SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heb je daarna ineens sneller weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef CherryLips het volgende: [..] Denk ik morgen weer dat het donderdag is.
Wat doe je jezelf aanquote:
Ik zat niet op te letten en geen TT is ook weer zo... leeg.quote:
Gaat ie weer hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rare plek om het te laten drogen
Mijn hele tijdsbesef is sowieso al wegquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht gisteren dat het dinsdag was, vandaag heb ik een vrijdaggevoel. Gaat niet goed met me.
Vakantie is slecht voor je besef van tijd.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil zachtaardige Fles ontmoeten
Is dit drogekat die spreekt?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil zachtaardige Fles ontmoeten
Ik geloof ook maar alles wat ik op het internet leesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Is zachtaardige Fles in the room with us?
Ik zie nu een wijnfles voor me ingepakt in zacht velvetquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Is zachtaardige Fles in the room with us?
Ja beetje raar verzoek in de KSCquote:
Ga dan in elk geval naar de Japanner.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
Voor die meet in japan heb ik geen geld, we gaan wel naar de chinees
mja die chinezen zijn toch een stuk goedkoperquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan in elk geval naar de Japanner.
inb4 @bitterbal en sushiquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan in elk geval naar de Japanner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |