SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nog steeds in lappenmand. Morgen fysio, nog steeds koppijn deluxe, maar wel een verslavend spelletje van mijn telefoon gehaald.Tien jaar gespeeld, maar nu was ik er klaar mee na een zoveelste change waardoor het nog meer pay-to-play werd. Account ervan aan iemand gegeven zodat ik ook niet in de verleiding kan komen.quote:
Pay-to-winquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds in lappenmand. Morgen fysio, nog steeds koppijn deluxe, maar wel een verslavend spelletje van mijn telefoon gehaald.Tien jaar gespeeld, maar nu was ik er klaar mee na een zoveelste change waardoor het nog meer pay-to-play werd. Account ervan aan iemand gegeven zodat ik ook niet in de verleiding kan komen.
Ja er zijn hele volksstammen die keihard gaan op bepaalde serienummers iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe biljetje @:dr_flash
Ik hoorde het net op de radio. 19 duizend pond voor tien pond biljet van Charles.
S ochtend vroeg en 's avonds wandelen als het koeler is. Overdag is veel te warm aan de pootjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:26 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest nog lekker weer, alleen Yuki trekt het wat minder als ie buiten is. Dus ik wandel wat minder nu
I know. Om 7 uur was ie al aan het rennen op een veld. Zoals altijd overigens, maar voor de rest overdag is het snel een rondje over een schaduwrijk stuk en weer naar huis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
S ochtend vroeg en 's avonds wandelen als het koeler is. Overdag is veel te warm aan de pootjes
Je hebt ook van die hondenschoentjes, die zijn echt te cutequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. Om 7 uur was ie al aan het rennen op een veld. Zoals altijd overigens, maar voor de rest overdag is het snel een rondje over een schaduwrijk stuk en weer naar huis.
Heeft mijn hond eens aangehad. Was geen fanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt ook van die hondenschoentjes, die zijn echt te cute
Morgen op m'n werk wat lastiger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het voordeel van dat warme weer is dat je alleen een onderbroek aan hoeft
Nu heb je geen broek aan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:53 schreef Ama het volgende:
Was vergeten een korte broek ofzo aan te doen toen ik vanochtend weer thuis was. Daar had ik net wel even spijt van richting de apotheek en supermarkt.
Doen jullie niet aan Whatever Wednesday?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen op m'n werk wat lastiger.
Niet als er klanten op bezoek zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen jullie niet aan Whatever Wednesday?
Wat moet ik mij hier precies bij voorstellen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren was wel de jaarlijkse Hawaii-dag op kantoor.
Allemaal zo'n overhemd aan als wat ik van de week hadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hier precies bij voorstellen?
Enige dat van het jaar dat korte broeken toegestaan zijn; al zijn er dit jaar wel mensen die met korte broek rondlopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hier precies bij voorstellen?
En een bloemenkrans om.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal zo'n overhemd aan als wat ik van de week had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |