Je vergeet even de vorige periodes dat er niets uit de jeugdopleidingen kwam...quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax, pure middelmaat. Ik kijk met pijn in mijn ogen naar deze middelmatige spelers. Ik denk met weemoed terug aan de hoogtijdagen toen de jeudopleiding nog pareltjes voortbracht:
• Cruijff
• Van Basten
• Davids
• Seedorf
• Kluivert
• Sneijder
• Van der Vaart
Wat komt er tegenwoordig nog uit die jeugdopleiding.
Jason.²
Het is al veel langer zo. Ik reken Nouri tot de laatste echte parel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Je vergeet even de vorige periodes dat er niets uit de jeugdopleidingen kwam...
Dani de Witquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is al veel langer zo. Ik reken Nouri tot de laatste echte parel.²
Niks is Ajax aan die jongen. Zelfs zijn hoofdje niet.quote:
hoofdjequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks is Ajax aan die jongen. Zelfs zijn hoofdje niet.²
Oke Tong.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax, pure middelmaat. Ik kijk met pijn in mijn ogen naar deze middelmatige spelers. Ik denk met weemoed terug aan de hoogtijdagen toen de jeudopleiding nog pareltjes voortbracht:
• Cruijff
• Van Basten
• Davids
• Seedorf
• Kluivert
• Sneijder
• Van der Vaart
Wat komt er tegenwoordig nog uit die jeugdopleiding.
Jason.²
Geef mij hoofdjequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks is Ajax aan die jongen. Zelfs zijn hoofdje niet.²
quote:
ga lekker ergens de moslimterrorist act uithangen met je hoofdje. Of ben je echt 11?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij hier een toptalent of een postbode? Eerlijk zijn.²
Maar heeft die romige kuiten ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij hier een toptalent of een postbode? Eerlijk zijn.²
Postbode. Dit is geen toptalent. Ik heb gewoon andere standaarden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ga lekker ergens de moslimterrorist act uithangen met je hoofdje. Of ben je echt 11?
je kan oerlelijk zijn en een toptalent zijn en andersom. Met je hoofdjequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Postbode. Dit is geen toptalent. Ik heb gewoon andere standaarden.
De laatste echte buitencategorie was Nouri. Daar (vlak) achter denk ik spelers als de Ligt en Mazraoui.²
Toch heeft Dani de Wit meer een postbode hoofdje. Agree to disagree dan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan oerlelijk zijn en een toptalent zijn en andersom. Met je hoofdje
ok bedanktquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch heeft Dani de Wit meer een postbode hoofdje. Agree to disagree dan.
Ik zie liever spelers als: van Basten, Bergkamp, Sneijder, van der Vaart, Mazraoui. Prima toch.²
Okquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch heeft Dani de Wit meer een postbode hoofdje. Agree to disagree dan.
Ik zie liever spelers als: van Basten, Bergkamp, Sneijder, van der Vaart, Mazraoui. Prima toch.²
Ik zie het anders. Waar is de nummer 10 in dit elftal? Waar is de inschuivende libero? Waar zijn de skilled buitenspelers. Het is vlees noch vis. En dat zeg ik als Ajax liefhebber.quote:
Nouriquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Postbode. Dit is geen toptalent. Ik heb gewoon andere standaarden.
De laatste echte buitencategorie was Nouri. Daar (vlak) achter denk ik spelers als de Ligt en Mazraoui.²
FC Groningen 2019quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:30 schreef Black-Death het volgende:
Hoe is het spel de eerste helft? (Kan helaas niet kjjken)
Je mist niks Zwarte-Dood. Pure middelmaat, vlees noch vis. 0,0 creativiteit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:30 schreef Black-Death het volgende:
Hoe is het spel de eerste helft? (Kan helaas niet kjjken)
hlynsson doet zijn best maar is het ook niet uiteindelijk. Branco kan je er als 18e man bijhebben ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef Wertha het volgende:
Branco geen enkel persoonlijk duel gewonnen. Wat een slappe zak. Voegt ook geen creativiteit toe, dus zijn aanwezigheid is compleet zinloos.
Brobbey op een eilandje. Hlynsson en Branco komen niet onder hem door. Heb je dus ook niks aan op dit moment.
Branco ontbeert ook charisma en leiderschap. Dit is geen Ajax speler.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef Wertha het volgende:
Branco geen enkel persoonlijk duel gewonnen. Wat een slappe zak. Voegt ook geen creativiteit toe, dus zijn aanwezigheid is compleet zinloos.
Brobbey op een eilandje. Hlynsson en Branco komen niet onder hem door. Heb je dus ook niks aan op dit moment.
Geef hoofdje oulehquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Branco ontbeert ook charisma en leiderschap. Dit is geen Ajax speler.²
Hij heeft ook de uitstraling van een garnaal ja.quote:
Saai is één ding, maar dat inspiratieloze gedoe met zoveel fouten in de passing kan echt niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Tja, het was bekend he dat deze man slaapverwekkend voetbal laat spelen.
Die jongens hebben vorig seizoen ook met elkaar gespeeld, dus het kan geen nieuwigheid zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Saai is één ding, maar dat inspiratieloze gedoe met zoveel fouten in de passing kan echt niet.
Schoot wel beide penalties het beste binnen donderdag .quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Branco ontbeert ook charisma en leiderschap. Dit is geen Ajax speler.²
Scorpie, welke speler is geen middelmaat bij Ajax?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:01 schreef Scorpie het volgende:
Wat is die Godts toch een matige voetballer zeg, hoe hij ook weer de 1-0 inleid met balverlies, zo slecht.
die maakt er tenminste nog iets meer van ipv 18e te staan of de selectie 4 dagen per week vrij te gevenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Die trainert is ook nu al niet meer te benijden met dit hele treurige materiaal.
Het is vechten tegen het onvermijdelijke met dit zooitje en hij krijgt er helaas zo onterecht de schuld van.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die maakt er tenminste nog iets meer van ipv 18e te staan of de selectie 4 dagen per week vrij te geven
denk dat die wel wat krediet heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is vechten tegen het onvermijdelijke met dit zooitje en hij krijgt er helaas zo onterecht de schuld van.
Van Praag kan niet wachten denk ik om Kroes , Beuker en de trainer eruit te gooien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
denk dat die wel wat krediet heeft.
das waar, belachelijk. Grote groep steunt hen wel (gelukkig)quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Praag kan niet wachten denk ik om Kroes , Beuker en de trainer eruit te gooien.
Wat had je gedacht even snel kampioen worden? Maar Farioli kan nog echt niet overtuigen natuurlijk dat ziet iedereen.quote:
geen enkele trainer momenteel dus tja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat had je gedacht even snel kampioen worden? Maar Farioli kan nog echt niet overtuigen natuurlijk dat ziet iedereen.
Komt dit echt door Farioli jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat had je gedacht even snel kampioen worden? Maar Farioli kan nog echt niet overtuigen natuurlijk dat ziet iedereen.
Niemand wil dit brandhout en dankzij Sven , Van Halst , Stuntelaar , Schreuder en Sarremans geen cent meer om uit te geven .quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als je nauwelijks iets aan de selectie doet...
Je ziet die oogaids toch? Ja verdedigend staat het iets beter nou gefeliciteerd. Dan heb je al een halve selectie op z'n best ga je iedere pot de helft wisselen.quote:
guardiola of klopp hadden het idd een compleet geoliede machine gemaakt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je ziet die oogaids toch? Ja verdedigend staat het iets beter nou gefeliciteerd. Dan heb je al een halve selectie op z'n best ga je iedere pot de helft wisselen.
Nee man. Je bent zo goed als je materiaal. En dit materiaal is middelmaat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
guardiola of klopp hadden het idd een compleet geoliede machine gemaakt.
Stel gewoon je beste 11 op en doe niet zo moeilijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
guardiola of klopp hadden het idd een compleet geoliede machine gemaakt.
Verre van zelfs. Onder Steijn was het voetbal nog beter.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Verre van zelfs. Onder Steijn was het voetbal nog beter.
Eerste wedstrijd winnen ze 4-1 en de tweede speelde ze gelijk. 4 punten dus na 2 wedstrijdenquote:
geen enkelequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Welke speler in de Ajax selectie zou PSV beter maken?²
Hoezo paniek? Ze staan keurig in het linkerrijtje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
paniek bij 020
ik verwacht de komende 2 weken nog aankopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |