SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Pasta met velen groente en halloumi.quote:
Halloumiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pasta met velen groente en halloumi.
*Squeek squeek*
Hoe smaakt velen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pasta met velen groente en halloumi.
*Squeek squeek*
Lekker.quote:
Zeker. Straks weer voor een maand bestellen bij Uitgekookt!quote:
Lekker. Geen groente?quote:
Het scheelt dat ik niet hoefde te koken.quote:
Dat zijn prima maaltijden. Lekker ite.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Straks weer voor een maand bestellen bij Uitgekookt!
Daar heb ik ook eens naar zitten kijken. Bevalt het?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Straks weer voor een maand bestellen bij Uitgekookt!
Heb het al 2 jaar. Voor een vrijgezellig iemand een uitkomst. Te betalen, lekker, genoeg en gezond. Doos voor zeven dagen wordt bij mij op woensdag bezorgd. Je kunt ook voor-en nagerechten bestellen. Je hebt een Hollandse en Wereldse keuken. Ik neem altijd twee keer Hollands (witlof, andijvie, spinazie.....) en 5 keer werelds.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook eens naar zitten kijken. Bevalt het?
Ik zat naar die boxen te kijken. Aan de ene kant is het van huuu 30 euro voor vier maaltijden, maar als ik het los koop ben ik dat ook kwijt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het al 2 jaar. Voor een vrijgezellig iemand een uitkomst. Te betalen, lekker, genoeg en gezond. Doos voor zeven dagen wordt bij mij op woensdag bezorgd. Je kunt ook voor-en nagerechten bestellen. Je hebt een Hollandse en Wereldse keuken. Ik neem altijd twee keer Hollands (witlof, andijvie, spinazie.....) en 5 keer werelds.
24 euro toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat naar die boxen te kijken. Aan de ene kant is het van huuu 30 euro voor vier maaltijden, maar als ik het los koop ben ik dat ook kwijt.
Post je nou die filmtitel weer?quote:
Precies. En je hoeft er "niks" voor te doen. Niet koken, bijna geen afwas. En je kunt zelf nooit zo gevarieerd koken. Oh ja, ik gooi er om de zoveel tijd een paar in de vriezer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat naar die boxen te kijken. Aan de ene kant is het van huuu 30 euro voor vier maaltijden, maar als ik het los koop ben ik dat ook kwijt.
Nee precies, ik ben niet zo van het koken. En dan moet je voor 1 ding weer een hele pot kopen waarvan ik driekwart kan weggooien na een week.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. En je hoeft er "niks" voor te doen. Niet koken, bijna geen afwas. En je kunt zelf nooit zo gevarieerd koken. Oh ja, ik gooi er om de zoveel tijd een paar in de vriezer.
Wacht. Waar is dit?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. En je hoeft er "niks" voor te doen. Niet koken, bijna geen afwas. En je kunt zelf nooit zo gevarieerd koken. Oh ja, ik gooi er om de zoveel tijd een paar in de vriezer.
Superhandig voor DTS. eigenlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja maar thuisbesmurfd is zo 18 euro.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:26 schreef LTVDK het volgende:
Meeste van mijn maaltijden zijn denk ik wel onder de 5 euro, zelfs met verspakketje is het 5 euro voor het pakketje en dan nog 5 euro voor de kip en daar kun je dan 2 dagen voor eten. Roerbakgroenten met een stukje vlees ben je met 3/4 euro wel klaar
Maar het gaat ook om gemak. Luiheidquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:26 schreef LTVDK het volgende:
Meeste van mijn maaltijden zijn denk ik wel onder de 5 euro, zelfs met verspakketje is het 5 euro voor het pakketje en dan nog 5 euro voor de kip en daar kun je dan 2 dagen voor eten. Roerbakgroenten met een stukje vlees ben je met 3/4 euro wel klaar
regelmatig dat ik inderdaad 2 dagen er mee kan doen. als ik niet hele grote honger heb dan zelfs 3 dagenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:26 schreef LTVDK het volgende:
Ja hier is er weinig keuze voor thuisbezorgd, hoofdzakelijk pizza/grillhouse dingen. Als ik al wat haal is het chinees, en dan ben je ook voor 12 euro klaar en kun je er 2 dagen van etenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar thuisbesmurfd is zo 18 euro.
ja nee voor die prijs heb ik dan maar wat ongemakquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om gemak. Luiheid
Daarom koop ik vaak ook gewoon voorgesneden wokgroenten, zakje van 400 gram met wat vlees is een prima hoeveelheid voor een maaltijdquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
regelmatig dat ik inderdaad 2 dagen er mee kan doen. als ik niet hele grote honger heb dan zelfs 3 dagen
want ja als je een vrouw alleen bent en prijsbewuster dan koop je niet in voor 1 persoon want 100 gram sla of 100 gram aardappeltjes zijn duur.
Dan haal ik wel gewoon een stoommaaltijd bij de AH in de bonusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om gemak. Luiheid
Ik kan geen Chinees meer halen hierquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is er weinig keuze voor thuisbezorgd, hoofdzakelijk pizza/grillhouse dingen. Als ik al wat haal is het chinees, en dan ben je ook voor 12 euro klaar en kun je er 2 dagen van eten
Dit moest ik maar eens in onderzoek nemen.quote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan haal ik wel gewoon een stoommaaltijd bij de AH in de bonus
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen Chinees meer halen hier
En dan het liefste nog in de bonus en met een 35% stickerquote:
Same here.Die eigenaar is dood,dus gesloten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan geen Chinees meer halen hierOf alleen een of ander menu maar dan ben ik 30 euro kwijt. Geen idee hoeveel je dan krijgt.
Ik heb een fantastische chinees hier niet te ver vandaanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan geen Chinees meer halen hierOf alleen een of ander menu maar dan ben ik 30 euro kwijt. Geen idee hoeveel je dan krijgt.
sparerib express heb ik me een keer toe laten verleiden toen we er langs kwamen met de auto... maar voor die prijzen daar haal ik liever zelf ribbetjes van de marktquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:36 schreef Elvi het volgende:
Naja dit kwam ook bij Sparerib Exress vandaan maar ik krijg het niet op en heb nog een rib voor morgen
Vond het ook niet zo lekker dit keer
Die had ikquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een fantastische chinees hier niet te ver vandaan
Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik een auto huren. Okee 170 euro voor 3 dagen.
Nou ja plus afkopen eigen risico, plus 75 euro afleveringskosten als ik hem niet op het vliegveld ga halenplus tunnelpas. 325 euro.
Okee da's best een hoop geldOfjah, je koopt dat ene biljetje gewoon niet een maandje later
Ja het is zwaar overpriced voor wat je krijgt, je betaalt restaurantprijzen voor afhaalvoerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
sparerib express heb ik me een keer toe laten verleiden toen we er langs kwamen met de auto... maar voor die prijzen daar haal ik liever zelf ribbetjes van de markt
Wel jammer want ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is zwaar overpriced voor wat je krijgt, je betaalt restaurantprijzen voor afhaalvoer
uhuhquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is zwaar overpriced voor wat je krijgt, je betaalt restaurantprijzen voor afhaalvoer
Jij en autorijden?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja plus afkopen eigen risico, plus 75 euro afleveringskosten als ik hem niet op het vliegveld ga halenplus tunnelpas. 325 euro.
Okee da's best een hoop geldOfjah, je koopt dat ene biljetje gewoon niet een maandje later
Prijzig geintje wel dan voor 3 daagjes, ik ben al aan het balen dat ik voor de komende vakantie niet onder de 1200 euro uit kom voor de huurauto, maar dat is voor 23 dagenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Faeroer Eilanden. Ik ken ze alle 18 uit mijn hoofd inmiddelsquote:
Is daar ook een handig ezelsbruggetje voor net als de TV-TAS?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Faeroer Eilanden. Ik ken ze alle 18 uit mijn hoofd inmiddels
Sort of. De meeste komen voor in paartjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is daar ook een handig ezelsbruggetje voor net als de TV-TAS?
Wel een hoop oy oy oyquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sort of. De meeste komen voor in paartjes.
Streymoy - Eysturoy: de grootste twee
Mykines - Vagar: de westelijke twee
Kalsoy - Kunoy: Manneneiland - vrouweneiland (zoeken we op)
Bordoy - Vidoy: die andere twee grote in het oosten
Svinoy - Fugloy: de kleine twee in het oosten
Koltur - Hestur: die twee kleintjes links van Streymoy
Stora Dimun - Litla Dimun: Groot- en Klein-Dimun
En dan nog Nolsoy, Sandoy, Skuvoy en Suduroy. Eigenlijk heel overzichtelijk
en denk je dat jezus daar bij kan helpen ?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:59 schreef Elvi het volgende:
Jezus ik kom er net achter dat ik volgende week weer moet beginnendacht dat ik nog een week had
Goed zo. Dat is "eiland" in ongeveer elke Noordse taalquote:
Doseren kan je leren.quote:
Erg he?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:59 schreef Elvi het volgende:
Jezus ik kom er net achter dat ik volgende week weer moet beginnendacht dat ik nog een week had
Is wel een stuk compacter dan het woord 'eiland'quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Dat is "eiland" in ongeveer elke Noordse taal
Oy is ook een brabbeldas met goudomrande ogen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Dat is "eiland" in ongeveer elke Noordse taal
Ja echt kut. En 3 weken later sta ik toch op straat dus ik heb geen taak lolquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg he?
Ik kreeg ook al appje van collega of ik volgende week even naar werk wil komen om dingen te bespreken. WTF.
Ja ik heb (voor een lijstje in het boekjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel een stuk compacter dan het woord 'eiland'
Is ook wel rustgevend. Lekker beetje voor je uit staren.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja echt kut. En 3 weken later sta ik toch op straat dus ik heb geen taak lol
Je bent zelf een brabbeldas met goudomrande ogen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oy is ook een brabbeldas met goudomrande ogen.
bladgoud danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent zelf een brabbeldas met goudomrande ogen.
Ik mag eerst nog een hele dag teambuilding doenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook wel rustgevend. Lekker beetje voor je uit staren.
Beetje in de baas zijn tijd sollicitaties versturen.
Serieus?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik mag eerst nog een hele dag teambuilding doen
Dan ga je gewoon dood.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)uk-drugssnoepjes-uit
3 gram crystal meth in elk snoepje.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik mag eerst nog een hele dag teambuilding doen
Haribo macht Kinder frohquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
haribo voor groot en klein
zo leuk kan het leven zijn
stop deze verloedering van het origineel!!!
Nee. Ben te duur en er is geen locatie voor me lol.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Maar word je contract niet verlengd o.i.d.?
Teambuilding met mensen die je niet meer zietquote:
Ohquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee. Ben te duur en er is geen locatie voor me lol.
Elke collega ongezouten feedback geven over zijn/haar onhebbelijkheden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Teambuilding met mensen die je niet meer zietmooi man
![]()
Er worden ook nieuwe foto's gemaakt. Nou die sla ik ook even over whaha
En livestreamen, uiteraard.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke collega ongezouten feedback geven over zijn/haar onhebbelijkheden.Onrealistische doelen inbrengen
Op elke vorm van consensus toch een afwijkende blik hebben
Zorg dat je op elke foto met je ogen dicht staat en laat een T-shirt maken met 'mijn contract wordt niet verlengd en toch moest ik bij deze kutdag aanwezig zijn
Beste teamdag ooit zo.
Nee Flash, dit niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)uk-drugssnoepjes-uit
3 gram crystal meth in elk snoepje.
Beetje te vroeg wel hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ben al rijp voor het kattenplaatje
En het mooie is dat jij bij beide helften hoortquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Door Haribo heeft de helft van alle kinderen nu een rugzakje en heeft de andere helft hierdoor een kuthekel aan kinderen.
Look het is niet alsof ik dit bedacht heb okeequote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ben al rijp voor het kattenplaatje
Ik heb geen rugzakje maar ik kan ieders rugzakje wel feilloos opnoemen hier.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het mooie is dat jij bij beide helften hoort
👀quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen rugzakje maar ik kan ieders rugzakje wel feilloos opnoemen hier.
Wat betekent de Engelse uitspraak; “The Katzen Arsch” eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haribo macht Kinder froh
Und Erwachsene ebenso!
Iedereen heeft na de 35 wel een rugzakje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar noem ze maar eens?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een coole tafel die patroontjes kan tekenenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
Sorry klik bewust niet op die linkjes als ik niet weet wat het is.
verstandigquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
daar kan ik wel mee leven hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
je vergeet de ledlampjesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig
Maar dit is een leuk instafilmpje op zich van ballie
een tafeltje met zand en een balletje, dat balletje kan figuurtjes in het zand maken
Nou zo praat je maar tegen je vriendin of zoquote:
Het gaat er meer om dat je dan die dingen vaker blijft tegenkomen als je er niks mee hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar kan ik wel mee leven hoor
ik heb een ventilator op de slaapkamer aan het plafond met ledlampjes met kleurtjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
je kan echt alles aan mij verkopen als er een ledlampje met kleurtjes in zit
Doet me denken aan dit. 2010 dus. Voordat het actueel zou wordenquote:
wat blijft tegen komen? Linkjes van mij?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je dan die dingen vaker blijft tegenkomen als je er niks mee hebt.
kijk zie jequote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een ventilator op de slaapkamer aan het plafond met ledlampjes met kleurtjes.
wit en warm
Nee dit soort videos.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat blijft tegen komen? Linkjes van mij?
Hmm waar deden dit vrij recent ook? Dat zag er ook wel tof uit. Oh wacht denk bij het Songfestival.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit. 2010 dus. Voordat het actueel zou worden![]()
Zeg jij dit of je rugzak?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zo praat je maar tegen je vriendin of zo
Jaquote:
rechtermuis klik -> open in incognito?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jadaarom dat ik alleen klik als ik weet wat ik te zien krijg.
Wat een gejank joh, wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jadaarom dat ik alleen klik als ik weet wat ik te zien krijg.
ja ben wel erg nieuwsgierig nuquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
US is nog druk ah typen.
Dit wordt een meesterwerk.
Brug te ver?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
rechtermuis klik -> open in incognito?
Geen idee hoe ik dat mobiel doe.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
rechtermuis klik -> open in incognito?
Jeetje ik praat toch met bitterbal, niet met jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een gejank joh, wat maakt dat nou uit?
Maar ik reageer op jouw antwoord.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje ik praat toch met bitterbal, niet met jou.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ipv linkje gewoon aantikken, hem wat langer "vast" houden..quote:
Absoluut.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:20 schreef bitterbal het volgende:
toch algemeen bekend dat ik alleen maar kwaliteits content plaats
dat zeggen ze in KLB en ONZ ook..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:20 schreef bitterbal het volgende:
toch algemeen bekend dat ik alleen maar kwaliteits content plaats
Ach jij post je profiel terwijl je naam en je gezin te zien zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet weten hoe je een incognito pagina opent.
doettie dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach jij post je profiel terwijl je naam en je gezin te zien zijn.
Haha ja hij linkte een TikTok en nu weet de halve SC zijn volledige naam en hoe zijn vrouw en kinderen eruit zien.quote:
Nee dat doe ik niet dat doet insta met sommige linkjes, laatste zag ik cherrylips en bitterbal profiel ook.quote:
Ja ik weet ook waar jij woont , en nu?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja hij linkte een TikTok en nu weet de halve SC zijn volledige naam en hoe zijn vrouw en kinderen eruit zien.
Dat zou best goed kunnen ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm waar deden dit vrij recent ook? Dat zag er ook wel tof uit. Oh wacht denk bij het Songfestival.
Ik ben nooit anoniem geweest.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik weet ook waar jij woont , en nu?
Die ligt de ambassadeur van Kenya aan repen te krikken johquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:28 schreef bitterbal het volgende:
nou wordt een flinke lijst zo @:uitstraling
Zou dan vast wel een updated versie zijn.quote:
das binnen een paar minuutjes gedaan denk ikquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ligt de ambassadeur van Kenya aan repen te krikken joh
Stuur die van BB eens door.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet dat doet insta met sommige linkjes, laatste zag ik cherrylips en bitterbal profiel ook.
Nou ik zou er wel even een kwartiertje aan wijden hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das binnen een paar minuutjes gedaan denk ik
Moeilijk, gek genoeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhIs het moeilijk of enigszins makkelijk om wat nieuws te vinden voor je?
Nou.... ik kwam er net achter dat ik niet eens ben uitgenodigd en dat ik al niet meer in een aantal systemen kanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke collega ongezouten feedback geven over zijn/haar onhebbelijkheden.Onrealistische doelen inbrengen
Op elke vorm van consensus toch een afwijkende blik hebben
Zorg dat je op elke foto met je ogen dicht staat en laat een T-shirt maken met 'mijn contract wordt niet verlengd en toch moest ik bij deze kutdag aanwezig zijn' zodat ze niks aan de foto's hebben
Beste teamdag ooit zo.
het die heeft drie armenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik zou er wel even een kwartiertje aan wijden hoor![]()
[ afbeelding ]
Paar keer vaker naar het strand gaan en er groeit er eentje extra op je rug.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:33 schreef bitterbal het volgende:
zou handig zijn voor mijn koffers als ik dat ook zou hebben
Snel even 1 erbij aan laten maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:33 schreef bitterbal het volgende:
heb je al mijn rugzakje opgeschreven?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar keer vaker naar het strand gaan en er groeit er eentje extra op je rug.
Mij hadden ze ook al voor m'n laatste dag uit de systemen gegooid, zelfs m'n email adres deed het niet meerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moeilijk, gek genoeg.
[..]
Nou.... ik kwam er net achter dat ik niet eens ben uitgenodigd en dat ik al niet meer in een aantal systemen kanDus ik ben heel benieuwd of ze mij nog 3 weken vakantie gunnen. Ik heb verder niks per mail gehad.
Gaat een flink boek worden vriendin.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al mijn rugzakje opgeschreven?
Gewoon eentje extra uit je voorraad pakkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:33 schreef bitterbal het volgende:
ja samenvatting danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat een flink boek worden vriendin.
zijn weer uitverkocht. Zaken gaan de laatste tijd erg goedquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon eentje extra uit je voorraad pakken
Das heel gebruikelijk. Als ze dat weken voor de tijd doen dan vertrouwen ze je niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij hadden ze ook al voor m'n laatste dag uit de systemen gegooid, zelfs m'n email adres deed het niet meer
Extra inkomsten voor Thailand?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn weer uitverkocht. Zaken gaan de laatste tijd erg goed
Breinaald al in huis?quote:
Eastpak voor lifequote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ik gebruik een boodschappentrolley ipv een rugzak
Nee was op de voorlaatste dag terwijl ze eigenlijk nog wilden dat ik wat afmaakte. Was een fout van een overijverige IT'er in India.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das heel gebruikelijk. Als ze dat weken voor de tijd doen dan vertrouwen ze je niet meer.
Ligt er ook aan of je peultjes verkoopt in Stadskanaal of op de knopjes drukt bij de AIVD.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das heel gebruikelijk. Als ze dat weken voor de tijd doen dan vertrouwen ze je niet meer.
Wat als je op knopjes drukt in Stadskanaal?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je peultjes verkoopt in Stadskanaal of op de knopjes drukt bij de AIVD.
Ik verkoop peultjes op de Schwägalp, wat kan ik daar verwachten?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je peultjes verkoopt in Stadskanaal of op de knopjes drukt bij de AIVD.
Verplicht verlof op moeten nemen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij hadden ze ook al voor m'n laatste dag uit de systemen gegooid, zelfs m'n email adres deed het niet meer
Ja, 2 gratis vrije dagenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verplicht verlof op moeten nemen?
yes , voor mijn crispy pork spaarpotquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Extra inkomsten voor Thailand?
Mn email doet het nog wel maar ik vraag me af wat ik de komende 3 weken moet doen want niemand die mij instructies geeft of uitnodigt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een peulenschil vergeleken met op knopjes drukkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verkoop peultjes op de Schwägalp, wat kan ik daar verwachten?
Jij en ITers uit India, een leuk team.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was op de voorlaatste dag terwijl ze eigenlijk nog wilden dat ik wat afmaakte. Was een fout van een overijverige IT'er in India.
Als het ermee lukt..quote:
Hmm, wel een beetje kannibalisme als je crispy pork eet van het geld uit je piggy bank..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes , voor mijn crispy pork spaarpot
Ga je een heel varken kopen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes , voor mijn crispy pork spaarpot
Prima tochquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn email doet het nog wel maar ik vraag me af wat ik de komende 3 weken moet doen want niemand die mij instructies geeft of uitnodigt.
Ik denk dat ik gewoon een overdracht in elkaar draai in een paar uurtjes en dan weer vrij ben
Een?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je een heel varken kopen?
Lijkt me dan voornamelijk hun probleem als jij gewoon beschikbaar bent voor werkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn email doet het nog wel maar ik vraag me af wat ik de komende 3 weken moet doen want niemand die mij instructies geeft of uitnodigt.
Ik denk dat ik gewoon een overdracht in elkaar draai in een paar uurtjes en dan weer vrij ben
Hoiquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, wel een beetje kannibalisme als je crispy pork eet van het geld uit je piggy bank..
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik vind dat kapoet maken zo zondequote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, wel een beetje kannibalisme als je crispy pork eet van het geld uit je piggy bank..
[ afbeelding ]
Ik heb weer eens een keertje koopzegels laten uitbetalenquote:
En dan aan het spit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het heeft normaal gezien gewoon een gat aan de onderkant hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vind dat kapoet maken zo zonde
Elke week een beach party met de locale boysquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een?
Wat dacht je van een per week?
toch zie je wel dat vaak bij die varkensquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het heeft normaal gezien gewoon een gat aan de onderkant hoor
Dat is toch niet de bedoeling van een spaarvarken. Dan kun je je geld er gewoon uithalenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het heeft normaal gezien gewoon een gat aan de onderkant hoor
Ja, en hergebruikenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch niet de bedoeling van een spaarvarken. Dan kun je je geld er gewoon uithalen
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie tot nader order kunnen we niet meer naar het hertenkamp
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ik had er gister eentje in de gootsteen. Geen idee hoe die daar kwam. Zo'n kleine.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
Het regent dus dat betekent morgenochtend weer een naaktslakken parcour. Jeej.
Mja. Maar wel raar. Had verder totaal geen problemen met het bedrijf of leidinggevenden of wat dan ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me dan voornamelijk hun probleem als jij gewoon beschikbaar bent voor werk
misschien alleen vervelende slangenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat herten herbivoren waren
Ik weet niet of ik dit wou weten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er gister eentje in de gootsteen. Geen idee hoe die daar kwam. Zo'n kleine.
Ik weet echt niet wat ik ga doen als ik er eentje binnen aan tref.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stond ook even te twijfelen of ik m'n spullen moest pakken.
Je hebt geen andijvie gewassen voor je vee?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er gister eentje in de gootsteen. Geen idee hoe die daar kwam. Zo'n kleine.
ja ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat herten herbivoren waren
Teentje knoflook, een rauw ei, wat zout en peper erbij en heel eventjes in de ovenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waar ie vandaan kwam. Had daarvoor nog een pan om staan spoelen met gloeiend heet water. Heb nog gekeken of er niet een heel spoor liep. Niks.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik ga doen als ik er eentje binnen aan tref.
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt geen andijvie gewassen voor je vee?
Ja het is wel raar iddquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja. Maar wel raar. Had verder totaal geen problemen met het bedrijf of leidinggevenden of wat dan ook.
ben bang dat je alleen maar de knoflook, slijm rauw ei en zout-peper proeft, niet echt een lekkere combiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teentje knoflook, een rauw ei, wat zout en peper erbij en heel eventjes in de oven
Aah de Etto’s en de Ballies dusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
misschien alleen vervelende slangen
Ik pak liever een stukje chocola.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teentje knoflook, een rauw ei, wat zout en peper erbij en heel eventjes in de oven
bijna 100 proc luchtvochtigheidquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Het is warm, afschuwelijk benauwd en van de minste beweging verlies ik al meteen een liter zweet
Op naar de sportschool
Niet door sla wassen ofzo?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waar ie vandaan kwam. Had daarvoor nog een pan om staan spoelen met gloeiend heet water. Heb nog gekeken of er niet een heel spoor liep. Niks.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah de Etto’s en de Ballies dus
Dus technically zijn we nu aan het zwemmen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bijna 100 proc luchtvochtigheid
Ook daar kan gewoon een levende made van de Indische meelmot in zitten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik pak liever een stukje chocola.
Dat vind ik niet zo aardig van je hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah de Etto’s en de Ballies dus
nee he, ik ook nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo aardig van je hoor
dat is echt ook pure kwaliteitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen topkwaliteit rode panda’s.
Had je een kekke rolstoel besteld?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ze zijn niet langsgekomen met mijn wielen vandaag
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je een kekke rolstoel besteld?
Wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien een plaatje van www.kekkerolwaggies.nl?
hoe lang moet je in de rolstoel zitten?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die is er toch nog niet
Zo voelt het wel jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bijna 100 proc luchtvochtigheid
Ik spaar nog even door voor een reisjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een keertje koopzegels laten uitbetalen
Oké Koos.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ze zijn niet langsgekomen met mijn wielen vandaag
Paar weken prob. Kan vanwege mijn arm niet op krukken lopen. Lekker getimed alllemaalquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe lang moet je in de rolstoel zitten?
Waar naartoe?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik spaar nog even door voor een reisje
Lastig, kan je wel aan de wielen draaien? Of moet iemand je duwen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar weken prob. Kan vanwege mijn arm niet op krukken lopen. Lekker getimed alllemaal
Ja je kunt er toch maar 10 tegelijk laten uitbetalenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik spaar nog even door voor een reisje
Oke nu ben ik bang.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had groente uit de diepvries
Ik had dus die pan omgespoeld en laten weken dus ik dacht dat het een verdwaald aangebrand stukje aardappel was ofzo. Maar toen zag ik het heel langzaam bewegenquote:
Ja het is wel een zelfrollerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lastig, kan je wel aan de wielen draaien? Of moet iemand je duwen?
Wie gaan jullie opeten?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vrijdag hebben we hier bewoners BBQ![]()
Hmm. Waarom maar tien tegelijk dan? Ze betalen dat toch via je pinpas uit?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt er toch maar 10 tegelijk laten uitbetalenEn nu gooi ik het straks gelijk op de spaarrekening, krijg ik er ook nog wat rente over
Ik heb wel eens gehad dat er een gekookte rups uit de gekookte broccoli kwamquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dus die pan omgespoeld en laten weken dus ik dacht dat het een verdwaald aangebrand stukje aardappel was ofzo. Maar toen zag ik het heel langzaam bewegen
Ja dat weet ik niet, dat is gewoon zo ingesteld vanuit de AH. Waarschijnlijk nog uit de tijd dat ze die dingen alleen maar contant uitbetaaldenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Waarom maar tien tegelijk dan? Ze betalen dat toch via je pinpas uit?
Ik heb net broccoli op. Tnx.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat er een gekookte rups uit de gekookte broccoli kwam
Heb toen ook jarenlang geen broccoli meer opquote:
Gedoequote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, dat is gewoon zo ingesteld vanuit de AH. Waarschijnlijk nog uit de tijd dat ze die dingen alleen maar contant uitbetaalden
Misschien kunnen jullie een sushi meet afspreken, Japan is maar een klein stukje vanuit Thailandquote:
Een rode panda?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een bont gezelschap wel
Goed ideequote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een sushi meet afspreken, Japan is maar een klein stukje vanuit Thailand
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
bont is sinds pas verboden in japanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |