Vaak is .gif erachter zetten al voldoende.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben niet voor één gat te vangen
En SBE is traag natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben niet voor één gat te vangen
Ik zou in ieder geval precies zo reageren als die gast, zou daar wel op gaan maar niet perse voor de lolquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:21 schreef Lovely het volgende:
Ik zou daar ook niet op durven lopen
Misschien met het puntje van mijn schoen haha..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval precies zo reageren als die gast, zou daar wel op gaan maar niet perse voor de lol
Je hebt ook van die bruggen van gaas... of plateau's ... Ook niet mijn Favoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval precies zo reageren als die gast, zou daar wel op gaan maar niet perse voor de lol
Zwemmen wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:21 schreef Lovely het volgende:
Ik zou daar ook niet op durven lopen
ik kopieerde het direct linkje, dus dacht dat dat kant en klaar was, maar weer iets geleerd dusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vaak is .gif erachter zetten al voldoende.
ik heb jaren geleden bijna een angstaanval gehad op de Euromast, maar ben vorig jaar wel in de London Eye geweest, ik ga vooruitquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt ook van die bruggen van gaas... of plateau's ... Ook niet mijn Favo![]()
Moet eerlijkl zeggen dat de hoogtevrees met de jaren is gekomen.. .. ik krijg het nu al van filmpjes
doodeng, mensen zijn gekquote:
quote:
Ook overlast op het schiereiland hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
Het is wat nat op de Spaanse eilanden @:chufi
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo ja, menorca en mallorca is dramatisch momenteelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Allejezus...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Dit was ook wel een beetje eng, op 300 meter hoog.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nog steeds traagquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Londen, 35 meter hoog.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Dit was ook wel een beetje eng, op 300 meter hoog.Ja dat is geen feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |