Met de shake & bake methode heb je zelfs geen ontstopper nodig.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:12 schreef einzeinz het volgende:
Goede opzet wel. Laten verdelen door de voedselbank, mensen willen vervolgens meer en dan kun je beginnen handelen.
550 euro/snoepje
Wat ontstopper kost echt zoveel niet hoor. Beetje creatief zijn en je kunt zelf ook crystal meth maken.
"10 kilo Cirrus alstublieft"quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Met de shake & bake methode heb je zelfs geen ontstopper nodig.
Drop @Toefjesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:40 schreef Hathor het volgende:
Een snoepje staat zo'n beetje gelijk aan een overdosis met mogelijk fatale gevolgen.
Dan doe mij maar een dropje of zo.
Altijd gedacht dat het alleen ene bijnaam was.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:28 schreef crystal_meth het volgende:
3 gram, dat gebruik ik in pakweg 2 maanden. Lijkt me voldoende om hersenschade op te lopen als je dat in één keer inneemt.
Het resultaat van een ongezonde interesse in scheikunde en drugs.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat het alleen ene bijnaam was.
Je zat wel altijd goed in de scheikunde maar dat je ook je eigen drugs produceerde geloofde ik nooit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het resultaat van een ongezonde interesse in scheikunde en drugs.
In '97 of '98 op The Hive beland, twee maanden later glaswerk en chemicaliën aangeschaft en m'n eerste meth gemaakt.
Arme mensen kunnen zich nou eenmaal niet elk weekend klemzuipen en zich aan de Peruaanse bladeren vertoevenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:20 schreef Caland het volgende:
Sluit denk ik prima aan bij de behoeften van de doelgroep.
Vooruitstrevend.
Meth maken is zo simpel dat iedereen het kan, gooi alles in een erlenmeyer, kurk met plastic slang erop om de dampen op te vangen, en langzaam verwarmen. Het daarna zuiveren is wat meer werk (filteren, zuur-base extractie, wassen met aceton, kristalliseren..).quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je zat wel altijd goed in de scheikunde maar dat je ook je eigen drugs produceerde geloofde ik nooit.
In heel wat landen wordt het nog steeds als medicijn voorgeschreven. De VS bvb:quote:Maar die meth is toch ongelofelijke troep?
https://www.dea.gov/factsheets/methamphetaminequote:What is Methamphetamine?
Stimulant that speeds up body’s system that comes as pill or powder. Available in prescription as Desoxyn® to treat obesity and ADHD.
Oh, wacht even. Je naam is geen ironie? je gebruikt serieus crystal meth?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:28 schreef crystal_meth het volgende:
3 gram, dat gebruik ik in pakweg 2 maanden. Lijkt me voldoende om hersenschade op te lopen als je dat in één keer inneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |