quote:Maar wel eenzijdig
Dus geen LHBIQ
Die zijn tweezijdig
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar wel eenzijdig
Dus geen LHBIQ
Die zijn tweezijdig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je hebt stiekem een ‘i’-tje toegevoegd aan de eerste regel,quote:Op zondag 29 september 2024 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Vluchten die vliegen
van Rome naar Istanbul
Pinggg we zijn geland!
Niet eens gezien.quote:Op zondag 29 september 2024 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, je hebt stiekem een ‘i’-tje toegevoegd aan de eerste regel,. Dat mag niet, hè.
Zie de eerste zin van de post boven de mijne en de laatste zin van de post daarvoor.quote:
Ja ik zie rare zinnen. Maar nu maar weer terug naar normaal?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zie de eerste zin van de post boven de mijne en de laatste zin van de post daarvoor.
Maak maar eentje danquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja ik zie rare zinnen. Maar nu maar weer terug naar normaal?
Okquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maak maar eentje dan. Kan je hem met mijn laatste zin beginnen en hem naar iets normaals maken.
Sorry is iets misgegaan met het afdrukken der tandenquote:
We zijn alweer op de ritquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Sorry is iets misgegaan met het afdrukken der tanden
Zooi van Chatgpt wordt hier niet geaccepteerd, en deze sowieso niet, dit is namelijk geen haiku.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:04 schreef Bassie48 het volgende:
Op jezelf doorgaan,
zoals wind langs stille bomen,
vrij maar onzichtbaar
(chatgpt generated)
ChatGPT is mensenwerk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zooi van Chatgpt wordt hier niet geaccepteerd, en deze sowieso niet, dit is namelijk geen haiku.
Vijftig tinten grijsquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:42 schreef Bassie48 het volgende:
Vijftig tinten grijs
Bril op, thee erbij
Passie fluistert zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |