie weken. Hierna sterft de onderhuidse moedervlo, verschrompelt, en wordt door de huid uitgestoten. De huid geneest na het uitstoten van de vlo vanzelf.
Dus wel hebben al tijgermuggen en deze terreurbeestjesquote:
Omdenkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:19 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-nieuwe-tegenvallers
ja gewoon alleen maar kaas en haring vreten en al het andere is engquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
murricans wannabee dutchies![]()
cultural apprordingesweg ermee
Cancelen die trut
Maar met die tegenvallers zal het ook wel weer meevallen aangezien ze eerst op reces konden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb net een paar filmpjes gemaakt van mijn inbrekers in training.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou weet ik waar @:essnhills die inbrekerskit voor nodig heeft
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Hij draait er in elk geval niet omheenquote:"De enige meevaller die ik heb gezien, is dat het gestopt is met het stapelen van tegenvallers."
Je maakt niet eens je eigen handen vuil?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net een paar filmpjes gemaakt van mijn inbrekers in training.
Hoe kan ik die uploaden?
Nee natuurlijk niet, ik heb net gedoucht. Net alles weer lekker schoonquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt niet eens je eigen handen vuil?
Eens kijken hoe lang het duurt tot dat gekke linkse volk het huidige kabinet daarvan de schuld gaat geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Hij draait er in elk geval niet omheen
Youtubequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik heb net gedoucht. Net alles weer lekker schoon
Filmpjes uploaden waar?
nog steeds geen berenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus wel hebben al tijgermuggen en deze terreurbeestjes
Nog wel kleiner hoor, zag laatst dat er in amsterdam appartementen van 28m2 werden gebouwdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel aan toe. Jij nog plannen?quote:
tiny smart loftsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nog wel kleiner hoor, zag laatst dat er in amsterdam appartementen van 28m2 werden gebouwd
Beetje zuipen en onder de ballen kietelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel aan toe. Jij nog plannen?
Ik was woensdag en donderdag ook al vrijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel aan toe. Jij nog plannen?
Jij wordt daar elke dag aangevallen door beestjes die in je huid kruipen om zich voort te planten, ik heb nog nooit een beer in het echt gezien in het wildquote:
oeh lekker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik was woensdag en donderdag ook al vrij
Singaporese taferelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)erweg-6-c6/43430145/
24m2
waar klikte ik nu opquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
Ik mocht eindelijk weer eens een liedje aanzetten bij de branderij (normaal staat er een playlist aan). Maar er waren maar 2 anderen aanwezig dus durfde deze wel even hard aan te zetten:
Ik heb mij wel maar ingehouden want anders dachten ze vast dat ik naar een gesticht moest.
Alleen als heel dat huis voor jezelf zou zijn, aan de kaartjes bij de deur te zien zit je met 5 in dat huisquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)nsweg-42-a/42312233/
Dit is wel tof eigenlijk
5 minuten poetsen per week en je went er alvast aan om overleden te zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
24m2
Als starter had ik dat prima gevonden eigenlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
24m2
Om te huren, ja. Om te bezitten, nah.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als starter had ik dat prima gevonden eigenlijk
Als je een keer hoest tijdens het eten zit er een vork in je oogbal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als starter had ik dat prima gevonden eigenlijk
Wat heeft dat met de ruimte te maken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een keer hoest tijdens het eten zit er een vork in je oogbal.
Normaal strek je je knie dan snel als je ineens moet hoesten maar dat lukt je niet want die ruimte is er niet waardoor je kin tegen je knie komt en die vork recht in je oogbal komt in plaats van je mond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de ruimte te maken?
...hoe hoest jij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaal strek je je knie dan snel als je ineens moet hoesten maar dat lukt je niet want die ruimte is er niet waardoor je kin tegen je knie komt en die vork recht in je oogbal komt in plaats van je mond.
Bijzondere motoriek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaal strek je je knie dan snel als je ineens moet hoesten maar dat lukt je niet want die ruimte is er niet waardoor je kin tegen je knie komt en die vork recht in je oogbal komt in plaats van je mond.
Of een enorme kin, dat kan ook.quote:
Als ik het hoestje op voel komen zetten netjes in mijn gesloten knuist maar als het pardoes komt...quote:
Moet in je elleboog tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik het hoestje op voel komen zetten netjes in mijn gesloten knuist maar als het pardoes komt...
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
https://www.veed.io/view/(...)-4d8bb057fc86?panel=
https://www.veed.io/view/(...)-20ac4c089ab5?panel=
Werkt dit ook?
@:nattekat inbrekers in training
quote:This video isn't ready
Ask the video creator to sign up and share this with you again to preview.
Dan heb ik alsnog niet dat mijn benen strekken als een of andere spastquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik het hoestje op voel komen zetten netjes in mijn gesloten knuist maar als het pardoes komt...
Ohquote:
@Wereldgozer weet wel over wie dit gaat en is al zachtjes Sweet Caroline aan het neuriënquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of een enorme kin, dat kan ook.
Moeten ligt op het kerkhof naast de moeder van Sandertje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet in je elleboog tegenwoordig.
US Habsburg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of een enorme kin, dat kan ook.
Wat een claimerig idee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
If I cut off your arms and cut off your legs
Would you still love me anyway?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:53 schreef essnhills het volgende:
https://jumpshare.com/s/Fb2gJWBWsIj5Izu3egZD
https://jumpshare.com/s/fCa7Gg9EZEwQ7RInSHRO
Deze dan?
@:nattekat
Als een mentaal gezond persoon: nee natuurlijk niet geweldadige gekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
Dit was vanmorgenquote:
Gewoon niet netjes dus jij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ligt op het kerkhof naast de moeder van Sandertje.
Misschien is dit wel mijn counterquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was vanmorgen
En ik kom online en jij tagged mij over inbrekers
Op imgur kun je ook video's uploadenquote:
Daar zijn stomerijen voor.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is dit wel mijn counter
Heb al iets gevondenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op imgur kun je ook video's uploaden
Da's die Porsche(velg) ook.quote:
Nog 4 maandjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Wereldgozer weet wel over wie dit gaat en is al zachtjes Sweet Caroline aan het neuriën
Nee vastendagje vandaagquote:
Binnenkort maar weer eens shitjes voor de Nostra gaan regelenquote:
Schuren met je tante, okquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker wel, maar dat is ook vaak wat stijfjes in het begin. Tot je gaat schuren met tante en ze helemaal loskomt.
uh.. nee, daar dan ben je wel mijn grens over.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
Er moet nog een wedstrijd plaatsvinden en de winnaar komt in het weekend en de verliezer niet?quote:
Nee die wordt teruggezet naar dinsdagmiddagsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er moet nog een wedstrijd plaatsvinden en de winnaar komt in het weekend en de verliezer niet?
Goddank ga ik nooit naar popconcerten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groezelige popconcerten zijn dat ook.
Planet Zoo staat ook op steam.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
Dit is volgens mi ook een leuk spel
https://store.steampowered.com/app/1562430/DREDGE/
Ik wil wel screenshot van jouw park zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
Kan straks wel weer even kijken hoe het met mijn dierentuin gaat. Ik vind zo gaaf hoe goed de meeste dieren zijn nagemaakt en met veel detail als je inzoomt.Ik heb ook 2 komodovaranen maar die zijn volgens mij beetje klein uitgevallen in het spel als ik video's van die beesten zie.
![]()
Ja ooit als het klaar is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil wel screenshot van jouw park zien.
Nee, ik wil ook al nu screenshot zie. Van Hoe het nu is. Niet. Pas als het af is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ooit als het klaar is.Ben recent opnieuw begonnen zodat ik het niet te gehaast doe want ik bouw op niveau van een kleuter. Was met de Sims ook al zo.
Wel een dag met mooi weer uitzoeken dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik volgende week weer eens een dagje vrij nemen of zo? Voor de gein?
Juli 2025quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een dag met mooi weer uitzoeken dan.
Weekje ziek meldenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik volgende week weer eens een dagje vrij nemen of zo? Voor de gein?
Oh ja goeiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een dag met mooi weer uitzoeken dan.
Of ze bieden je 1,20 maar dan betaal je "vaste kosten" die ineens veel hoger zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:58 schreef Ama het volgende:
Lol Vattenfall belt of ze iets kunnen doen om mij te houden als klant. Ja vraagt ze hoeveel ga je voor gas betalen? Ik 1.21. Oh nee ik kan je alleen voor 1.30 aanbieden.
Krijg daar sowieso ook geen cashbackkorting aan het einde van het jaar dus tja gesprek was snel klaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze bieden je 1,20 maar dan betaal je "vaste kosten" die ineens veel hoger zijn
Vattenfall biedt me ineens 1.40quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:58 schreef Ama het volgende:
Lol Vattenfall belt of ze iets kunnen doen om mij te houden als klant. Ja vraagt ze hoeveel ga je voor gas betalen? Ik 1.21. Oh nee ik kan je alleen voor 1.30 aanbieden.
Volgens mij betaal ik nu 1.40 voor gas.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vattenfall biedt me ineens 1.40Was twee weken geleden nog 1.26
Klote kuttyfus teringhuftersquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze bieden je 1,20 maar dan betaal je "vaste kosten" die ineens veel hoger zijn
Ik betaal 1.25quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik nu 1.40 voor gas.
Edit: Ja.
Ik heb bij United nu voor 1.21 vanaf 1 oktober. Gelukkig hoeft de verwarming voor die tijd toch niet aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal 1.25
Oxxio en United bieden nu 1.29 en 1.28
Mooi hoe snel dat stijgt en langzaam daalt
Waarom krijg ik dat nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb bij United nu voor 1.21 vanaf 1 oktober. Gelukkig hoeft de verwarming voor die tijd toch niet aan.
Ik zat bij United Consumers; maar als bestaande klant krijg je natuurlijk niet een goede aanbiedingquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb bij United nu voor 1.21 vanaf 1 oktober. Gelukkig hoeft de verwarming voor die tijd toch niet aan.
Vattenfall doet bij mij ook niet echt moeite.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat bij United Consumers; maar als bestaande klant krijg je natuurlijk niet een goede aanbiedingzo werkt het nu blijkbaar
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat bij United Consumers; maar als bestaande klant krijg je natuurlijk niet een goede aanbiedingzo werkt het nu blijkbaar
En dit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Vattenfall doet bij mij ook niet echt moeite.
In de winter bij je ouders gaan werken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga dus sowieso meer betalen dan afgelopen jaar. Top.
Ja ik snap dat nog steeds niet, een vaste klant 'belonen' is vaak veel voordeliger dan nieuwe klanten werven. Maar op de een of andere manier loont het bij energieleveranciers meer om elk jaar over te stappenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ze weer cashbackacties doen is het sowieso weer interessanter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:14 schreef LTVDK het volgende:
Maar op de een of andere manier loont het bij energieleveranciers meer om elk jaar over te stappen
Ik doe het ook voor mijn lol. Ik ben ook veel slecht in aankledingen doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
Maar misschien kan ik straks het stukje wat ik al gedaan heb wel even laten zien. Maar goed het is geen masterpiece ofzo dus want ik doe het voor de lol.
Dat kan ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
Als ik die FB pagina zie van Planet Zoo fans dan raak ik helemaal gedemotiveerd.! Ik kan dat niet hoor.
Moet ook hele tijd opletten als ik ergens mee bezig ben dat die dieren niet aan inteelt gaan doen enz.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe het ook voor mijn lol. Ik ben ook veel slecht in aankledingen doen.
Maar ik ben gewoon benieuwd wat jij er van gemaakt hebt.
Ik krijg nu via Pricewise als voordeligste optie Vrijopnaam, nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ze weer cashbackacties doen is het sowieso weer interessanter.
Die meldingen krijg ik ook vaak als ik dan lekker aan het knutselen ben om een nieuw verblijf aan het maken ben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ook hele tijd opletten als ik ergens mee bezig ben dat die dieren niet aan inteelt gaan doen enz.
En dit bij Vrijopnaamquote:Stroom
Variabele kosten normaaltarief ¤ 0,272371 /kWh
Variabele kosten daltarief ¤ 0,259908 /kWh
Vaste leveringskosten per maand ¤ 7,50
Gas
Variabele kosten ¤ 1,274142 / m³
Vaste leveringskosten per maand ¤ 7,50
quote:Stroom
Normaaltarief per kWh ¤ 0,23740
Daltarief per kWh ¤ 0,23063
Vaste leveringskosten per jaar ¤ 78,00
Gas
Tarief per m³ ¤ 1,16028
Vaste leveringskosten per jaar ¤ 78,00
Ik probeer allemaal dieren met goud te hebben dus ik geef ze snel anticonceptie als ze dat doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die meldingen krijg ik ook vaak als ik dan lekker aan het knutselen ben om een nieuw verblijf aan het maken ben.
Ik negeer die meldingen meestal, omdat ik ook niet zo goed weet wat ik er tegen moet doen.
Waarom moet ik meer betalenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Dit krijg ik als aanbod bij Coolblue voor verlengen
[..]
En dit bij Vrijopnaam
[..]
Vast ook een grote groep die niet overstapt en waarmee ze goed verdienen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap dat nog steeds niet, een vaste klant 'belonen' is vaak veel voordeliger dan nieuwe klanten werven. Maar op de een of andere manier loont het bij energieleveranciers meer om elk jaar over te stappen
Ik zag het ook toevallig dat ik kon overstappen omdat ik iets anders zocht. Anders wist ik het niet eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast ook een grote groep die niet overstapt en waarmee ze goed verdienen.
Ah zie het al, dat vrijopnaam is een variabel tarief en niet 1 jaar vastquote:
Ja variabel wil ik niet meer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zie het al, dat vrijopnaam is een variabel tarief en niet 1 jaar vast
Misschien moet ik daar ook eens op gaan letten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer allemaal dieren met goud te hebben dus ik geef ze snel anticonceptie als ze dat doen.
Ja als ik niet goed ben in bouwen moet ik maar proberen ergens anders goed in te zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar ook eens op gaan letten.
*schrijft zich in voor de voor en na fotoquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:50 schreef kwiwi het volgende:
Dit weekend halve tuin leeghalen, op maandag beginnen ze met terras slopen en dan nieuwe aanbouw
Ik kom hier net een Kirgizisch biljetje tegen dat vierkant is, hoe cool is datquote:
O ja moet ik niet vergeten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*schrijft zich in voor de voor en na foto
Paprika-kamer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:50 schreef kwiwi het volgende:
Dit weekend halve tuin leeghalen, op maandag beginnen ze met terras slopen en dan nieuwe aanbouw
dat is toch idem dito bij internet en telefoon abo'squote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap dat nog steeds niet, een vaste klant 'belonen' is vaak veel voordeliger dan nieuwe klanten werven. Maar op de een of andere manier loont het bij energieleveranciers meer om elk jaar over te stappen
op de stoep bij de burgemeester?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet dit weekend nog een berg zand zien te dumpen ergens.
Klinkt wel als veel werk als je veel zand hebt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of bij de buren over de schutting gooien.
Schepje voor schepje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt wel als veel werk als je veel zand hebt.
Ook wel genoeg buren; als iemand komt klagen zeg ik dat ze bij mij een hele grote berg over de schutting gegooid hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
Ik zie je daar al staan emmertje voor emmertje.
Ja ik was net van die trauma af door die naaktslakken orgie op het fietspad net, nu herinner je mij er weer aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Kreeg foto’s van een collega van een stroomstoring.
Een buiten wcd met 8 naaktslakken erin en een meterkast met 20 naaktslakken waarvan 3 geroosterd .
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel genoeg buren; als iemand komt klagen zeg ik dat ze bij mij een hele grote berg over de schutting gegooid hebben.
Deze?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom hier net een Kirgizisch biljetje tegen dat vierkant is, hoe cool is dat
Voor jou vast heel normaal, maar ik vond het bijzonder
Zielig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Kreeg foto’s van een collega van een stroomstoring.
Een buiten wcd met 8 naaktslakken erin en een meterkast met 20 naaktslakken waarvan 3 geroosterd .
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik was net van die trauma af door die naaktslakken orgie op het fietspad net, nu herinner je mij er weer aan.
Prima hoor. Geen haast.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:43 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Als ik vandaag niet laat zien doe ik het morgen even. Wil eerst even hier alles netjes en schoon hebben voor ik uren ga gamen.
Heb je het dorp om moeten kopen om goedkeuring te krijgen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeSerre, overkapping, en een dakterras bovenop die twee delen.
Leven lang gratis wafelsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het dorp om moeten kopen om goedkeuring te krijgen?
Dakterras is wel erg chill.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeSerre, overkapping, en een dakterras bovenop die twee delen.
Wel even moeten kletsen met degene die over de vergunningen gaat op een borrel. En daarna de lokale architect de bouwvergunning laten aanvragen, dat hielpquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het dorp om moeten kopen om goedkeuring te krijgen?
Netwerkkwiwiquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel even moeten kletsen met degene die over de vergunningen gaat op een borrel. En daarna de lokale architect de bouwvergunning laten aanvragen, dat hielp
Lekker part-timen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het ook wel weer leuk geweest voor deze week, tijd voor weekend
Had gisteren een dagje van 12 uur, vind ik 7 voor vandaag wel weer genoegquote:
Goed zo, zoveel mogelijk centjes verdienen om leuke welverdiende dingen te doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gisteren een dagje van 12 uur, vind ik 7 voor vandaag wel weer genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |