Blijven er wel maar 2 over straks waarschijnlijk, maar het ziet er wel mooi uit jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
10 Nederlanders bij de beste 15 in het GC. Erg mooi.
2 Slovenen is ook genoeg voor DOMINANTIEquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijven er wel maar 2 over straks waarschijnlijk, maar het ziet er wel mooi uit ja
De verkenning een paar dagen geleden was de eerste keer dat ze op de weg op een tijdritfiets had gereden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
Puck 23e en die heeft waarschijnlijk nog amper op een tijdritfiets gezeten
Dat zegt misschien ook wel wat over het niveau van Puck? Of over het niveau in het damespeloton natuurlijk ... sowieso is het opvallend dat Vollering de concurrentie hier toch wel wegblaast als klassementsrenster op zo'n kort en vlak rondje, als je de brug niet meetelt dan. Dan moet je als minder explosieve renster dus gewoon ongelooflijk veel beter zijn dan de rest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De verkenning een paar dagen geleden was de eerste keer dat ze op de weg op een tijdritfiets had gereden.
Het is inderdaad lachwekkend dat ze dan een keer een tijdrit voor de dames organiseren in de belangrijkste koers van het jaar, en dat hij dan 6 kilometer is.quote:
Nee, en Demi wint nou eenmaal heel veel, dus ze komt ook heel veel in beeld. Heel veel andere huilebalken komen echt niet zoveel in beeld, want die winnen nou eenmaal nooit iets. VocSnor was ook aan het janken na zijn overwinning, maar die wint ook gewoon niet zo veel grote dingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef OProg het volgende:
Je kan er bij Vollering heel erg negatief over doen maar ik heb altijd wel het idee dat ze heel oprecht is in die emotie. Dus ik kan er nooit zo heel erg mee zitten eigenlijk.
Victor Vollering. Demi Campenaerts. Tsja, na elke keer weer die tranen geloof ik het niet zo. Het is er wel erg vaak over met Demiquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee, en Demi wint nou eenmaal heel veel, dus ze komt ook heel veel in beeld. Heel veel andere huilebalken komen echt niet zoveel in beeld, want die winnen nou eenmaal nooit iets. VocSnor was ook aan het janken na zijn overwinning, maar die wint ook gewoon niet zo veel grote dingen.
Je gelooft niet meer in de tranen? Het is volgens jou een soort act?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Victor Vollering. Demi Campenaerts. Tsja, na elke keer weer die tranen geloof ik het niet zo. Het is er wel erg vaak over met Demi
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef OProg het volgende:
Je kan er bij Vollering heel erg negatief over doen maar ik heb altijd wel het idee dat ze heel oprecht is in die emotie. Dus ik kan er nooit zo heel erg mee zitten eigenlijk.
https://www.indeleiderstr(...)-het-bullshit-vindenquote:Vollering laat tranen laatste tijd bewust de vrije loop
Het flash interview, de mixed zone, de persconferentie... Vollering werkte ze allemaal met de tranen in haar ogen af. Het geel en de ritzege deden haar duidelijk veel en ze schaamt zichzelf er niet langer voor om dat te tonen. 'Gelukkig maar, want dat betekent dat het me nog steeds heel veel doet. Ik weet dat er heel veel mensen zijn die het allemaal maar bullshit vinden, maar het is mijn kracht dat ik al mijn emotie in de sport leg. Daar ga ik heel hard op en heb ik zo'n sterk gevoel. Ik rijd en train op m'n gevoel en dat heb ik een periode proberen weg te drukken en te negeren. Dat is alleen niet het beste voor mij, je kunt het maar beter laten gaan en in het moment leven.'
'Er komt zoveel los, met zoveel mensen die waar ik van houd en die zo trots op je zijn', zei ze er verder over. 'Je werkt er zo hard voor en alle mensen om je heen offeren zich op voor mijn carrière. En niet alleen mijn familie, ook mijn team en vrienden leven mee. Dat dit soort dingen dan lukken, dat maakt het allemaal heel mooi.'
In de persconferentie benadrukte ze nog eens dat meditatie haar helpt bij het managen van haar emoties. 'Ik ben een heel gevoelig persoon en sinds dit jaar probeer ik mijn emotie nog meer te gebruiken als kracht. Sport is emotie, je hoeft niet sterk en stoer te zijn. Ik mediteer graag, om in the zone te komen. Dan probeer ik één te worden met mijn lichaam, want we leven als mensen te vaak met ons hoofd. We slaapwandelen door de dagen, maar als sporter moet je een goede connectie hebben met jezelf. Je ziet me vaak duidelijk in- en uitademen op de fiets, om zo in de flow te komen. Meditatie helpt daarbij, ook om de pijn beter te verdragen.
Ik vind Demi inderdaad een actquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je gelooft niet meer in de tranen? Het is volgens jou een soort act?
Dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:28 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik vind Demi inderdaad een act
Ik heb alleen nog niks van de race gezien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:42 schreef StephanL het volgende:
Natuurtalent die Jip, zou ze meer mee moeten doen
Zal wel dezelfde tijd beginnen als de NOSquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog niks van de race gezien.
Ik zag dat hbo max ook pas vanaf 13:30 live is. En daar moet je dan nog extra voor betalen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal wel dezelfde tijd beginnen als de NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |