Gaat niets meer gebeuren vanavondquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik vroeg het bed in zal duiken vanavond
Die bevolking neemt dat regime in Iran al heel lang niet meer serieus, maar missen de benodigde slagkracht om de boel omver te werpen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:31 schreef michiel_merk het volgende:
Geen enkele militaire macht laat weten wanneer ze een aanval plegen, Iran doet dit telkens, zal wel weer zijn om hun bevolking gerust te stellen na kritiek.Even een showtje opvoeren en niet te ver gaan...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De andere optie is dat we nu weer dagenlang tweets krijgen met 'imminent!'
Ik vind dat toch te vroeg om te zeggen. Ze kunnen ook daadwerkelijk airbases geraakt hebben, en dan met name de startbanen. Dat zijn toch meestal verder lege gebieden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Flinke klappers. Zo op het eerste oog zou je zeggen dat de halve woonkern met de grond gelijk wordt gemaakt. Met één (Palestijnse) dode en slechts wat schade hier en daar valt het onder de streep dan toch reuze mee. Lijkt me dat die Iraanse raketten niet heel precies zijn en in veel gevallen ergens in de woestijn neerploffen.
The circle of death.quote:
We gaan over een paar uur gewoon verder hequote:
Hij heeft 45k kijkers, zoveel heeft hij er volgens mij nog nooit gehadquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:36 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Steve is aan het genieten van zijn bankrekening.
Gewoon vroeg opstaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We gaan over een paar uur gewoon verder he
Ze komen dichtbij elkaar neer op de meeste filmpjes. Dat is toch wel een teken van gericht accuraat vuur. Is het geen weggevaagde woonkern, dan is er een goede kans op treffers op militair terrein of vliegvelden. Plekken die niet perse mooi verlicht zijn in oorlog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Flinke klappers. Zo op het eerste oog zou je zeggen dat de halve woonkern met de grond gelijk wordt gemaakt. Met één (Palestijnse) dode en slechts wat schade hier en daar valt het onder de streep dan toch reuze mee. Lijkt me dat die Iraanse raketten niet heel precies zijn en in veel gevallen ergens in de woestijn neerploffen.
Ziek maken gaat wat ver maar het is zeker storend. De PVV is nog niet groot genoeg denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Echter de Israël en Joden haat die elders zien; incl in dit mooie land maken me ziek.
Tijdens de aanvallen zeker 70k.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:44 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hij heeft 45k kijkers, zoveel heeft hij er volgens mij nog nooit gehad
Dan zouden we allang beelden zien van immense schade, die raketten vielen in niemandsland.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb in een paar minuten tientallen raketten de grond zien raken en over het algemeen dicht bij elkaar. Dat gebeurd niet als het zaakje succesvol onderschept is of maar een beetje random in de vage richting van Israel geschoten is.
Wordt groot genoeg als Nederland Israel steunt in een aankomend conflict en Medelanders dan dingen gaan slopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ziek maken gaat wat ver maar het is zeker storend. De PVV is nog niet groot genoeg denk ik
Gewoon een paar liter koffie achterover werkenquote:
De aanvallen heb ik gemistquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tijdens de aanvallen zeker 70k.
Denk het niet. Israel doet er alles aan nu om eventuele schade aan basissen te verhullen, want dat is gewoon logische opsec in dit soort situaties.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zouden we allang beelden zien van immense schade, die raketten vielen in niemandsland.
De meeste beelden die we zien zijn van mensen die allah schreeuwen. Niet de ontvangers van de raketten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zouden we allang beelden zien van immense schade, die raketten vielen in niemandsland.
Good afternoon everyone, someone is going to talk about the Middle Eastquote:
'Bwoaaaah... ergens in Israel is goed joh'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |