quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het duurde ook 3 dagen voordat PostNL zich realiseerde dat een prullenbak met 3 bakken mss niet in de pakketautomaat past.
Ik denk ook wel zoiets, maar afhankelijk van het soort geluk.quote:
Over moeilijk gesproken.. heb je wel die nieuwe huurder al gebeldquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat een moeilijke vraag
Ik heb een okergele en een warm oranje bankquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk ook wel zoiets, maar afhankelijk van het soort geluk.
Okergeel en oranje zijn warme kleuren, komt op mij over als een verzadigd, gelukzalig gevoel.
Happy de peppie gelukkig zijn heb je een fellere kleur bij nodig.
Hey Moonquote:
Nee dat dan weer niet, maar deze is wel straks en mat zwart. Dus past bij de rest van de keuken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Slimmeriken
Gelukt om eentje te vinden die nog onder de 100 euro nog zit?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb een okergele en een warm oranje bank
Hij heeft gisteren gereageerd op mijn appje en maandag komt hij kijken, want dan is het huis leeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Over moeilijk gesproken.. heb je wel die nieuwe huurder al gebeld
Goedemorgen ALLEENquote:
Lang leven het appenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren gereageerd op mijn appje en maandag komt hij kijken, want dan is het huis leeg.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja ik ben gelukkig met de banken
[..]
Goedemorgen ALLEEN
quote:
Ja, je was vlotter dan vlot deze morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |