Het was toch gewoon 30 minuten stilquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
Het is wel een beetje raar om in de 114e minuut 90 minuten lang te gaan zingen
Maar ik ben dan ook een purist
Bedankt dat je mijn punt bevestigtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
Dit gaat uit van de aanname dat de gemiddelde voetbalsupporter überhaupt tot 114 kan tellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb een mening over atypischquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:41 schreef Slobeend het volgende:
@:atypisch zal Vilhena wel weer goed vinden spelen.
Wat een kutuser was dat zeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:41 schreef Slobeend het volgende:
@Brubbiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:41 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
@:zipportal is ook weer wakker van zijn dutje
Op het einde vond ik hem wel vermakelijkquote:
Hoe is die weggegaan dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het einde vond ik hem wel vermakelijk
En ik moet nog steeds lachen om zijn ragequit
Veel leuker dan van die NSB’er.
neef_wuppie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het einde vond ik hem wel vermakelijk
En ik moet nog steeds lachen om zijn ragequit
Veel leuker dan van die NSB’er.
Wat is jouw mening over mensen die met veel bombarie weggaan de boel volschelden en dan stiekem terugkomen en een fan van een andere club imiteren om niet "gepakt" te worden?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:42 schreef Bezsen het volgende:
Oh Typisch heeft een ban op z'n kloon gekregen.
Jammer!
Ik heb echt een stevige mening over users die op anoniem gaan en vervolgens de ruggengraat hebben van een kreeft.quote:
Hij kwam met een totale meltdown waarin hij alle mods en admins hier aanpakte, in het bijzonder Nattekrantquote:
Die schat ik wel iets hoger in dan deze Grieken, ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegen Lens kan je er ook gewoon uitvliegen
Ik zou dan vooral niet gelijk weer je zelfde riedel in NWS postenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over mensen die met veel bombarie weggaan de boel volschelden en dan stiekem terugkomen en een fan van een andere club imiteren om niet "gepakt" te worden?
En dat hij een dag later terug was kwam ook niet bijzonder sterk overquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij kwam met een totale meltdown waarin hij alle mods en admins hier aanpakte, in het bijzonder Nattekrant
Hij had eigenlijk wel een punt, maar de manier waarop was zo geëxplodeerd en onsamenhangend dat het vooral heel triest overkwam.
Ach, atypisch.
Het is toch niet te verbergen als je zo'n debiel bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zou dan vooral niet gelijk weer je zelfde riedel in NWS posten
We geven het even doorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga akkoord met pingels.
Ik heb wel een kloon gehad, niet veel mee gedaan.quote:
Hij kan nu natuurlijk wel in 1x het vertrouwen van Farioli terug betalen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:36 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Pasveer wel de penaltyheld worden
Des te groter de kans dat hij over ongeveer twee weken nog in de basis staat
Ik vind het een prima kerel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:46 schreef Caland het volgende:
Een aanval op Nattekut lijkt me altijd terecht
Keldertje is dicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon gehad, niet veel mee gedaan.
Ik ook. En als ik hier weg zou gaan dan zou ik dat account lekker houden. Snap ook niet waarom je dat door de shredder zou willen gooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |