Dit. Verkopen die Brubbiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben Brobbey beetje zat aan het raken.
Heb dat niet met je moeder?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zal na gisteren moeilijker worden.
Brobbey kan er technisch gezien dan ook echt helemaal niets van. Wat een matige speler is dat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die eerste was redelijk slecht en had meer de hoek in gemoeten.
Die tweede is gewoon FC Bal Op Het Dak 4e klasse amateurniveau. Dat kan echt.
Hij oogt weer niet fit en scherp. Nu helpt zijn non-verbale uitstraling sowieso niet mee, maar toch...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben Brobbey beetje zat aan het raken.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze zou je keihard afwijzen met je downhoofd
quote:
Mee eens, het oogt weer allesbehalve gemotiveerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij oogt weer niet fit en scherp. Nu helpt zijn non-verbale uitstraling sowieso niet mee, maar toch...
Ik snap nooit hoe je miljoenen kunt krijgen en nog steeds te beroerd kunt zijn om fit te blijven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij oogt weer niet fit en scherp. Nu helpt zijn non-verbale uitstraling sowieso niet mee, maar toch...
Volgens mij heeft hij ook nog wat pijntjes, als ik hem zag 'sprinten'. Moest zich inhoudenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is derde spits straks? Of 4de.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:16 schreef TLC het volgende:
Gratis tip voor Koeman : Brobbey nooit een penalty laten nemen
Denk dat Brobbey het zelf voorlopig ook niet meer wil gezien z'n reactiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:16 schreef TLC het volgende:
Gratis tip voor Koeman : Brobbey nooit een penalty laten nemen
@Coco doe hier wat aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat onze havenslaven weer een vrije dag van de kraan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |