Je vergeet even de vorige periodes dat er niets uit de jeugdopleidingen kwam...quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax, pure middelmaat. Ik kijk met pijn in mijn ogen naar deze middelmatige spelers. Ik denk met weemoed terug aan de hoogtijdagen toen de jeudopleiding nog pareltjes voortbracht:
• Cruijff
• Van Basten
• Davids
• Seedorf
• Kluivert
• Sneijder
• Van der Vaart
Wat komt er tegenwoordig nog uit die jeugdopleiding.
Jason.²
Het is al veel langer zo. Ik reken Nouri tot de laatste echte parel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Je vergeet even de vorige periodes dat er niets uit de jeugdopleidingen kwam...
Dani de Witquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is al veel langer zo. Ik reken Nouri tot de laatste echte parel.²
Niks is Ajax aan die jongen. Zelfs zijn hoofdje niet.quote:
hoofdjequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks is Ajax aan die jongen. Zelfs zijn hoofdje niet.²
Oke Tong.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax, pure middelmaat. Ik kijk met pijn in mijn ogen naar deze middelmatige spelers. Ik denk met weemoed terug aan de hoogtijdagen toen de jeudopleiding nog pareltjes voortbracht:
• Cruijff
• Van Basten
• Davids
• Seedorf
• Kluivert
• Sneijder
• Van der Vaart
Wat komt er tegenwoordig nog uit die jeugdopleiding.
Jason.²
Geef mij hoofdjequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks is Ajax aan die jongen. Zelfs zijn hoofdje niet.²
quote:
ga lekker ergens de moslimterrorist act uithangen met je hoofdje. Of ben je echt 11?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij hier een toptalent of een postbode? Eerlijk zijn.²
Maar heeft die romige kuiten ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij hier een toptalent of een postbode? Eerlijk zijn.²
Postbode. Dit is geen toptalent. Ik heb gewoon andere standaarden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ga lekker ergens de moslimterrorist act uithangen met je hoofdje. Of ben je echt 11?
je kan oerlelijk zijn en een toptalent zijn en andersom. Met je hoofdjequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Postbode. Dit is geen toptalent. Ik heb gewoon andere standaarden.
De laatste echte buitencategorie was Nouri. Daar (vlak) achter denk ik spelers als de Ligt en Mazraoui.²
Toch heeft Dani de Wit meer een postbode hoofdje. Agree to disagree dan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan oerlelijk zijn en een toptalent zijn en andersom. Met je hoofdje
ok bedanktquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch heeft Dani de Wit meer een postbode hoofdje. Agree to disagree dan.
Ik zie liever spelers als: van Basten, Bergkamp, Sneijder, van der Vaart, Mazraoui. Prima toch.²
Okquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch heeft Dani de Wit meer een postbode hoofdje. Agree to disagree dan.
Ik zie liever spelers als: van Basten, Bergkamp, Sneijder, van der Vaart, Mazraoui. Prima toch.²
Ik zie het anders. Waar is de nummer 10 in dit elftal? Waar is de inschuivende libero? Waar zijn de skilled buitenspelers. Het is vlees noch vis. En dat zeg ik als Ajax liefhebber.quote:
Nouriquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Postbode. Dit is geen toptalent. Ik heb gewoon andere standaarden.
De laatste echte buitencategorie was Nouri. Daar (vlak) achter denk ik spelers als de Ligt en Mazraoui.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |