Ik ben fan van Godts.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:20 schreef Black-Death het volgende:
Wat mij betreft Brobbey, Traore en Godts erin. Evt Hlynsson
hij blinkt ook in niks uit. Heeft een prima basistechniek, maar daar ga je niet heel ver mee komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Heeinz het volgende:
Als je over 10 jaar de huidige selectie van Ajax moet opnoemen is Taylor echt een typische speler die je vergeet
Wat een matige speler is dat toch
Slechte spelers onthoud je toch wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Heeinz het volgende:
Als je over 10 jaar de huidige selectie van Ajax moet opnoemen is Taylor echt een typische speler die je vergeet
Wat een matige speler is dat toch
Het is lastig je te ontlopen, omdat het lijkt alsof je in elk topic op elke pagina wel een debiele post plaatst.quote:
Fit en goed spelinzicht waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fitz-Jim is ook dertien in een dozijn.
Wat een armoedig materiaal. Hopen dat er wat doorbreekt uit de jeugd dit seizoen.
Als je zoals hem 0 wapens hebt in je spel moet je echt een absurd goed spelinzicht hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Fit en goed spelinzicht waarschijnlijk
Daar kom je ver mee bij Farioli. Kan ik nog wel begrijpen ook voorlopig.
Beetje matig is het welquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je zoals hem 0 wapens hebt in je spel moet je echt een absurd goed spelinzicht hebben.
En dat is ook gewoon matig.
Binnen 2 minuten alweer duidelijk iddquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godts kan zo idioot veel beter voetballen dan Forbs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |