Fit en goed spelinzicht waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fitz-Jim is ook dertien in een dozijn.
Wat een armoedig materiaal. Hopen dat er wat doorbreekt uit de jeugd dit seizoen.
Als je zoals hem 0 wapens hebt in je spel moet je echt een absurd goed spelinzicht hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Fit en goed spelinzicht waarschijnlijk
Daar kom je ver mee bij Farioli. Kan ik nog wel begrijpen ook voorlopig.
Beetje matig is het welquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je zoals hem 0 wapens hebt in je spel moet je echt een absurd goed spelinzicht hebben.
En dat is ook gewoon matig.
Binnen 2 minuten alweer duidelijk iddquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godts kan zo idioot veel beter voetballen dan Forbs
Dat is toch echt een no-brainer, ik kan me enkel voorstellen dat Forbs speelt om 'm nog te kunnen verpatsen... al kun je 'm misschien zelfs voor dat scenario gewoon beter op de bank zettenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat dus nooit meer forbs aubquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beschouwen we Messi als buitenspeler?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
wat heeft messi ermee te maken?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beschouwen we Messi als buitenspeler?
One shot, One opportunity. Eminem en een aantal hockeyers kunnen er over mee praten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:30 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer laat tot nu toe wel het gelijk van farioli zien
Misschien is Forbs fitter.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch echt een no-brainer, ik kan me enkel voorstellen dat Forbs speelt om 'm nog te kunnen verpatsen... al kun je 'm misschien zelfs voor dat scenario gewoon beter op de bank zetten
Nouja vraag mij af als Forbs doet denken aan Robben. Is Godts dan Messi?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat heeft messi ermee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |