Waken voor onderschatting. Ik had er nog nooit van gehoord tot dat ze uit de loting kwamen als mogelijke tegenstander.quote:
Ik sta vanaf gisteren niet meer achter Ravioli. Ik hoor nog niet in het anti-kamp maar fan ben ik zeker niet. Dit kon echt niet gisterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Waken voor onderschatting. Ik had er nog nooit van gehoord tot dat ze uit de loting kwamen als mogelijke tegenstander.
Boel dicht timmeren, hopen op een bevlieging voorin, veel wedstrijden met weinig goals, alle ballen op Berghuisquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
De vergelijking met Dick Advocaat is wel zo ongeveer de domste die ik ooit heb gelezen, toch knap.
Enfin, dit had je natuurlijk na 90 minuten al moeten afmaken. En eindelijk met pingels gewonnen!
Ja, ik was al bang dat je serieus was. Jammer dat je juist deze stukjes van Pieter weer overslaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Boel dicht timmeren, hopen op een bevlieging voorin, veel wedstrijden met weinig goals, alle ballen op Berghuis
Nee, ik zie dat wel. En dat werkte toch driekwart jaar heel aardig moet ik zeggen hoor
Kansloos verloren van Bodo Glimt, daar wonnen WIJ toch vrij simpel van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:29 schreef Black-Death het volgende:
Heeft iemand een objectieve kijk op onze volgende tegenstander in Europa?
Ik ben vooral positief doordat we potjes nu wel over de streep trekken. Dat het achterin beter staat en we op 1 of andere manier wel meer kansen krijgen dan voorheen. Dat er een tactisch plan is en dat hij ook communicatief prima uit de verf komt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik sta vanaf gisteren niet meer achter Ravioli. Ik hoor nog niet in het anti-kamp maar fan ben ik zeker niet. Dit kon echt niet gisteren
Lekker bezig gapquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Wel mooi tripje overigens. Uitvak zou wel niet uitverkopen omdat het "te gevaarlijk" is maar ik ben er als echte hooligan gewoon bij
Hopelijk weet Farioli wel hoeveelste hij straks in de EL/CoL moet eindigen om door te gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
De vergelijking met Dick Advocaat is wel zo ongeveer de domste die ik ooit heb gelezen, toch knap.
Enfin, dit had je natuurlijk na 90 minuten al moeten afmaken. En eindelijk met pingels gewonnen!
Ik moet het wel nog verkopen aan moeder de vrouw. Heb je tips?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Lekker bezig gap![]()
Zou het ook wel doen als ik geen andere verplichtingen had. Mooi tripje denk
cadeautje kopen voor haarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet het wel nog verkopen aan moeder de vrouw. Heb je tips?
Moet toch vooral beter materiaal bij? Met deze spelers ga je toch geen flitsend aanvallend voetbal kunnen spelen. Snap de tactiek ook wel, maar het is wel wat saai om naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik ben vooral positief doordat we potjes nu wel over de streep trekken. Dat het achterin beter staat en we op 1 of andere manier wel meer kansen krijgen dan voorheen. Dat er een tactisch plan is en dat hij ook communicatief prima uit de verf komt.
Dat het allemaal beter moet helemaal mee eens verder.
Als zelfs Sutalo begint te renderen doe je toch wel iets goed. Ook al was gisteren Baas dan weer verschrikkelijk matig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik ben vooral positief doordat we potjes nu wel over de streep trekken. Dat het achterin beter staat en we op 1 of andere manier wel meer kansen krijgen dan voorheen. Dat er een tactisch plan is en dat hij ook communicatief prima uit de verf komt.
moet zeker beter materiaal bij. Maar gelet op het aantal spelers en de salariskosten momenteel ben je helaas afhankelijk dat er eerst spelers wegmoeten. 1 weg, 1 erbij dat tempo als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet toch vooral beter materiaal bij? Met deze spelers ga je toch geen flitsend aanvallend voetbal kunnen spelen. Snap de tactiek ook wel, maar het is wel wat saai om naar te kijken.
Mwoah 2.4 xG is oké, zit wel stijgende lijn in iig. Sowieso is zo snel oordelen onzin maar dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Boel dicht timmeren, hopen op een bevlieging voorin, veel wedstrijden met weinig goals, alle ballen op Berghuis
Nee, ik zie dat wel. En dat werkte toch driekwart jaar heel aardig moet ik zeggen hoor
Was het niet 2 weg, 1 erbij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet zeker beter materiaal bij. Maar gelet op het aantal spelers en de salariskosten momenteel ben je helaas afhankelijk dat er eerst spelers wegmoeten. 1 weg, 1 erbij dat tempo als ik het goed heb begrepen.
Verder zeker saai om naar te kijken, kon gisteravond niet maar afgelopen zondag was ik vooral gefocust op het te dure bier in de arena en het slappe geouwehoer op het vak.
Ow dat kan ook. Was meer mijn conclusie toen ik las dat Rugani komt als Medic gaat. Maar 2 weg 1 erbij klinkt idd logischerquote:
Ik denk dat Baas bij de komst van Rugani wel het kind van de rekening wordt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ow dat kan ook. Was meer mijn conclusie toen ik las dat Rugani komt als Medic gaat. Maar 2 weg 1 erbij klinkt idd logischer
Ze zitten er verdedigend veel feller op en er lijkt achterin ook steeds een mannetje extra te staan. Juist balen dat uit zo'n rare carambole van een te vol gebied op randje 16 dan de tegengoal ontstaat, maar het heeft ook al veel halve en hele kansen voorkomen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat lijkt niet zo dat is ook zo. Henderson valt er steeds tussen bij balverlies vallen ze terug in een 5-2-3 structuur. Centrum waar doorgaans de gevaarlijkste doel pogingen worden ondernomen sta je dan altijd in overtal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zitten er verdedigend veel feller op en er lijkt achterin ook steeds een mannetje extra te staan. Juist balen dat uit zo'n rare carambole van een te vol gebied op randje 16 dan de tegengoal ontstaat, maar het heeft ook al veel halve en hele kansen voorkomen.
Kroes had het ergens over dat 40% van de inkomende gelden weer geïnvesteerd kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ow dat kan ook. Was meer mijn conclusie toen ik las dat Rugani komt als Medic gaat. Maar 2 weg 1 erbij klinkt idd logischer
rugani zou iig een dure backup zijn van sutalo maar medic weg en je moet wel echt wat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kroes had het ergens over dat 40% van de inkomende gelden weer geïnvesteerd kunnen worden
Of Rugani nog wel komen moet als Sutalo blijft is wel een tweede. Misschien als Medic en Rensch zouden gaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |