Dat is meer een donkerblauw mode... Dit is de echten dark modequote:
Werkt dat ook met Safari?quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
verder gewoon de 'dark reader' extensie op je browser zetten uiteraard
Nee want dat zou racistisch zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:41 schreef YoopY het volgende:
Heeft FOK! een donkere modus en zo ja, hoe stel je dat in?
Ja ik heb het systeemwijd aanstaan maar fok blijft altijd kut. Ik ben zeker geen techneut en ondertussen een ouwe lul aan het worden.quote:
Is momenteel nog alleen voor Crew, komt op ten duur online voor iedereen als het af is.quote:
Ah, dankjewel voor de heldere toelichting, hopelijk gaat dat lukkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is momenteel nog alleen voor Crew, komt op ten duur online voor iedereen als het af is.
Apple hebben zegt al genoeg dat je er geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja ik heb het systeemwijd aanstaan maar fok blijft altijd kut. Ik ben zeker geen techneut en ondertussen een ouwe lul aan het worden.![]()
Je bent gewoon jaloers omdat je het niet kan betalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Apple hebben zegt al genoeg dat je er geen verstand van hebt.
Krijgt die op mobiel dan ook een update? Want dat kan zo echt nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is momenteel nog alleen voor Crew, komt op ten duur online voor iedereen als het af is.
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:41 schreef YoopY het volgende:
Heeft FOK! een donkere modus en zo ja, hoe stel je dat in?
Overigens, heb het zojuist gevonden maar zeker de helft van alles is nog zo licht als de zomerzon...
Dat kan toch beter?
Voor de mod's: misschien kan dit beter in KLB?![]()
Klacht: donkere modus geeft alsnog brandwonden van de lichtsterkte
Das top! Waar vind ik dat Danny?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:00 schreef Danny het volgende:
De nieuwe layout heeft dark mode. Beschikbaar met abo.
Dan wordt het tijd voor mij om een abo te nemen. Is dark mode met ieder abonnement beschikbaar?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:00 schreef Danny het volgende:
De nieuwe layout heeft dark mode. Beschikbaar met abo.
https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op woensdag 30 april 2025 20:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Das top! Waar vind ik dat Danny?
Althans, ik Fok! op een tablet, dat valt onder mobiel neem ik aan...geen idee
de nieuwe layout is met ieder abonnement beschikbaar, en die heeft dark mode.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:15 schreef woessie het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor mij om een abo te nemen. Is dark mode met ieder abonnement beschikbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |