En wat is nu je punt? Coke in de VS is ook niet met suiker maar het high fructose corn sirupquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar in Amerika hebben ze dat ook, en dan zullen ze daar waarschijnlijk hun drankjes hebben aangepast aan Amerikaanse smaak. Die megazoete chemische vruchtensmaak. Het is serieus net alsof je een zak winegums in de mixer gooit en daar nog een kilo suiker door heen mengt.
Duitse Fanta smaakt bijvoorbeeld ook anders dan de Nederlandse. Veel zuurder.
Iew die was ook smerig ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan vast niet erger zijn dan deze
[ afbeelding ]
Die zijn allemaal niet te drinken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Een paar hier boven hebben niet gezien dat het om een zero sugar variant gaat.
Mee eens!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn allemaal niet te drinken.
Die was best wel matig ja. Smaakte naar cola met bubble gum.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt * Leandra meldtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok. Toch zijn er ook in Nederland heel veel Coca Cola fans die nooit een cola van een ander merk zullen drinken.
Die is wel vies ja, als collector item echter prima.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent ook gezellig op feesten volgens mij he?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En wat is nu je punt? Coke in de VS is ook niet met suiker maar het high fructose corn sirup
Vooral op Amerikaanse feestenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij bent ook gezellig op feesten volgens mij he?
Ik drink geen zero sugar cola. Of gewoon met suiker, met mate of niet. De kokos variant zou ik nog wel snappen a la "Malibu cola".quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:01 schreef Mylene het volgende:
Jumbo heeft ook van die rare smaakjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de Jumbo zijn het "flavours"quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:01 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een machtig drankje is. Iets van Root beer?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand het al geprobeerd en wat vond hij/zij ervan?
Mij lijkt het vooral een rare combinatie. Er zijn zoveel smaakcombinaties die Coca Cola eerder hadden kunnen
introduceren en die logischer lijken. Ik snap dat oreo enorm populair is, maar dat betekent nog niet dat je je goede naam eraan moet verbinden en er een cola van moet maken.
Het enige wat ik nog wel eens pak is Vanille cola of kersen cola.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:01 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
High fructose corn syrup is gewoon suikerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En wat is nu je punt? Coke in de VS is ook niet met suiker maar het high fructose corn sirup
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat het een machtig drankje is. Iets van Root beer?
https://en.wikipedia.org/wiki/Root_beer
Nee, gewoon suiker is sucrose, 1 sucrose molecuul is 1 dextrose en 1 fructose molecuul verbonden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
High fructose corn syrup is gewoon suiker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |