SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wen er maar aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik het een paar uurtjes kunnen slapen hoor. Als ik als een soort verfomfaaide croissant ga liggen kan ik half op mijn zij slapen
Ja, nog steeds in veertig-gradi-stanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 05:31 schreef Dotteke het volgende: [..] O
dan is het een betere tijd om op te staan. Ben je op vakantie?
had je ook hier voor kunnen blijvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, nog steeds in veertig-gradi-stan
Zo zit ik achter m'n computerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik het een paar uurtjes kunnen slapen hoor. Als ik als een soort verfomfaaide croissant ga liggen kan ik half op mijn zij slapen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
"oeh fancy pants rich mcgee over here"quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:32 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn vriend is op zakenreis en ik ben naar het hotel gereden omdat airco.
Omdat het beter werkt als je het al eens hebt gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Er is gewoon een vaccin tegen knokkelkoorts.
Alleen mag je die niet van de GGD omdat
Verfomfaaide croissantquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
Staat daar ook dat het niet mag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het beter werkt als je het al eens hebt gehad.
Omdat er nog meer getest moet worden op de mensen die het nog niet hebben gehad.
Tenminste, dat zat ik echt nét te lezen voor ik hier kwam
💅🏻quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"oeh fancy pants rich mcgee over here"
ik koop plakken kaas en doe die samen met een plak ham meteen tussen twee boterhammen.quote:
https://www.instagram.com/devragendokter/quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat daar ook dat het niet mag?
Ja de mannen zijn aan het werk. Ik ga ook weer daagquote:
quote:
want een koelkast is beter dan een vrouw.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet naar oma luisteren. Gewoon een koelkast kopen.
vrouwen....quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
want een koelkast is beter dan een vrouw.
Kan ik niets tegen in brengen
Het raam staat op een kiertjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben je nog wel even buiten geweest?
euhquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vrouwen....
je kan beter kippen houden
ze slikken allebei zaad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah. In deze SC zijn wij tegen misogyniequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vrouwen....
je kan beter kippen houden
ze slikken allebei zaad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en buiten deze SC ben ik potquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bah. In deze SC zijn wij tegen misogynie
silicagel, do not eatquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goeie tip oma. Zelf leg ik er altijd een pakje silicagel bij voor maximaal effect
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bah. In deze SC zijn wij tegen misogynie
jemig was maar een grapjequote:
voor dat soort 'grapjes' is het nog veel te vroegquote:
Ben je al op het strand?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:48 schreef bitterbal het volgende:
nou goed we gaan zien als ik word gestoken wat het doetis denk ik een kwestie van tijd
jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verwijt je dan ook de ketel?
Je maakt er wel een potje van hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
en heb panne
en helaas ook wel eens één pot nat
met dr bed hebben ze haar het strand op gedrukt. de zonnebloem laat je niet zittenquote:
Wanneer kan het wel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor dat soort 'grapjes' is het nog veel te vroeg
tussen 20.50 en 21.00quote:
Ja hoor, aanstellersquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had je ook hier voor kunnen blijven
Da's nog korter dan het puntmutsenuurtjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
tussen 20.50 en 21.00
na 21.00u is te kort voor bedtijd
Misschien kan Fles het weekschema even aanpassen voor een misogynie uurtjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
tussen 20.50 en 21.00
na 21.00u is te kort voor bedtijd
misogynie 10minuutjesgesprekquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kan Fles het weekschema even aanpassen voor een misogynie uurtje
klopt dat heb je goed berekendquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's nog korter dan het puntmutsenuurtje
Zij heeft ook recht op vakantie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
zag een insta reel van een zwangere vrouw die in bali dengue had opgelopen. Nederlandse die daar op vakantie was. En ze werden opgenomen in het ziekenhuis. Daarna blij dat er niets met dat kind was want dengue kan de zwangerschap beinvloeden.
MAar waarom ga je er dan ook heen?!?!!?!??!?!
Je geeft het antwoord al.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
Tering kan merken dat de baas op vakantie is. Waarom staat de muziek hier op standje discotheek. 🥲🥲
Ja dit is echt vreselijk zo vroeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord al.
botten in kippenvleugeltjes...quote:Een voormalige schoolmedewerker in de Amerikaanse stad Chicago (Illinois) is veroordeeld voor een wel heel opmerkelijke diefstal, vooral ook vanwege haar functie.
De 68-jarige Vera Liddell, oud-directeur van de voedingsdienst van Harvey School District 152 in het zuiden van de Amerikaanse stad, bestelde tijdens de coronapandemie en in de nasleep ervan meer dan 11.000 dozen kippenvleugels bij Gordon Food Service, de hoofdleverancier van het district. De bestellingen, die van juli 2020 tot februari 2022 werden gedaan, waren bestemd voor leerlingen die onderwijs op afstand volgden. Het schooldistrict zorgde nog steeds voor maaltijden die gezinnen konden afhalen.
Liddell haalde de dozen met kippenvleugels telkens zelf op met een bestelbus van het district maar leverde ze niet af bij het afhaalpunt, meldde ABC7 Chicago zondag.
De fraude kwam pas aan het licht tijdens de halfjaarlijkse doorlichting van de boekhouding van het district. Daaruit bleek dat het district al 300.000 dollar boven het jaarlijkse budget zat terwijl het schooljaar nog niet eens voorbij was. De bedrijfsleider van het district vermoedde kwade opzet en deed navraag bij werknemers van de voedselleverancier. Die herinnerden zich Liddell meteen vanwege de ‘enorme hoeveelheden kippenvleugels die ze kocht’, meldde de lokale nieuwszender WGN-TV onder verwijzing naar gerechtelijke documenten.
Nooit geserveerd wegens botten
Liddell, die ruim tien jaar voor Harvey School District 152 werkte en verantwoordelijk was voor het plaatsen van bestellingen bij Gordon Food Services, werd in januari 2023 beschuldigd van diefstal en het runnen van een criminele onderneming. ‘De bedrijfsleider ontdekte individuele facturen ondertekend door Liddell voor enorme hoeveelheden kippenvleugels, een item dat nooit aan studenten werd geserveerd omdat er botten in zaten,” aldus aanklagers.
Liddell pleitte tijdens de rechtszaak tegen haar schuldig. Het is onduidelijk wat er met de kippenvleugels is gebeurd.
Het wekelijkse Amerikaanse nieuwsmagazine Newsweek vroeg het Harvey School District en het kantoor van de officier van justitie van Cook County tevergeefs om commentaar.
Het district bestaat volgens WGN-TV uit zes scholen. Het totale aantal inschrijvingen bedraagt 1600 studenten van wie meer dan 80 procent afkomstig is uit gezinnen met lage inkomens.
sorryquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor dat soort 'grapjes' is het nog veel te vroeg
WATquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
Tering kan merken dat de baas op vakantie is. Waarom staat de muziek hier op standje discotheek. 🥲🥲
Ja, die kleine botjes die erin zitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:01 schreef Nizno het volgende:
Negen jaar cel voor Amerikaanse schoolmedewerker die voor ruim een miljoen aan kippenvleugels stal
[..]
botten in kippenvleugeltjes...
jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die kleine botjes die erin zitten.
ik schrok alquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk drie ochtenden per week.
Het is KIEEEEEEPquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
het is KIP
Kip heeft botten!!
dus stom excuus
ik wist dat dit zou komenquote:
Maar goed ik "moet" hier de boel schoonmaken dus het is wel beetje werk.quote:
hier valt het nog meequote:
Toch fijn beetje voorspelbaarheidquote:
ben trots op je. ik zeg dit niet om met je te flirten, maar ik vind je echt een geweldige vrouw.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar goed ik "moet" hier de boel schoonmaken dus het is wel beetje werk.
duidelijk wel laten liggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
met dr bed hebben ze haar het strand op gedrukt. de zonnebloem laat je niet zitten
Ja en drukkendquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Het is hier bokbenauwd kutweer.
Regende zelfs even net
hoezee hoezee hoezeequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne dag van de linkshandigen.
Wat leuk dat de linkshandigen ons een fijne dag wensen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne dag van de linkshandigen.
treurig welquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
Zo zijn wij nou eenmaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat leuk dat de linkshandigen ons een fijne dag wensen.
Zij ook een fijne dag gewenst
iknietquote:
Dankje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben trots op je. ik zeg dit niet om met je te flirten, maar ik vind je echt een geweldige vrouw.
Ja vorige keer zei ik ook al please zet dit zachter maar wil ook niet als de bitch van het bedrijf overkomen.quote:
gewoon normaal volume lijkt mij een redelijk normale vraagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vorige keer zei ik ook al please zet dit zachter maar wil ook niet als de bitch van het bedrijf overkomen.
maakt niet uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dankje.Zou liefst wel iets meer doen maar zolang ik nog herstellende ben met mijn vingers vind ik dit eerst goed zo.
Dikke natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
van die dunne macdonalds dingen of van die dikke sappige van de vlamen?
Of McNuggetsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dikke natuurlijk
Bij de Mac moet je alleen McFlurry's halen
Die worden ook steeds kleiner.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dikke natuurlijk
zijn nauwelijks de moeite nog waardquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dikke natuurlijk
Ah dat is het probleem.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:30 schreef essnhills het volgende:
Ik ben al jaren niet meer bij de Mac geweest
De quarterpounder lijkt me ook kleiner. Of ik ben groter geworden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn nauwelijks de moeite nog waard
quarterpounders![]()
Man up!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs op kantoor is het benauwd ondanks airco
Ik hou het hier amper vol nu. Ik ga hier ook helemaal niet goed op die warmte en hele tijd schoonmaken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon je mobiele airco meenemen naar kantoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Onderbroek vol met ijsklontjes en een foto van je blote oma op zak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je mobiele airco meenemen naar kantoor.
Was je de weg kwijt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Uur in de auto om weer thuis te eindigen @:4EverBlackEyed
Afsluiting A15 en kennelijk moesten er nog een paar huisvrouwen ergens een rondje fietsenquote:
Dit is niet erg inclusief van jouquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Afsluiting A15 en kennelijk moesten er nog een paar huisvrouwen ergens een rondje fietsen
Ja, Dordrecht - Rotterdam vandaag. En dan vanmiddag nog een rondje Rotterdam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Afsluiting A15 en kennelijk moesten er nog een paar huisvrouwen ergens een rondje fietsen
Dat wist ik wel maar Google Maps nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, Dordrecht - Rotterdam vandaag. En dan vanmiddag nog een rondje Rotterdam.
ben jij nog met die foksterquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat wist ik wel maar Google Maps niet
Slecht dat Maps dat niet wist.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat wist ik wel maar Google Maps niet
Oef, ik denk vast dan niet iedereen het hier mee eens is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
@:schommelstoel is wel een chille aanwinst hier.
Heeft ie een airco?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
@:schommelstoel is wel een chille aanwinst hier.
Boeiend. Ik blijf ook niet weg om die paar mensen die mij niet moeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oef, ik denk vast dan niet iedereen het hier mee eens is.![]()
Ik kijk hier niet vaak, soms kom ik puur op de TT af
Ik kan wel de helikopter, maar dat is niet zo netjes in het openbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft ie een airco?
*zet vinkje bij 13 augustus*
Is niet netjes nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kan wel de helikopter, maar dat is niet zo netjes in het openbaar.
Niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zal mij verder gedragen, komt goed.
Hormonen van slag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef bitterbal het volgende:
toch raar waarom je ineens uit het niets weer puistjes krijgt
Wat is daar gek aan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef bitterbal het volgende:
toch raar waarom je ineens uit het niets weer puistjes krijgt
hahahahahaha hahahaahhahahaha hahahahahhahahhahaaahquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je niet tegen de warmte.
Pubertijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat ik heel lang zonder kan en dan ineens 3 op mijn kin
Ik heb het vaak in de week dat ik ongesteld moet worden. Ook als ik dat niet meer ben maar kan aan mijn lichaam wel merken als het eigenlijk tijd is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat ik heel lang zonder kan en dan ineens 3 op mijn kin
mja ik sprak gisteren een collega en zij dacht dat ze recent een tia had gehad. Bleek het een ergere migraine aanval geweest te zijn dan waar ze bekend mee is. En haar neuroloog had gezegd dat als vrouwen in de overgang komen dat de intensiteit van die aanvallen vergergeren. En dat doet het bij mij ook sinds 2 jaar nuquote:
Als het in Thailand winter is, hoe warm is het dan ongeveer nog?quote:
Dan wordt het tijd dat we er maar eens werk van gaan maken, ballie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik sprak gisteren een collega en zij dacht dat ze recent een tia had gehad. Bleek het een ergere migraine aanval geweest te zijn dan waar ze bekend mee is. En haar neuroloog had gezegd dat als vrouwen in de overgang komen dat de intensiteit van die aanvallen vergergeren. En dat doet het bij mij ook sinds 2 jaar nu
je hebt daar geen winter. Je hebt alleen de droge warme periode zo vanaf april tot aan juni ofzo denk ik. Dan wordt het een stuk warmer maar de basis temp blijft altijd zo rond de 30 gradenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het in Thailand winter is, hoe warm is het dan ongeveer nog?
waar werk van maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat we er maar eens werk van gaan maken, ballie.
Wanneer kan ik langskomen?
bol.com ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar moet in een breinaald vandaan halen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je overwaarde + kinderbijslag, komt goed.
Idd. Gelukkig wel minder warm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
Het is benauwder dan gisteren vandaag, echt klam
Hangt er van af waar je zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd. Gelukkig wel minder warm.
Hier juist niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd. Gelukkig wel minder warm.
Thuis. En het is hier nu 26,2 graden met raam open.quote:
Dan is het bij jou koeler buiten dan elders in dit landquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thuis. En het is hier nu 26,2 graden met raam open.
Voordeel van de kust, denk ik dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het bij jou koeler buiten dan elders in dit land
Alleen geen episch onweer des doods vanavondquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voordeel van de kust, denk ik dan.
las voor zuid holland code geel vannacht tot morgen 1500quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen geen episch onweer des doods vanavond
Nee, dat moet ik hier missen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen geen episch onweer des doods vanavond
Ik wil WW3 horen vannachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las voor zuid holland code geel vannacht tot morgen 1500
Hier ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las voor zuid holland code geel vannacht tot morgen 1500
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:26 schreef Ama het volgende:
Internet staat echt weer vol met achterlijke reacties over dat Sifan op het podium een hoofddoek op had maar tijdens het rennen niet.
Denk dat ze dan eerder wat raketten droppen. Eentje op ASML, paar op de Rotterdamse havens en eentje op Volkel of zoquote:
@bitterbalquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je achter de bips van bal gaan liggen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je achter de bips van bal gaan liggen.
Je mag wel met mij mee oostwaarts om te stormchasen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat moet ik hier missen.
Oké Helen Huntquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag wel met mij mee oostwaarts om te stormchasen.
wel pas als ik in bed ligquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
Jemig Dimmy, moest even een heel stukje teruglezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja…![]()
Heel veel beterschap![]()
Niet dat het ook maar iets helpt, maar been there done that enzo, het komt goed meid. Geduld ga je wel nodig hebben helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Beetje regen zou wel lekker zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
Nee het is ook deze kant van NL zo te zien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jemig Dimmy, moest even een heel stukje teruglezen![]()
Heel veel beterschap![]()
Niet dat het ook maar iets helpt, maar been there done that enzo, het komt goed meid. Geduld ga je wel nodig hebben helaasEen flory fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, is al even geleden, ik ben ergens vanaf gesprongenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee, is al even geleden, ik ben ergens vanaf gesprongen
Was daar een specifieke reden voor?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee, is al even geleden, ik ben ergens vanaf gesprongen
Heb hier wel buienradar melding, maar nog niks verderquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje regen zou wel lekker zijn
Vies benauwd en drukkend is het toch al, en dan koelt het wat af
Ja.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was daar een specifieke reden voor?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heb hier wel buienradar melding, maar nog niks verder
Klinkt als een goede redenquote:
Oh Berlijn is zo tof!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik vind wel grappig. Solo en ik ook echt zo beide ja we hoeven echt niet naar checkpoint charlie in Berlijn. Blijkt ons hotel daar vet dichtbij te zijn.
Zag net een berichtje naar een vriend die vaak naar Berlijn gaat vandaar dat ik er weer aan moest denken.
Jaquote:
Ja is eigenlijk erg toeristisch. Maar genoeg andere dingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
Maar ja checkpoint charlie heb ik toen wel gezien en dat was genoeg.
10 tot 13 oktober.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja is eigenlijk erg toeristisch. Maar genoeg andere dingen![]()
Wanneer gaan jullie?
straks komt deel 2quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Xilia het volgende:
Godsamme ik wilde naar de Tour kijken (vrouwen), is het al klaar
Na de hitte dus.quote:
Er komt vanmiddag nog een tijdritquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Xilia het volgende:
Vanmiddag nog een tijdritquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Xilia het volgende:
Ja ik hoef er sowieso niet te lopen met 30 graden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Na de hitte dus.
Leuk om naar uit te kijken
nee, vandaag zijn 2 ritten: straks start er nog een korte individuele tijdritquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komt vanmiddag nog een tijdrit
Oooh ik zie het nuquote:
Ik ben immer op de hoogte van sportevenementenquote:
Oude tijdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, vandaag zijn 2 ritten: straks start er nog een korte individuele tijdrit
Ja nu zie ik het, vreemd welquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, vandaag zijn 2 ritten: straks start er nog een korte individuele tijdrit
morgen zorgen dat ik rond 10:00 in valkenburg ben en dan lekker naar de ploegenpresentatie en start kijkenquote:
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Werkgever zorgt goed voor ons
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben immer op de hoogte van sportevenementen
De döner is daar ook heel goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:17 schreef Ama het volgende:
Heb overwogen om 4 dagen op curryworst te gaan leven daar maar leek me toch wat extreem.
Ja ga ik ook nog wel eten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De döner is daar ook heel goed.
quote:
Happy end?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Sodeju, even goed onder handen genomen. Massage inplannen na festival was geen verkeerd idee.
Geīnspireerd door die ene?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb besloten om olympisch breakdancer te worden
Ik lag wel te kronkelen?quote:
Je bent al aan het oefenen met breken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
Knap, want dit was eenmalig. Over 4 jaar zal het geen Olympische sport zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
breaken lukt je primaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
Lijkt zelfs met je poot in het gips haalbaar ja.quote:
Was dat van te voren al bekend? Las idd wel dat het in Amerika niet terug komt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Knap, want dit was eenmalig. Over 4 jaar zal het geen Olympische sport zijn
Ik weet alleen de memes eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind ergens ook wel sneu voor haar.
Ik heb haar volgens mij al 100x voorbij zien komen in een paar dagen tijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet alleen de memes eerlijk gezegd
Ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Was dat van te voren al bekend? Las idd wel dat het in Amerika niet terug komt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Knap, want dit was eenmalig. Over 4 jaar zal het geen Olympische sport zijn
cricket, honkbal/softbal, flag football, lacrosse en squashquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Komen er nog sporten bij, weet je dat toevallig.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
Nee het is ook deze kant van NL zo te zien.
[ afbeelding ]
Die weet ik ook even niet.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WIEEEEENEERRRRR
WIIEEEEEENEERRRR
quote:
Mijn apotheek zit naast een Appie. Daar ga ik morgen ook boodschappen doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Zit hier (bijna) naast de Jumbo, ook wel handig.
Stevige inflatie in Engeland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe biljetje @:dr_flash
Ik hoorde het net op de radio. 19 duizend pond voor tien pond biljet van Charles.
Ja het voordeel van dat warme weer is dat je alleen een onderbroek aan hoeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Het is toch genieten dat je op 1 dag al je was kunt wegwerken
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |