abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214718856
Ik had een paar flesjes ice tea en fanta in de auto liggen (niet open gedaan), vergeten uithalen met de boodschappen. Maar de auto stond een paar dagen stil in hete temperaturen 40-45 graden ofzo

Als je die terug afkoelt zijn die nog goed?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214718863
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had een paar flesjes ice tea en fanta in de auto liggen (niet open gedaan), vergeten uithalen met de boodschappen. Maar de auto stond een paar dagen stil in hete temperaturen 40-45 graden ofzo

Als je die terug afkoelt zijn die nog goed?
Het bederft niet, maar de smaak en prik is waarschijnlijk wel weg. Gewoon afkoelen, dagje koelkast, en dan kijken, ruiken, proeven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  roze donderdag 15 augustus 2024 @ 10:59:17 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214718921
quote:
19s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon afkoelen, dagje koelkast, en dan kijken, ruiken, proeven.
^O^
Your beauty never ever scared me.
pi_214719123
Is vast nog wel goed, zelfs cola van 30 jaar oud is veilig om te drinken :')

Waar je wel voor moet uitkijken is dat koolzuur met hitte uitzet en dus je flesjes en of blikjes potentieel kunnen doen exploderen bij zeer hoge temperaturen. Dus potentieel je auto-interieur kan ruïneren.
blablablabla
  donderdag 15 augustus 2024 @ 11:40:07 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_214719180
gadver gooi weg man, das toch niet meer te zuipen, en je krijgt toch goed betaald van @Danny ? koop gewoon nieuwe man
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_214719561
Gewoon lekker opdrinken, niks aan de hand ^O^ Of het nog lekker is dat durf ik te betwijfelen.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 13:03:51 #7
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214719646
Van Fanta weet ik het niet. Niet dat er veel fruit in zit, maar iig íets.

Maar als het ooit met mineraalwater of Crystal Clear gebeurt, lijkt me dat niet zo'n probleem. Het is alleen niet zo lekker meer.

En met de doppen van tegenwoordig gaat de prik er per definitie extra snel uit, als het ooit zou gebeuren als de fles al open is.
pi_214719972
Genoeg (vaak Turkse) winkeltjes die hele pallets met frisdrank buiten in de brandende zon laten staan om het zo te verkopen.
Ik zag onlangs dat 1 zo'n winkeltje van die party-tenten er overheen had gezet wat geen fuck helpt omdat de zon er alsnog onderdoor volop op stond te bakken. :')
pi_214722114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:
Is vast nog wel goed, zelfs cola van 30 jaar oud is veilig om te drinken :')

Waar je wel voor moet uitkijken is dat koolzuur met hitte uitzet en dus je flesjes en of blikjes potentieel kunnen doen exploderen bij zeer hoge temperaturen. Dus potentieel je auto-interieur kan ruïneren.
Is de kracht van dat plastic niet gewoon sterk genoeg? Heb wel eens een flesje frisdrank in m'n auto laten liggen voor maanden. Kei- en keihard, maar nooit ontploft of wat dan ook.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 18:53:10 #10
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214722513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 18:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is de kracht van dat plastic niet gewoon sterk genoeg? Heb wel eens een flesje frisdrank in m'n auto laten liggen voor maanden. Kei- en keihard, maar nooit ontploft of wat dan ook.
De flesjes van tegenwoordig stellen niet zo veel meer voor. Duurzaam plastic, vrij dunnetjes.
pi_214722781
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 13:03 schreef Eightyone het volgende:
Van Fanta weet ik het niet. Niet dat er veel fruit in zit, maar iig íets.

Maar als het ooit met mineraalwater of Crystal Clear gebeurt, lijkt me dat niet zo'n probleem. Het is alleen niet zo lekker meer.

En met de doppen van tegenwoordig gaat de prik er per definitie extra snel uit, als het ooit zou gebeuren als de fles al open is.
Crystal clear bevat toch kankerverwekkende zoetstoffen?
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')