SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heb je daarna ineens sneller weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef CherryLips het volgende: [..] Denk ik morgen weer dat het donderdag is.
Wat doe je jezelf aanquote:
Ik zat niet op te letten en geen TT is ook weer zo... leeg.quote:
Gaat ie weer hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rare plek om het te laten drogen
Mijn hele tijdsbesef is sowieso al wegquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht gisteren dat het dinsdag was, vandaag heb ik een vrijdaggevoel. Gaat niet goed met me.
Vakantie is slecht voor je besef van tijd.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil zachtaardige Fles ontmoeten
Is dit drogekat die spreekt?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil zachtaardige Fles ontmoeten
Ik geloof ook maar alles wat ik op het internet leesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Is zachtaardige Fles in the room with us?
Ik zie nu een wijnfles voor me ingepakt in zacht velvetquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Is zachtaardige Fles in the room with us?
Ja beetje raar verzoek in de KSCquote:
Ga dan in elk geval naar de Japanner.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
Voor die meet in japan heb ik geen geld, we gaan wel naar de chinees
mja die chinezen zijn toch een stuk goedkoperquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan in elk geval naar de Japanner.
inb4 @bitterbal en sushiquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan in elk geval naar de Japanner.
dat is een matige noodle keten voor toeristenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga anders gewoon naar Wagamama, ook al hebben ze m'n favoriet van de kaart gehaald.
Ik vind het lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is een matige noodle keten voor toeristen
Welke is 't?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, hij staat wel op de website.
Na m'n vakantie maar weer eens naartoe.
ik moet die ramen tent hier om de hoek nog eens proberen, verder was die koreaan ook erg goed hier in de buurtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerOok een prima tent om in je eentje te zitten. En betaalbaar.
Wat voor voorwaarden worden daaraan gesteld?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ook een prima tent om in je eentje te zitten.
Gewoon dat ik me er op m'n gemak voel en dat er meer mensen in hun eentje zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor voorwaarden worden daaraan gesteld?
Gent is sowieso erg leuk, daar verveel je je nooitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga misschien een dagje naar Gent en Brugge. Wat mag ik daar niet missen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Heb je afgelopen maanden überhaupt nog gewerkt?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht gisteren dat het dinsdag was, vandaag heb ik een vrijdaggevoel. Gaat niet goed met me.
Vakantie is slecht voor je besef van tijd.
het eten is ook niet slecht, beter dan de mac, maar niet echt hoogstaandquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerOok een prima tent om in je eentje te zitten. En betaalbaar.
Ik ben aanwezig geweest op kantoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je afgelopen maanden überhaupt nog gewerkt?
Nee maar daar ben ik toch niet zo van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
het eten is ook niet slecht, beter dan de mac, maar niet echt hoogstaand
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Gent is sowieso erg leuk, daar verveel je je nooit![]()
Maargoed over Brugge![]()
Klein lijstje uit het hoofd gemaakt @:cherrylips @:bomenverzamelingDank u! Misschien dat we ergens een VVV ofzo opsnorren en een standswandeling doen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Alleen maar ziektewet zekerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je afgelopen maanden überhaupt nog gewerkt?
In Gent kan je ook een boottocht doen, incl bierquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank u! Misschien dat we ergens een VVV ofzo opsnorren en een standswandeling doen ook.
Wandeling op standquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank u! Misschien dat we ergens een VVV ofzo opsnorren en een standswandeling doen ook.
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen maar ziektewet zeker
Geen idee, ben nog aan het scrollen in ONZ FB naar het begin.quote:
Tot ze hierheen komenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Maar meestal is het wel popcornwaardig.
Zoveel leuke cafeetjes ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Gent kan je ook een boottocht doen, incl bier
Dit ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Gent kan je ook een boottocht doen, incl bier
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:36 schreef Nattekat het volgende:
Er is iig iemand op anoniem gegaan vandaag
Ja een douchegel, scheerzeep, tandpasta combi ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een wasmachine, droger, vaatwasser combi zou ideaal zijn.
Wij zijn gewoon één grote koffiecrisis.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:40 schreef Koen66 het volgende:
Gezien dit topic vind ik dit bericht van gisteren toch wel schokkend
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)risis-zeggen-experts
NEEquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:40 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoop het van harte.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon geen koffie meer verkopen aan landen waar ze geen koffie kunnen zetten.
Ik kijk naar jou, Engeland.
Wat dacht je van de U S of A, slootwater daar veelalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon geen koffie meer verkopen aan landen waar ze geen koffie kunnen zetten.
Ik kijk naar jou, Engeland.
pak koffie was al een euro duurder zag ik gisterenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:40 schreef Koen66 het volgende:
Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee, van Engeland weet ik dat ze er meer thee van zetten dan dat je het koffie kan noemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de U S of A, slootwater daar veelal
In de VS krijgt je typisch iets van bruingekleurd water. Voordeel is dat je er erg weinig koffie voor nodig hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee, van Engeland weet ik dat ze er meer thee van zetten dan dat je het koffie kan noemen.
Meeste hebben niet eens een koffiezetapparaatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee, van Engeland weet ik dat ze er meer thee van zetten dan dat je het koffie kan noemen.
En de thee is soms zo sterk dat het alleen te zuipen is met een pak melk erdoorheen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de thee is soms zo sterk dat het alleen te zuipen is met een pak melk erdoorheen.
Eh, op de camping zet ik het eigenlijk het zelfde als thuis. Koffie in filter en dan heet water erop, verschil is of de machine dat water erop gooit of ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:48 schreef Xilia het volgende:
[..]
Meeste hebben niet eens een koffiezetapparaat![]()
Pot campingkoffie
Komt dat water daar niet gewoon zo uit de kraan ook?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de VS krijgt je typisch iets van bruingekleurd water. Voordeel is dat je er erg weinig koffie voor nodig hebt.
Nee ja ik bedoel ze hebben alleen van die oploskoffie in huisquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, op de camping zet ik het eigenlijk het zelfde als thuis. Koffie in filter en dan heet water erop, verschil is of de machine dat water erop gooit of ik.
Ligt er een beetje aan in welk gebied je bent. De hoeveelheid chloor varieert ook erg. Op sommige plekken kan je het water gewoon drinken zonder gekke bekken te moeten trekken en herinneringen aan je eerste zwemles.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt dat water daar niet gewoon zo uit de kraan ook?
Ew.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan in welk gebied je bent. De hoeveelheid chloor varieert ook erg. Op sommige plekken kan je het water gewoon drinken zonder gekke bekken te moeten trekken en herinneringen aan je eerste zwemles.
Je proeft het nu al?quote:
Mission accomplished.quote:
Goed planquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
kogel in de knie en de knuppel in je nek paar tanden uit je smoel met de boksbeugel
Ik kon zo snel geen ander woord met een A bedenkenquote:
Ik zou nu niet meer het eiland verlaten als ik jou was.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen ander woord met een A bedenken
Hoop dat ik je niet al te erg beledigd heb nu
Arts?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Brugophalert is wel een echt ambtenaar baantjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die door-slotjes-posters zijn maar verwarrend.
@:nizno @:yvonne
na twaalven een euro vragen voor de brug ophalenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brugophalert is wel een echt ambtenaar baantje
Die trein lijkt me wel leukquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou van Engelse thee, met veel suiker en melk
Toevallig net vandaag vastgelegd om 6 tm 9 december naar Londen te gaan. Nu alleen nog discussie over trein of vliegtuig, ik wil met de trein, reismaatje met vliegtuig Eindhoven-Standsted, maar volgens mij ben je dan net zo lang onderweg.
Katapultje? Prima. Dikke Bertha? Lijkt me niet direct nodig.quote:
je ging twee keer heen en twee keer terug om te kijken of ze nog een keer twee euro zouden vragen per in en uit?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:01 schreef Karzai het volgende:
hadden wij een keer met een bootje, die vroegen zelfs 2 euro om door te kunnen varen maar het liep dood, natuurlijk ook weer terug, bijna een tientje kwijt
Ik zou met de trein gaan, vooral omdat ik nog nooit die tunnel door ben geweest, maar ook omdat het gewoon relaxt is in vergelijking tot vliegen voor zo'n kort stukje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Toevallig net vandaag vastgelegd om 6 tm 9 december naar Londen te gaan. Nu alleen nog discussie over trein of vliegtuig, ik wil met de trein, reismaatje met vliegtuig Eindhoven-Standsted, maar volgens mij ben je dan net zo lang onderweg.
zoietsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
je ging twee keer heen en twee keer terug om te kijken of ze nog een keer twee euro zouden vragen per in en uit?
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:09 schreef Modus het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.![]()
Nu ben ik benieuwd wiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Lol. Onze [ afbeelding ] vriend [ afbeelding ] ook meteen op anoniem met 1 van zijn 57 accounts. Gelukkig heeft ie er nog 56 over om verder mee in SPL te kunnen tellen
Trein is veel relaxter.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Drank het universele medicijnquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Tel hier tot 10 en weer terug.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Lol. Onze [ afbeelding ] vriend [ afbeelding ] ook meteen op anoniem met 1 van zijn 57 accounts. Gelukkig heeft ie er nog 56 over om verder mee in SPL te kunnen tellen
1quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tel hier tot 10 en weer terug.
Zijn dat tegenwoordig niet alleen maar van die stickers?quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn dat tegenwoordig niet alleen maar van die stickers?
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn dat tegenwoordig niet alleen maar van die stickers?
En de topposter in die reeks heeft er sinds 1-1-2024quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:12 schreef Modus het volgende:
Dus dit
Topicreeks: Teltopic #45 Keihard doortellen!
Het 'spelelement' is dat je in een post het postnummer moet posten.
Al 268 delen lang, and counting.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.keer gepost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaaan die van maxima toen ze vijftig werd kon je nog wel likken
Je bent er wel druk mee hequote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:12 schreef Modus het volgende:
Dus dit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat ik netjes formuleren dat ik bepaalde spl topics ook niet open zou hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:12 schreef Modus het volgende:
Dus dit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wat andersquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:27 schreef Koen66 het volgende:
Als een blauwe telt dan gaat er 1 af toch. Of was dat weer een andere
nee, ooievaars ook niet. maakt niet dat ze goed zijn voor de ecostructuurquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Die mensen vallen toch niemand lastig
Ik heb pindakaasquote:
Ehh, okquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ooievaars ook niet. maakt niet dat ze goed zijn voor de ecostructuur
Waar plaatsen we muggen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ooievaars ook niet. maakt niet dat ze goed zijn voor de ecostructuur
daar hebben meerdere mensen wel last van. bultjes. en bepaalde muggen leveren zelfs virussen af enzoquote:
Maar ze schijnen wel goed te zijn voor de ecostructuur.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben meerdere mensen wel last van. bultjes. en bepaalde muggen leveren zelfs virussen af enzo
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ze schijnen wel goed te zijn voor de ecostructuur.
In Haarlem.quote:
Als zij blij worden van tellen, lekker doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Die mensen vallen toch niemand lastig
Voer voorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ze schijnen wel goed te zijn voor de ecostructuur.
uitgeteldquote:
en vogelsquote:
Whehehe, die vind ik leukquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:47 schreef Nizno het volgende:
oke... ik moet iets bekennen.
ik ben nog steeds 'lid' van drie eurocliks achtige sites.
Mailtjes met linkjes ontvangen. klikken, puntje krijgen. en na verloop van jaren kun je eindelijk eens ene tientje uitbetalen.
nu klik ik vaak heel achteloos op die mails.... en krijg ik dus de site van eaystoys voor me...
Ik heb geen hekel aan speeltjes en gebruik er ook wel een paar...
maar ik vind dit toch wel een reclamebanner op hun site waarvan ik denk.....
oke dan
[ afbeelding ]
Kweenie maar die 'woordgrap' bestaat al 100 jaar ofzo?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:47 schreef Nizno het volgende:
oke... ik moet iets bekennen.
ik ben nog steeds 'lid' van drie eurocliks achtige sites.
Mailtjes met linkjes ontvangen. klikken, puntje krijgen. en na verloop van jaren kun je eindelijk eens ene tientje uitbetalen.
nu klik ik vaak heel achteloos op die mails.... en krijg ik dus de site van eaystoys voor me...
Ik heb geen hekel aan speeltjes en gebruik er ook wel een paar...
maar ik vind dit toch wel een reclamebanner op hun site waarvan ik denk.....
oke dan
[ afbeelding ]
ja dus?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweenie maar die 'woordgrap' bestaat al 100 jaar ofzo?
Ja die had zich vandaag wel anders voorgesteld. Hoe zou het met die Pfeifer Georgi afgelopen zijn?quote:
die heeft vorige maand de kampioenstrui van GB gewonnenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die had zich vandaag wel anders voorgesteld. Hoe zou het met die Pfeifer Georgi afgelopen zijn?
Vast wel, maar een uurtje geleden lag ze goed in de kreukels.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heeft vorige maand de kampioenstrui van GB gewonnen
ah zij lag er ook bijquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, maar een uurtje geleden lag ze goed in de kreukels.
ik hoop dat er genoeg mogelijkheden zijn om te volgenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:30 schreef Ama het volgende:
Gaan jullie de Paralympische Spelen nog een beetje volgen?
HBO toch wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoop dat er genoeg mogelijkheden zijn om te volgen
dat heb ik niet. en IPTV was met de OS zo ingericht dat alle zenders die OS uitzonden bij elkaar zaten maar denk dat dat met de paralympics niet zo isquote:
Die dacht makkelijk geld te kunnen verdienen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ost-weg-onacceptabel
Wat is dit ook weer dan
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd als je zo denktquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die dacht makkelijk geld te kunnen verdienen.
gelukkig betalen we inmiddels 4,50 voor een postzegelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ost-weg-onacceptabel
Wat is dit ook weer dan
Dan doe je het niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin meer om kapsalon te bestellen.
Dus wat gaat het nu worden?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin meer om kapsalon te bestellen.
Weeniet. Hangt er van af of ik nog honger krijgquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. Hangt er van af of ik nog honger krijgWaarschijnlijk gewoon niks.
ovenfriet, worteltjes. En een toetje wat op moetquote:
Als je toch al voor ongezond ging dan zou ik ovenfriet doen en dan het toetje na.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ovenfriet, worteltjes. En een toetje wat op moet
Geen worteltjes?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je toch al voor ongezond ging dan zou ik ovenfriet doen en dan het toetje na.
Andersom had ik ook wel raar staan kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal zag een vrouw met drie koffers en twee armen. Was wel een gedoe
Ja geen idee maar ik heb echt nog nooit patat in combinatie met wortels gegeten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen worteltjes?![]()
Trouwens bij kapsalon zit keiveel icebergsla
Goed puntquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andersom had ik ook wel raar staan kijken.
Flink veel ijsbergsla, ui en tomaat tussen je burger stouwen. En augurk om de zegen van @datismijnmening te verdienen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou macaroni moeten maken nu, maar ik heb daar totaal geen zin in en neig naar iets als broodje hamburger.
Is dit weer de slechte invloed van de KSC?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flink veel ijsbergsla, ui en tomaat tussen je burger stouwen. En augurk om de zegen van @:datismijnmening te verdienen.
Dat is yuppenfruitquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Of avocado maar die gekkigheid doen we buiten de A10 gewoon niet aan.
Neem de tussenweg. Een broodje macaroni.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou macaroni moeten maken nu, maar ik heb daar totaal geen zin in en neig naar iets als broodje hamburger.
Is dit weer de slechte invloed van de KSC?
Bijzonder.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem de tussenweg. Een broodje macaroni.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Mango, curry en geitenkaas op je kipburger.
Dat is erg bijzonderquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem de tussenweg. Een broodje macaroni.
Weekje weg met de caafs?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Waar is de enkelbijter deze week?
Vind ik nou niks aan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Net als met wraps. In een tortilla is alles lekkerder.
Ik noteer het voor de volgende keer dat je boven de eettafel hangt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Net als met wraps. In een tortilla is alles lekkerder.
Die kon al dat geflex niet meer aanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Waar is de enkelbijter deze week?
Wel lastig eten met m'n handen op m'n rug gebonden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik noteer het voor de volgende keer dat je boven de eettafel hangt.
quote:
Ik snap geen hol van wat hier staat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:48 schreef Nizno het volgende:
ik wacht op pap die de kaas komt brengen die ik bij hun vergeten heb....
leuk joh... daar kaas raspen, was goedkoop zei mam en die kaas moest toch op... oke..
en dan ben je thuis en denk je... KOELKAST!
Gelukkig gaat paps dus zo knikkeren en brengt hij de kaas
Dat gevoel heb ik op Fok wel vakerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van wat hier staat.
jeu de boulesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Voor welk obscuur ritueel is dit een codewoord?
er lag kaas van mij bij hun in de koelkast en pap heeft dat net gebracht en nu staat mijn eten in de ovenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
vervelendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Literbakken Hertog 1+1 gratis bij de Picnic. Ja doe er nog maar wat dan
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
issie lang onderweg geweest vanuit utrecht als ze hem er nu pas van de trein kunnen plukkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:18 schreef Xilia het volgende:
Die TBSer is aangehouden in Den Bosch
Dat is Niznoiaans.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de Brabanthallen was hij nu.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
issie lang onderweg geweest vanuit utrecht als ze hem er nu pas van de trein kunnen plukken
ow, stonden ze niet eens op het station op hem te wachten? moest ie nog helemaal naar de Brabanthallen lopen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de Brabanthallen was hij nu.
Wisten ze wel al dat hij in de trein zat?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, stonden ze niet eens op het station op hem te wachten? moest ie nog helemaal naar de Brabanthallen lopen?
wat gemeen van de pliezie. na zo'n lange rit hadden ze hem best op t station al kunnen oppikken hoor
OH.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ja oke dan snap ik wel dat ze hebben afgesproken bij de brabanthallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wisten ze wel al dat hij in de trein zat?
Ehmquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke dan snap ik wel dat ze hebben afgesproken bij de brabanthallen.
wel sneu voor die knul dat hij dan alsnog moest lopen
owwwwwwwwww ik dacht bier. vond t woord bak ook al vreemd maar hey ik drink geen bierquote:
had al het vermoeden met je eerste reactie dat mn sarcasme/humor/grapje niet over kwam... dacht ik dik het even aanquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
had al het vermoeden met je eerste reactie dat mn sarcasme niet over kwam... dacht ik dik het even aan
Ik haal nooit meer bakken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Niemand ooit van Hertog ijs gehoord.
Dat is toch een soort archaīsch ijs voor oude vrouwen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Misluktquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
had al het vermoeden met je eerste reactie dat mn sarcasme/humor/grapje niet over kwam... dacht ik dik het even aan
ik drink geen bierquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent ECHT dom.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch een soort archaīsch ijs voor oude vrouwen?
Annabel, nooit gehad, wel een Anne, Annelies, Ann, Sanne en een Belle, wat jij?quote:
Wat is dit voor aidsversiequote:
wel leuk gehad daar?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar twee dagen om Kyrgyz belly op te lopen
Je bent in het favoriete land van Sporcle??quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar twee dagen om Kyrgyz belly op te lopen
Ja, bijzondere landenquote:
Ik denk het?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent in het favoriete land van Sporcle??![]()
![]()
Kirgizië wordt daar vaak genoemd en zijn ook wel wat quizen aan gewijdquote:
Reminds me of childhood memoriesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is dit voor aidsversie
Ik denk dan het origineel niet die baggerversie die jij net posttequote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reminds me of childhood memories
Dit is ook mooi manquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dan het origineel niet die baggerversie die jij net postte
dat was van mannekoor karrespoorquote:
Ja ? Hoe pakte zij het aan ?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
twee armen kunnen toch wel in 1 koffer?quote:
O ja dat moest ik ook 1x, 2 grotere koffers en 1 handbagage. Was alleen even op het vliegveld zelf maar wat een gekutquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee armen kunnen toch wel in 1 koffer?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik reis nooit zonder tie wraps en duct tapeHoe vaak dat al van pas gekomen is
Kijk @Budapestenaar probleem opgelostquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat moest ik ook 1x, 2 grotere koffers en 1 handbagage. Was alleen even op het vliegveld zelf maar wat een gekutHeb uiteindelijk met tie wraps die ik bij me had de kleine aan een grote vastgebonden voor het rollen
Moet je wel weer losknippen elke keer als je OV in gaat, mocht je met OV gaan. Want is niet echt handig optillen zoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk @:budapestenaar probleem opgelost
Klitteband.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel weer losknippen elke keer als je OV in gaat, mocht je met OV gaan. Want is niet echt handig optillen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |