2 toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was tergend om te zien in ieder geval. Zal ook wel voor 1 mil op de loonlijst staan. Gelukkig maar 1 jarig contract
Ja ok, maar nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die penalties die Pasveer stopten waren helemaal niet zo slecht ingeschoten, maar vooral goed gepakt.
Pech doet er niet toe, als hij er in gaat.
Maar Ajax heeft echt meerdere keren over geschoten op zo een manier dat als er geen keeper stond en het doel was een meter hoger en breder, hij nog niet in de buurt van de lat zou komen.
Weinig ruggengraat @Calandquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:07 schreef KingRoland het volgende:
Vilhena heeft inmiddels comments beperkt op zijn insta![]()
![]()
![]()
mad
Dat is op zich niet slap maar dat hij die vijfde niet nam extreem slap lijkt mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Juist niet slap als je het mij vraagt
Dacht na 7 jaar bankzitten bij obscure clubs nog eens aandacht te kunnen krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:07 schreef KingRoland het volgende:
Vilhena heeft inmiddels comments beperkt op zijn insta![]()
![]()
![]()
mad
Voor die vijfde hadden we onze superspits en topscorerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is op zich niet slap maar dat hij die vijfde niet nam extreem slap lijkt mij.
Zat in het stadion dus heb niet alles scherp
Mist nooit een penaltyquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor die vijfde hadden we onze superspits en topscorer
Die mafkees van Feyenoord doet dat toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:43 schreef Wotte het volgende:
Overigens wel blij dat Farioli niet meent dat hij reels met afgezaagde motivatie quotes op Instagram moet plaatsen.
Dat is pas gênant.
Komt goed. Kalm aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben Brobbey beetje zat aan het raken.
Die eerste was redelijk slecht en had meer de hoek in gemoeten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:44 schreef manny het volgende:
[..]
Komt goed. Kalm aan.
Neemt niet weg dat je als spits die penalties er gewoon in moet rammen.
Ik vind dat Farioli best goed zijn keuzes kan verdedigen en uitleggen, en vind het eigenlijk wel verfrissend hoe hij het allemaal benaderd ten opzichte van de afgelopen twee jaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/14044674
Wat zielig dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk @:Coco, hier willen we graag dat je tegen op treed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |