SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nog steeds in lappenmand. Morgen fysio, nog steeds koppijn deluxe, maar wel een verslavend spelletje van mijn telefoon gehaald.Tien jaar gespeeld, maar nu was ik er klaar mee na een zoveelste change waardoor het nog meer pay-to-play werd. Account ervan aan iemand gegeven zodat ik ook niet in de verleiding kan komen.quote:
Pay-to-winquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds in lappenmand. Morgen fysio, nog steeds koppijn deluxe, maar wel een verslavend spelletje van mijn telefoon gehaald.Tien jaar gespeeld, maar nu was ik er klaar mee na een zoveelste change waardoor het nog meer pay-to-play werd. Account ervan aan iemand gegeven zodat ik ook niet in de verleiding kan komen.
Ja er zijn hele volksstammen die keihard gaan op bepaalde serienummers iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe biljetje @:dr_flash
Ik hoorde het net op de radio. 19 duizend pond voor tien pond biljet van Charles.
S ochtend vroeg en 's avonds wandelen als het koeler is. Overdag is veel te warm aan de pootjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:26 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest nog lekker weer, alleen Yuki trekt het wat minder als ie buiten is. Dus ik wandel wat minder nu
I know. Om 7 uur was ie al aan het rennen op een veld. Zoals altijd overigens, maar voor de rest overdag is het snel een rondje over een schaduwrijk stuk en weer naar huis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
S ochtend vroeg en 's avonds wandelen als het koeler is. Overdag is veel te warm aan de pootjes
Je hebt ook van die hondenschoentjes, die zijn echt te cutequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. Om 7 uur was ie al aan het rennen op een veld. Zoals altijd overigens, maar voor de rest overdag is het snel een rondje over een schaduwrijk stuk en weer naar huis.
Heeft mijn hond eens aangehad. Was geen fanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt ook van die hondenschoentjes, die zijn echt te cute
Morgen op m'n werk wat lastiger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het voordeel van dat warme weer is dat je alleen een onderbroek aan hoeft
Nu heb je geen broek aan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:53 schreef Ama het volgende:
Was vergeten een korte broek ofzo aan te doen toen ik vanochtend weer thuis was. Daar had ik net wel even spijt van richting de apotheek en supermarkt.
Doen jullie niet aan Whatever Wednesday?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen op m'n werk wat lastiger.
Niet als er klanten op bezoek zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen jullie niet aan Whatever Wednesday?
Wat moet ik mij hier precies bij voorstellen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren was wel de jaarlijkse Hawaii-dag op kantoor.
Allemaal zo'n overhemd aan als wat ik van de week hadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hier precies bij voorstellen?
Enige dat van het jaar dat korte broeken toegestaan zijn; al zijn er dit jaar wel mensen die met korte broek rondlopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
En een bloemenkrans om.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal zo'n overhemd aan als wat ik van de week had
en de matige overhemden; en aantal jaar geleden hadden we ook nog een beach partyquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal zo'n overhemd aan als wat ik van de week had
Pizza met ananas als lunchquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Count me in!!!quote:
Rieten rokje.quote:
pizza met petat, poffertjes en pannenenkoekenquote:
ik heb altijd zin in pizzaquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
pizza met petat, poffertjes en pannenenkoeken
de 4 P's van een verantwoorde maaltijdquote:
ik dacht een onweerswolk te zien en vermoedde dat dat niet klopte.quote:
Hehe. Nee, ik ga geen onweerswolkjes eten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht een onweerswolk te zien en vermoedde dat dat niet klopte.
Gelukkig kun je het icoontje googlen en zag ik wat het wel was
Geen WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Plof
Ja ik verkas zo naar de woonkamer want zon staat nu aan deze kant.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard de zon komt op m'n raam, ik ga kapot.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Eerst naar de Boni, dan fietsend naar de Hoogvliet terwijl je de ijsjes eet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
De pizza's zijn in de aanbieding bij de Hoogvliet, maar het Snickers-ijs bij de Boni. Lastig.
graagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar jullie vreten tussen de middag koude pizza?
Dat is niet lastig, je gaat gewoon naar beide.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
De pizza's zijn in de aanbieding bij de Hoogvliet, maar het Snickers-ijs bij de Boni. Lastig.
gecondoleerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar jullie vreten tussen de middag koude pizza?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me toch vrij makkelijkquote:
*lijm pakt*quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net nog een bloem gelijmd. Komt wel dichtbij zoquote:
*zandzakken pakt*quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:52 schreef essnhills het volgende:
Volgens buienradar gaat uet hier morgen ineens 38mm regenen.
Zou wel lekker afkoelen en opfrissen
Gewoon je abo uitzetten, dan moet je ook een paar seconden wachten tussen je postsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:53 schreef Ama het volgende:
Moet echt steeds tot 10 tellen als ik iets typ nu in sommige topics.
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon je abo uitzetten, dan moet je ook een paar seconden wachten tussen je posts
Nee, een gratis tipquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:53 schreef Ama het volgende:
Moet echt steeds tot 10 tellen als ik iets typ nu in sommige topics.
Je kunt hem morgen buiten hangen lees ik net.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dat ik wel even mijn dekbed kon wassen had ik wel wat eerder mogen bedenken
Eerst een paar uurtjes spoelen en dan weer jankheet voor het drogen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt hem morgen buiten hangen lees ik net.
Een dicht topic uit 2003 met 4 reacties?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
O.a. hier SES / Studeren in Groningen!!
Ik was een cijfer vergeten toen ik wat weghaalde uit de link.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een dicht topic uit 2003 met 4 reacties?
Dit is wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
O.a. FB / Waarom worden accounts niet na 2 jaar inactiviteit verwijderd?
Ja je kunt die aap gewoon laten gaan tochquote:
Oeh! Ik heb nog chocolate chip cookiesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:02 schreef Ama het volgende:
Omg ze hebben kinder crunchy cookies in de folder van de marktkauf staan met nieuw erbij.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb nog chocolate chip cookies
quote:Twee wolvendeskundigen stellen dat het meisje dat vorige maand geconfronteerd werd met een wolf bij Leusden, niet door het dier gebeten kan zijn. Het tweetal heeft foto's bestudeerd waaruit blijkt dat de ontstane verwondingen niet komen door tanden.
Hoe vaak ga jij naar de marktkauf?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:02 schreef Ama het volgende:
Omg ze hebben kinder crunchy cookies in de folder van de marktkauf staan met nieuw erbij.
Te weinig. Daarom nemen hun een paar dingetjes mee voor mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij naar de marktkauf?
Ik was bij pa en ma zondag, daar is het buiten 30 en binnen gewoon ook. "We kunnen er goed tegen". Jaja, 76 en 78. "Ja we drinken niet te veel want daar moet je maar van plassen."quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:25 schreef Ama het volgende:
Hier in huis 25 ongeveer. Poh wat voelde dat heerlijk toen ik net van buiten kwam. Mijn bovenburen zouden jaloers zijn met hun platte dak.
ja dat zegt ze... duitslandquote:
Geen koorts nog in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:28 schreef Nizno het volgende:
29.3 en 30.9
de twee babyfoons die naast elkaar zijn hebben een verschillende temperatuurmeting
'Dat hitteplan is voor ouderen.'quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was bij pa en ma zondag, daar is het buiten 30 en binnen gewoon ook. "We kunnen er goed tegen". Jaja, 76 en 78. "Ja we drinken niet te veel want daar moet je maar van plassen."
die oudjes hebben de thermostaat in de winter ook op 30 graden staan dus die zijn dit prima gewendquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was bij pa en ma zondag, daar is het buiten 30 en binnen gewoon ook. "We kunnen er goed tegen". Jaja, 76 en 78. "Ja we drinken niet te veel want daar moet je maar van plassen."
Dat idee ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Dat hitteplan is voor ouderen.'
Die lopen nu nog rond in zo'n gewatteerde jas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die oudjes hebben de thermostaat in de winter ook op 30 graden staan dus die zijn dit prima gewend
Dat heb ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan respect voor Oost-Groningen
met bontkraagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lopen nu nog rond in zo'n gewatteerde jas.
Sterven in het geld idd "Ja ja mmm energierekening is van 200 naar 500 in de maand gegaan. Ja kut maar ja."quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die oudjes hebben de thermostaat in de winter ook op 30 graden staan dus die zijn dit prima gewend
Kom je er vandaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed dat je er bewust van bent, kan je er wat aan doen
Nee. Ik ga wel emigrerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Denk nu eens aan je dikste winterjas![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Denk nu eens aan je dikste winterjas![]()
met je gipspoot lekker al die dozen inpakkenquote:
Hoe raad ik het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet Termunterzijl, maar wel Oost-Groningen.
Wanneer gaat de Friesenbrücke weer open?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet Termunterzijl, maar wel Oost-Groningen.
Ik huur wel wat kinderarbeid inquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
met je gipspoot lekker al die dozen inpakken
Maarrrrr....quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ookquote:
Eind van dit jaar volgens mijquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer gaat de Friesenbrücke weer open?
ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Maarrrrr....
moest je weer kompjoeterdingendoen?
kreeg je een koekje bij de thee?quote:
Rotterdam is prachtig voor zo'n start, maar zoveel etappes in het buitenland is inderdaad raar, maar wel goed voor de aandacht van de vrouwentour om het niet altijd alleen in Frankrijk te doen voorlopig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ook![]()
Beetje onzin eigenlijk. Een "Tour de France" van 8 etappes waarvan 5 in het buitenland. Een ronde is het soberzo al niet. Maar in Rotjekut hebben ze ook geen kasteeltjes en zo. Totaal geen Tourvibes.
Wel mooie industrieterreinenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ook![]()
Beetje onzin eigenlijk. Een "Tour de France" van 8 etappes waarvan 5 in het buitenland. Een ronde is het soberzo al niet. Maar in Rotjekut hebben ze ook geen kasteeltjes en zo. Totaal geen Tourvibes.
Misschien niet, maar dit is een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Rotterdam is prachtig voor zo'n start, maar zoveel etappes in het buitenland is inderdaad raar, maar wel goed voor de aandacht van de vrouwentour om het niet altijd alleen in Frankrijk te doen voorlopig.
die denken: lekker shoppen in een koelere winkelquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
Pfoeh, straks de klanten weer wegjagen. Ik snap ook niet wat ze hier doen op een dag als dit
nu wordt het spannendquote:
Kwiwiquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zeg, kom net binnenvallen en nu ben ik nieuwsgierig
nope want ik zie niets vreemdsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jij kunt het wel zien natuurlijk
Ik hang gewoon weer de dramaqueen uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zeg, kom net binnenvallen en nu ben ik nieuwsgierig
daar is ut veeeeeel te warrum voor hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik hang gewoon weer de dramaqueen uit
Is dat iets typisch Belgisch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik hang gewoon weer de dramaqueen uit
Geen idee ik ben niet Belgischquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is dat iets typisch Belgisch?
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Heb deze ijsjes gekocht.. funny fingers. Zou er ook een hand met alleen een middelvinger omhoog inzitten?![]()
Stay tuned..
[ afbeelding ]
Dit is heel raar zuigen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Heb deze ijsjes gekocht.. funny fingers. Zou er ook een hand met alleen een middelvinger omhoog inzitten?![]()
Stay tuned..
[ afbeelding ]
Je kan wel zelf makkelijk ijs maken, dus wellicht ook wel zelf zo'n vorm met een middelvinger.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Stay tuned..
[ afbeelding ]
Zou wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan wel zelf makkelijk ijs maken, dus wellicht ook wel zelf zo'n vorm met een middelvinger.
Collega van mij had een keer penis ijsvormpjes gekregen voor haar verjaardagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan wel zelf makkelijk ijs maken, dus wellicht ook wel zelf zo'n vorm met een middelvinger.
das lulligquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Collega van mij had een keer penis ijsvormpjes gekregen voor haar verjaardag
Hebben jullie geen omroepsysteem?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
Pfoeh, straks de klanten weer wegjagen. Ik snap ook niet wat ze hier doen op een dag als dit
Wildquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als jij een pakje condooms had gegeven was het helemaal compleet geweestquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, dat is karzai met luide stem van achter de kassaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben jullie geen omroepsysteem?
Ik woon erquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je een Belg was
je staat gewoon voor lulquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet pikken, maar goed.
Soms, naja meestal wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar je voelt je dus nog wel een Nederlander?
we deden het wel goed ja, das wel leukquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Soms, naja meestal wel.
Vooral weer gemerkt bij het OS kijken
Zeker wetenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
we deden het wel goed ja, das wel leuk
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Soms, naja meestal wel.
Vooral weer gemerkt bij het OS kijken
Ik snap alleen niet waarom ze geridderd zijn. Ik gun ze het wel maar het is niet alsof ze een heldendaad hebben gedaan of heel lang iets voor de samenleving hebben gedaan.quote:
Wat is er te zien?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
gaan we vanavond ook kijken naar NPO1 om 21.20?
Vond ik bij de sluiting al, alleen zo'n lullig sjaaltje oranje was beetje jammerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, allemaal in het witWas toch leuker geweest met meer oranje
redding na de ramp.quote:
Sifan heeft een oranje hoofddoek op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, allemaal in het witWas toch leuker geweest met meer oranje
Oh, nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
redding na de ramp.
over de tshunami.
Yvonne was Kerst 2004 met haar vader op Phuket. Ze waren klaar voor het ontbijt. Zij ging alvast, hij zou iets later komen. Juist op dat moment overspoelde een tsunami het Thaise toeristeneiland.
In de chaos raakte tiener Yvon haar vader kwijt. Een hotelmanager hielp haar en samen vonden ze haar vader terug. Ze heeft hem nooit kunnen bedanken voor wat hij voor haar heeft gedaan. Daarom gaat ze in het nieuwe programma Redding na de Ramp samen met Welmoed Sijtsma naar hem op zoek.
Ik doe het wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
gaan we vanavond ook kijken naar NPO1 om 21.20?
Deze is vals.quote:
lijkt mij wel boeiend.quote:
zwarte katquote:
Kijkt @LTVDK mee?quote:
Ja wit met meer oranje was leuker geweest. We zijn volgens mij het enige land dat het vrolijke oranje als nationale kleur heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:04 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vond ik bij de sluiting al, alleen zo'n lullig sjaaltje oranje was beetje jammer
Iedereen in een sinaasappelkostuum.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wit met meer oranje was leuker geweest. We zijn volgens mij het enige land dat het vrolijke oranje als nationale kleur heeft.
Ivoorkust ook geloof ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wit met meer oranje was leuker geweest. We zijn volgens mij het enige land dat het vrolijke oranje als nationale kleur heeft.
Minpuntje van Denham.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iedereen in een sinaasappelkostuum.
de invalshoek dat ze die man gaan zoeken die haar gered heeft met ook gevaar voor zijn eigen leven.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vind het wel vrolijk uit zien.
We hebben deze spelen al best wat medailles, dus volgende keer gewoon deze kostuumsprijs pakken en dan maar wat minder medailles.quote:
zinan!!quote:Buiten is het meer dan 30 graden, maar toch beginnen ze bij Intratuin Duiven al aan de opbouw van hun kerstshow. Jaarlijks komen er meer dan een miljoen bezoekers op af en dus moet alles op tijd klaar zijn. Begin oktober kunnen de eerste mensen van de kerstshow genieten.
toch 2 dagen kunnen genietenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:32 schreef Ama het volgende:
Morgen meteen weer elf graden kouder buiten.
Ik heb dat eens bij een winkel hier in de buurt gedaan, zit je daar in september in je T-shirt kerstballen uit te pakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:33 schreef Nizno het volgende:
Intratuin Duiven start met opbouw kerstshow met 30 graden
[..]
zinan!!
charming aan het einde van de dag glitters tot in je bilnaad zeker.. maar nee t opbouwen heb ik geen zin an... aan kerst wel!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dat eens bij een winkel hier in de buurt gedaan, zit je daar in september in je T-shirt kerstballen uit te pakken
Vooral de kaarten zeker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
charming aan het einde van de dag glitters tot in je bilnaad zeker.. maar nee t opbouwen heb ik geen zin an... aan kerst wel!
dan komen ze van een koude kermis thuisquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die denken: lekker shoppen in een koelere winkel
Ik heb ook wel eens voor de kerstopening van die grote glitterballen moeten ophangen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
charming aan het einde van de dag glitters tot in je bilnaad zeker.. maar nee t opbouwen heb ik geen zin an... aan kerst wel!
Op de kermis in Hoorn is het nu niet koud hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan komen ze van een koude kermis thuis
ritje in de octopus makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de kermis in Hoorn is het nu niet koud hoor
Oh zo'n dubbelgeklikt like omdat traag systeem waardoor er uiteindelijk geen like isquote:
Dat heb ik 100 keer op een dagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zo'n dubbelgeklikt like omdat traag systeem waardoor er uiteindelijk geen like is
M'n maag knorde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kreeg net een geweldig idee, boterhammen met kip, kaas en jalapeno vanonder de grill
Die staat ook in Wervershoof.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ritje in de octopus maken
[ [url=https://cdn-s-www.bienpublic.com/images(...)66672.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik ook jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik 100 keer op een dag
of expresquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zo'n dubbelgeklikt like omdat traag systeem waardoor er uiteindelijk geen like is
Haha dacht ik al. Ook vaak last van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was altijd leuk op Thunderdome.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ritje in de octopus maken
[ [url=https://cdn-s-www.bienpublic.com/images(...)66672.jpg]afbeelding[/url] ]
Oh ik doe dat nooit expres eigenlijkquote:
ik soms wel 3 keer klikken, dan krijg je twee likemeldingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik doe dat nooit expres eigenlijk
Echt niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik soms wel 3 keer klikken, dan krijg je twee likemeldingen
Ja dat doe ik ook wel eens als ie heul traag is. Dan denk ik dat ik heb misgeklikt (mobiel) en dan klik ik een paar keer totdat ik niet meer kan klikken omdat ik te vaak heb gekliktquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik soms wel 3 keer klikken, dan krijg je twee likemeldingen
Waarmee?quote:
Industrieterreinenquote:
klinkt bekend inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel eens als ie heul traag is. Dan denk ik dat ik heb misgeklikt (mobiel) en dan klik ik een paar keer totdat ik niet meer kan klikken omdat ik te vaak heb geklikt
Same.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die staat ook in Wervershoof.
Daar ging ik vroeger altijd in met mijn broers en nichtjes.
En om 1 of andere reden noemden we het 'de Spin'
Maar het is een octupus
Wel leukste attractie
Zijn er maar weinig die interessant genoeg zijn om overheen te lopen hoorquote:
Ook de Spin?quote:
ja daarom vandaag wellicht inspiratie tijdens de tourquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig die interessant genoeg zijn om overheen te lopen hoor
heel goed dan doe ik over een half uurtje de voordeur open.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Het is nu gewoon kouder dan het vannacht om 01.00 uur was
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:55 schreef LTVDK het volgende:
dat heb ik met mensenquote:
Is die al het land uit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja daarom vandaag wellicht inspiratie tijdens de tour
quote:
Dat het straks maar nog meer mag afkoelen zodat ik niet weer heel de nacht met een ventilator aan moet slapen, heb nog steeds een stijve nekquote:
Niet alles hoeft een naam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:56 schreef Ama het volgende:
Vraag me af of er een specifieke naam is voor de angst om dood te gaan in/door attracties want dat heb ik echt.
soort van Veloxrotafobiequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:56 schreef Ama het volgende:
Vraag me af of er een specifieke naam is voor de angst om dood te gaan in/door attracties want dat heb ik echt.
Weet ik maar vroeg mij gewoon af omdat er voor zoveel angsten weer speciale namen zijn dus dacht misschien voor dit ook.quote:
Volgens mij was het tig jaar geleden wel daadwerkelijk een spin.quote:
Vannacht, vanmorgen en vanmiddag was hels. Echt heel zwaar op mijn lijf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij was het tig jaar geleden wel daadwerkelijk een spin.
best logischquote:
Vanmiddat waren ze bij balliequote:
Ja toen ik net aan de wandel ging kwamen er opeens donkere wolken voor de zon en begon het hard te waaienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vannacht, vanmorgen en vanmiddag was hels. Echt heel zwaar op mijn lijf.
Maar nu koelt het een beetje af en het waait een beetje
Wat een verademing
Ohquote:
Oh dacht dat dat gisteren wasquote:
Maar achtbanen en reuzenrad durf ik ook niet in door mijn hoogtevrees (+ bang dat ik dood ga omdat wagentje naar beneden stort ofzo).quote:
Ja ik snaptequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Het rondjes draaien-spin. Niet beest-spin.
Hier kunnen ze pas vanaf middernacht open zie ik, dan is het 20 graden buiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:02 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij is het boven nu warmer dan buiten. Tijd om de boel open te gooien
Ja het is 26,5 boven nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kunnen ze pas vanaf middernacht open zie ik, dan is het 20 graden buiten.
Aangenaam koel dusquote:
Als het nog ff flink gaat plenzen dan koelen de muren rn het dak hopelijk wat afquote:
En dan hopen dat het daarna ook daadwerkelijk koel blijft en niet dat het lekker gaat broeien en plakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het nog ff flink gaat plenzen dan koelen de muren rn het dak hopelijk wat af
Morgen herfst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan hopen dat het daarna ook daadwerkelijk koel blijft en niet dat het lekker gaat broeien en plakken
quote:Stap 1. Maak de groente schoon. Verwijder de uiteinden van de sperziebonen en snij de sperziebonen doormidden. Snij de winterpeen in plakjes. Pel de ui en knoflook, snipper een halve ui fijn, snij de overige ui in halve ringen en hak de knoflook fijn. Schil de gember dun en hak fijn. Snij de peper in de lengte doormidden, verwijder eventueel de zaadjes en hak de peper fijn.
Tot in april, waarin we 1 verdwaalde mooie week krijgen en vervolgens weer 2 maanden grijze bendequote:
Kun je net zogoed alles los kopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Vraag me af waarom ik net eigenlijk een verspakket heb gehaald, betekent weer veel te lang in de keuken staan
[..]
Wat komt hier bij dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Vraag me af waarom ik net eigenlijk een verspakket heb gehaald, betekent weer veel te lang in de keuken staan
[..]
Mja, ik had gewoon een broodje gezondquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik overweeg het heel soms wel eens. Dan kom ik gelukkig altijd op tijd bij zinnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Bereiden:
1. Maak de groente schoon. Verwijder de uiteinden van de sperziebonen en snij de sperziebonen doormidden. Snij de winterpeen in plakjes. Pel de ui en knoflook, snipper een halve ui fijn, snij de overige ui in halve ringen en hak de knoflook fijn. Schil de gember dun en hak fijn. Snij de peper in de lengte doormidden, verwijder eventueel de zaadjes en hak de peper fijn.
2. Kook de rijst volgens de aanwijzingen op de verpakking.
3. Meng het gehakt met 2 eetlepels kruidenpasta en de gesnipperde ui.
4. Verhit 1 eetlepel zonnebloemolie in een kookpan en bak hierin de halve uienringen, knoflook en gember 2 minuten op hoge temperatuur.
5. Voeg de sperziebonen, winterpeen, overige kruidenpasta en 100 ml water toe, breng zachtjes aan de kook en laat 10-13 minuten zachtjes pruttelen.
6. Verhit ondertussen 2 eetlepels zonnebloemolie in een koekenpan en bak hierin het gehaktmengsel op hoge temperatuur in 5-7 minuten bruin en gaar.
7. Rooster de kokosrasp in een koekenpan.
8. Roer de geroosterde kokosrasp door de sajoer boontjes.
9. Meng de sajoer boontjes met het gehakt en serveer met de rijst. Serveer de rode peper apart.
Lekker met deze hitte koken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga met 35 graden ook wandelen, ik heb wel meer afwijkingenquote:
Klinkt wel lekker.quote:
Ik heb voor straks een salade op de planning staan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wisten we alquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga met 35 graden ook wandelen, ik heb wel meer afwijkingen
Ga het deze keer met kip maken ipv gehakt, kijken of dat lekker isquote:
/ignorequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook ja.
@:yvonne
hoe is het met de kaart van 2023? issie al af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |