SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Erg polariserend allemaal weer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haar man is momenteel veel in het nieuws, omdat hij anti-woke zou zijn.
Superspreader-event in Thailand zometeen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop wel dat Ballie nog mag vliegen volgende maand. Kan zomer zijn dat we vanwege de apenpokken weer allemaal thuis moeten blijven.
Hij zou expres de scènes van 2 erg woke actrices uit zijn film hebben geschrapt. En Disney zo ver hebben gekregen dit te accepteren.quote:
Iemand die tot afgelopen week op handen werd gedragen en nu massaal wordt uitgekotstquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest eerst Googlen wie Blake Lively überhaupt was
ja doeiquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop wel dat Ballie nog mag vliegen volgende maand. Kan zomer zijn dat we vanwege de apenpokken weer allemaal thuis moeten blijven.
Maar was er wat mis met die scènes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zou expres de scènes van 2 erg woke actrices uit zijn film hebben geschrapt. En Disney zo ver hebben gekregen dit te accepteren.
Ik heb zo'n voorgevoel dat we iets veel ergers dan corona nodig hebben voordat er weer zulke extreme maatregelen genomen gaan worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
intiem contact las ik dus wij fokkers zijn allemaal veiligquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Hoe krijg je die pokken eigenlijk.
Ik ook. Ik ken haar niet. Ik heb nooit een film gezien waarin zij speelt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest eerst Googlen wie Blake Lively überhaupt was
Door seks met mannen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Vorige keer zei de media dat je het alleen kon krijgen door seks met besmette mensen, wat toen alleen in de homogemeenschap voor zou komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
*ruimt mondkapjes weer op*quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
intiem contact las ik dus wij fokkers zijn allemaal veilig
Als Woke erbij komt kijken is dat al gauw het resultaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand die tot afgelopen week op handen werd gedragen en nu massaal wordt uitgekotst
Seks tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Hij claimt dat de scènes slecht werden ontvangen door het testpubliek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar was er wat mis met die scènes?
Ik ook niet. Ik krijg ook een beetje kortsluiting van die naam. Ik dacht dat "Blake" een jongensnaam was. En "lively" is bij mij een bijwoord, of een bijvoeglijk naamwoord. Is het een artiestennaam soms?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ken haar niet. Ik heb nooit een film gezien waarin zij speelt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
quote:Mensen kunnen door een dier worden besmet via een beet of door direct contact met de lichaamsvloeistoffen van een besmet dier. Het virus kan zich ook van mens op mens verspreiden, door contact via de lucht of door contact met de lichaamsvloeistoffen van een besmette persoon. Risicofactoren voor overdracht zijn onder meer het delen van een bed of kamer of het gebruik van hetzelfde keukengerei als een geïnfecteerde persoon. Een verhoogd overdrachtsrisico is geassocieerd met factoren die de introductie van virus in het mondslijmvlies inhouden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik krijg ook een beetje kortsluiting van die naam. Ik dacht dat "Blake" een jongensnaam was. En "lively" is bij mij een bijwoord, of een bijvoeglijk naamwoord. Is het een artiestennaam soms?
quote:Blake Lively, geboren als Blake Ellender Brown (Los Angeles, 25 augustus 1987), is een Amerikaanse actrice. Ze is vooral bekend van haar rol als Serena van der Woodsen in de tienerdramaserie Gossip Girl.
Heb je in Thailand een mooie zolderkamer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ja we zitten toch voornamelijk op onze zolderkamers alleen
Welkom in de wereld van de natuur, waarbij virussen via luchtdeeltjes zich verspreiden.quote:
heb je mijn mooie huisje nog niet gezienquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je in Thailand een mooie zolderkamer?
Heb je al een huisje daar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je mijn mooie huisje nog niet gezien
neequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je mijn mooie huisje nog niet gezien
Is dat dat mpox?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook allemaal oppassen voor knokkelkoorts he!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ja we zitten toch voornamelijk op onze zolderkamers alleen
Dat ook nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met mevrouw Recce? Of is die niet meer in beeld?
Bekijkt lichaam.quote:(kleine rode vlekjes die niet verdwijnen als op de huid wordt gedrukt en die worden veroorzaakt door beschadigde haarvaten
ik heb de vaccinatie voor dengue genomen. verwachting is dat je het eerste jaar voor 95% bent beschermd tegen ziekenhuisopnamequote:
95% klinkt prima. En moet je dan herhalen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de vaccinatie voor dengue genomen. verwachting is dat je het eerste jaar voor 95% bent beschermd tegen ziekenhuisopname
Ik hou het allemaal niet meer bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee mpox zijn apenpokken.
Waarom heeft iemand een filmpje van een filmpje gemaakt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
https://streamable.com/gsglts?src=player-page-share
Huisje
gotta collect them allquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook allemaal oppassen voor knokkelkoorts he!
nee , heb 2 vaccinaties gehad. Maar het is nog nieuw dus ze kunnen het nog niet precies voorspellen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
95% klinkt prima. En moet je dan herhalen?
nee dat filmpje ben ik want het stond op zijn fb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heeft iemand een filmpje van een filmpje gemaakt?En wie gaat het gras maaien?
Gewoon zelf doen, is leuk en je hebt toch tijd zatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat filmpje ben ik want het stond op zijn fb.
Ik denk dat hij een tuinman heeft en anders moet ik er 1 regelen
Is er ook nog iets boven eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Huisje
Neequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er ook nog iets boven eigenlijk?
Geeft niet. Het is ook niet handig dat er voor dezelfde infectie/virus/ziekte meerdere namen zijn.quote:
Zo'n robot kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon zelf doen, is leuk en je hebt toch tijd zat
Dat is eigenlijk overal behalve in Nederland het gevalquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tuin is groter dan het huisje.
Geen zolderkamer dus om je heel de dag in op te sluitenquote:
Spinnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er ook nog iets boven eigenlijk?
Niet tevreden ermee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er nog eentje in de aanbieding, met 4 wiel aandrijving![]()
Ja in Nederland staat het veel te dicht op elkaar allemaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk overal behalve in Nederland het geval
ja huisjes daar zijn over het algemeen vrij klein omdat men veel buiten leeftquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tuin is groter dan het huisje.
Als je vooral buiten leeft, dan hoeft het huis ook niet groot te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja huisjes daar zijn over het algemeen vrij klein omdat men veel buiten leeft
Nederlanders leven ook vooral binnen, want altijd kutweer hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In principe wel, maar onze tuin heeft teveel levels en afgrondjes omdat het deels rotstuin is, dus dat ding flikkert of van een rots of steeks ergens vastquote:
Wordt alleen maar ergerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in Nederland staat het veel te dicht op elkaar allemaal
In Nederland is de tuin maar 2 van de 12 maanden bruikbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja starterswoningen zijn nu vaak zon 50 tot 60 vierkante meterquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt alleen maar ergerLas dat de nieuwere huizen allemaal kleiner worden
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In principe wel, maar onze tuin heeft teveel levels en afgrondjes omdat het deels rotstuin is, dus dat ding flikkert of van een rots of steeks ergens vastJe kunt 'm wel live zelf sturen met een app, maar daar heb ik geen tijd voor want dan ben ik uren bezig voor 1x maaien.
las laatst iets over tiny smart loftquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja starterswoningen zijn nu vaak zon 50 tot 60 vierkante meter
Daar zijn ze al een tijdje mee bezig, vroeger was een gemiddeld rijtjeshuis 6 meter breed, tegenwoordig is dat nog maar 5,5 meterquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt alleen maar ergerLas dat de nieuwere huizen allemaal kleiner worden
Even lekker flexen met je grote tuinquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In principe wel, maar onze tuin heeft teveel levels en afgrondjes omdat het deels rotstuin is, dus dat ding flikkert of van een rots of steeks ergens vastJe kunt 'm wel live zelf sturen met een app, maar daar heb ik geen tijd voor want dan ben ik uren bezig voor 1x maaien.
Straks zit heel Thailand zonder stroom als jij thuiskomt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
zat al te kijken waar ik allemaal ledlampjes kan ophangen
nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Huisje
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zit heel Thailand zonder stroom als jij thuiskomt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja starterswoningen zijn nu vaak zon 50 tot 60 vierkante meter
Nou dat valt ook wel mee, dat ding is gewoon traagquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker flexen met je grote tuin
leuk hequote:
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja huisjes daar zijn over het algemeen vrij klein omdat men veel buiten leeft
Veel muggen ook zeker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou mooi zijn tochen het is daar al vroeg donker
Ze hebben een nieuwe premier daar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk he![]()
Ik moet de eigenaar nog berichten en vragen of ik ook sheets en zo meet moet nemen of dat er wat is al
ja altijd. De tijgermug die voor dengue verantwoordelijk is is ook overdag actief. Dus je bent nooit veiligquote:
Denk niet dat die haar zal helpen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe premier daar.
ja zie het net. De dochter van een premier die al een keer is afgezetquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe premier daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |