SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heb je daarna ineens sneller weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef CherryLips het volgende: [..] Denk ik morgen weer dat het donderdag is.
Wat doe je jezelf aanquote:
Ik zat niet op te letten en geen TT is ook weer zo... leeg.quote:
Gaat ie weer hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rare plek om het te laten drogen
Mijn hele tijdsbesef is sowieso al wegquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht gisteren dat het dinsdag was, vandaag heb ik een vrijdaggevoel. Gaat niet goed met me.
Vakantie is slecht voor je besef van tijd.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil zachtaardige Fles ontmoeten
Is dit drogekat die spreekt?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil zachtaardige Fles ontmoeten
Ik geloof ook maar alles wat ik op het internet leesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Is zachtaardige Fles in the room with us?
Ik zie nu een wijnfles voor me ingepakt in zacht velvetquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Is zachtaardige Fles in the room with us?
Ja beetje raar verzoek in de KSCquote:
Ga dan in elk geval naar de Japanner.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
Voor die meet in japan heb ik geen geld, we gaan wel naar de chinees
mja die chinezen zijn toch een stuk goedkoperquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan in elk geval naar de Japanner.
inb4 @bitterbal en sushiquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan in elk geval naar de Japanner.
dat is een matige noodle keten voor toeristenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga anders gewoon naar Wagamama, ook al hebben ze m'n favoriet van de kaart gehaald.
Ik vind het lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is een matige noodle keten voor toeristen
Welke is 't?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, hij staat wel op de website.
Na m'n vakantie maar weer eens naartoe.
ik moet die ramen tent hier om de hoek nog eens proberen, verder was die koreaan ook erg goed hier in de buurtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerOok een prima tent om in je eentje te zitten. En betaalbaar.
Wat voor voorwaarden worden daaraan gesteld?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ook een prima tent om in je eentje te zitten.
Gewoon dat ik me er op m'n gemak voel en dat er meer mensen in hun eentje zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor voorwaarden worden daaraan gesteld?
Gent is sowieso erg leuk, daar verveel je je nooitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga misschien een dagje naar Gent en Brugge. Wat mag ik daar niet missen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Heb je afgelopen maanden überhaupt nog gewerkt?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht gisteren dat het dinsdag was, vandaag heb ik een vrijdaggevoel. Gaat niet goed met me.
Vakantie is slecht voor je besef van tijd.
het eten is ook niet slecht, beter dan de mac, maar niet echt hoogstaandquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerOok een prima tent om in je eentje te zitten. En betaalbaar.
Ik ben aanwezig geweest op kantoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je afgelopen maanden überhaupt nog gewerkt?
Nee maar daar ben ik toch niet zo van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
het eten is ook niet slecht, beter dan de mac, maar niet echt hoogstaand
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Gent is sowieso erg leuk, daar verveel je je nooit![]()
Maargoed over Brugge![]()
Klein lijstje uit het hoofd gemaakt @:cherrylips @:bomenverzamelingDank u! Misschien dat we ergens een VVV ofzo opsnorren en een standswandeling doen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Alleen maar ziektewet zekerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je afgelopen maanden überhaupt nog gewerkt?
In Gent kan je ook een boottocht doen, incl bierquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank u! Misschien dat we ergens een VVV ofzo opsnorren en een standswandeling doen ook.
Wandeling op standquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank u! Misschien dat we ergens een VVV ofzo opsnorren en een standswandeling doen ook.
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen maar ziektewet zeker
Geen idee, ben nog aan het scrollen in ONZ FB naar het begin.quote:
Tot ze hierheen komenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Maar meestal is het wel popcornwaardig.
Zoveel leuke cafeetjes ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Gent kan je ook een boottocht doen, incl bier
Dit ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Gent kan je ook een boottocht doen, incl bier
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:36 schreef Nattekat het volgende:
Er is iig iemand op anoniem gegaan vandaag
Ja een douchegel, scheerzeep, tandpasta combi ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een wasmachine, droger, vaatwasser combi zou ideaal zijn.
Wij zijn gewoon één grote koffiecrisis.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:40 schreef Koen66 het volgende:
Gezien dit topic vind ik dit bericht van gisteren toch wel schokkend
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)risis-zeggen-experts
NEEquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:40 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoop het van harte.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon geen koffie meer verkopen aan landen waar ze geen koffie kunnen zetten.
Ik kijk naar jou, Engeland.
Wat dacht je van de U S of A, slootwater daar veelalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon geen koffie meer verkopen aan landen waar ze geen koffie kunnen zetten.
Ik kijk naar jou, Engeland.
pak koffie was al een euro duurder zag ik gisterenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:40 schreef Koen66 het volgende:
Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee, van Engeland weet ik dat ze er meer thee van zetten dan dat je het koffie kan noemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de U S of A, slootwater daar veelal
In de VS krijgt je typisch iets van bruingekleurd water. Voordeel is dat je er erg weinig koffie voor nodig hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee, van Engeland weet ik dat ze er meer thee van zetten dan dat je het koffie kan noemen.
Meeste hebben niet eens een koffiezetapparaatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee, van Engeland weet ik dat ze er meer thee van zetten dan dat je het koffie kan noemen.
En de thee is soms zo sterk dat het alleen te zuipen is met een pak melk erdoorheen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de thee is soms zo sterk dat het alleen te zuipen is met een pak melk erdoorheen.
Eh, op de camping zet ik het eigenlijk het zelfde als thuis. Koffie in filter en dan heet water erop, verschil is of de machine dat water erop gooit of ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:48 schreef Xilia het volgende:
[..]
Meeste hebben niet eens een koffiezetapparaat![]()
Pot campingkoffie
Komt dat water daar niet gewoon zo uit de kraan ook?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de VS krijgt je typisch iets van bruingekleurd water. Voordeel is dat je er erg weinig koffie voor nodig hebt.
Nee ja ik bedoel ze hebben alleen van die oploskoffie in huisquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, op de camping zet ik het eigenlijk het zelfde als thuis. Koffie in filter en dan heet water erop, verschil is of de machine dat water erop gooit of ik.
Ligt er een beetje aan in welk gebied je bent. De hoeveelheid chloor varieert ook erg. Op sommige plekken kan je het water gewoon drinken zonder gekke bekken te moeten trekken en herinneringen aan je eerste zwemles.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt dat water daar niet gewoon zo uit de kraan ook?
Ew.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan in welk gebied je bent. De hoeveelheid chloor varieert ook erg. Op sommige plekken kan je het water gewoon drinken zonder gekke bekken te moeten trekken en herinneringen aan je eerste zwemles.
Je proeft het nu al?quote:
Mission accomplished.quote:
Goed planquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
kogel in de knie en de knuppel in je nek paar tanden uit je smoel met de boksbeugel
Ik kon zo snel geen ander woord met een A bedenkenquote:
Ik zou nu niet meer het eiland verlaten als ik jou was.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen ander woord met een A bedenken
Hoop dat ik je niet al te erg beledigd heb nu
Arts?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Brugophalert is wel een echt ambtenaar baantjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die door-slotjes-posters zijn maar verwarrend.
@:nizno @:yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |