Als we bijv naar bank gaan om het cash te storten op de rekening van de eigenaar van de auto bedoel je?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:22 schreef KvanG het volgende:
Dat wordt dan wel als ongebruikelijke transactie gemeld.
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:25 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Als we bijv naar bank gaan om het cash te storten op de rekening van de eigenaar van de auto bedoel je?
Ik kan dan eventueel foto's laten zien van de goudenmunten die ik heb ingewisseld. Ik spaar wel is goud namelijk sinds een aantal jaar.quote:
Fijnquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:23 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
Ligt eraan welke je gaat kopen. Als het een Cupra Ateca is, dan heb je wel een hoop kilometers op de teller voor dat bedrag.
Is een foto van goudenmunten voldoende?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:29 schreef Chinless het volgende:
Je moet hooguit de afkomst verklaren. Verder geen issue.
Aah zo, ja dat is altijd erg fijn! Prettig weekend alvastquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik waarder dat gewoon
als mensen aardig zijn
Omdat je denkt dat het waardevermindering oplevert?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nu je goud inleveren voor geld is ontzettend dom.
Neem aan dat je iets van een bewijs of bonnetje of iets krijgt van een juwelier. Vraag me ook af of die wel 30k cash in huis heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:30 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Is een foto van goudenmunten voldoende?
slim. Hij zou het ook in 2x kunnen inwisselen 15k , 15k. heb je binnen 2 dagen 30k cash.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:46 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Neem aan dat je iets van een bewijs of bonnetje of iets krijgt van een juwelier. Vraag me ook af of die wel 30k cash in huis heeft.
Weetje wat het is , leven is kort, alleen maar aan zulke zaken denken is een beetje.... niet nodig als je mij vraagt. Zometeen ga je merge dood aan een hartaanval mag je al die waarde in je reet douwequote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat het waardevermindering oplevert?
Dan moet je er al helemaal geen auto van kopen.
Nee, omdat de waarde van goud veel verder zal stijgen tijdens de komende recessie.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat het waardevermindering oplevert?
Dan moet je er al helemaal geen auto van kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |