SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
geen, die smelten. Ga de hagelslag met crackers wel missenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel pakken hagelslag ga ja meenemen?
Koelkast?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen, die smelten. Ga de hagelslag met crackers wel missen
alleen thee
Het is bokheetquote:
Fijn ding vind ik het.quote:
Toen ik net mijn auto instapte wel ja, gaf de temperatuursensor 44 graden aanquote:
Ik ben ook blij met die van mijquote:
RIPquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik net mijn auto instapte wel ja, gaf de temperatuursensor 44 graden aan
Dat hele aankoopavontuur was hier tot detail te volgen.quote:
Doe je ook mee aan uitdagingen?quote:
ikniet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:30 schreef essnhills het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de Kruidvat fotoservice? En dan specifiek de poster, canvas of op hout afdrukken?
Nee, haal ik geen lol uit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hele aankoopavontuur was hier tot detail te volgen.
[..]
Doe je ook mee aan uitdagingen?
heb net het raam op logeerkamer open gedaan om de eerste buitenlucht binnen te halen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig merk ik daar binnen weinig van.
De maandelijkse uitdagingen worden al snel een herhaling.quote:
Flauw zeg.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja iemand anders doet het niet voor je
Ik bén getrouwd he.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja iemand anders doet het niet voor je
ik kwam er laatst achter dat ik eigenlijk geen kampeerzooi heb. Geen luchtbed meer en mn slaapzak zit al zo lang in zn verpakking dat ik verwacht dat die tot stof is wedergekeerdquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bén getrouwd he.![]()
Maar nee, ik heb 'm even leeggehaald. Zo samen de kampeerzooi naar boven brengen.
Ik heb ook bijna alles weggedaan. Alleen m'n Hema-slaapzak van lowlands ligt nog ergens.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam er laatst achter dat ik eigenlijk geen kampeerzooi heb. Geen luchtbed meer en mn slaapzak zit al zo lang in zn verpakking dat ik verwacht dat die tot stof is wedergekeerd
Die met die eclectische kleuren?quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna alles weggedaan. Alleen m'n Hema-slaapzak van lowlands ligt nog ergens.
ik vind het slaapzak gebeuren ook altijd vrij onaangenaam. die dingen zijn gewoon te kleinquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna alles weggedaan. Alleen m'n Hema-slaapzak van lowlands ligt nog ergens.
*poef*quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam er laatst achter dat ik eigenlijk geen kampeerzooi heb. Geen luchtbed meer en mn slaapzak zit al zo lang in zn verpakking dat ik verwacht dat die tot stof is wedergekeerd
was even in de Achterhoek afgelopen weekend, leuk woon je hoorquote:
Ik vind het geweldig maar ik word er te oud voor. Vooral voor op de grond slapen eigenlijkquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was even in de Achterhoek afgelopen weekend, leuk woon je hoor
Glamping een optie?quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig maar ik word er te oud voor. Vooral voor op de grond slapen eigenlijkDan kom ik niet meer overeind
Glamping in een airbnb zou ik wel doenquote:
Vanaf uurtje of 23:00 een keer.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Het zou op zich wel eens mogen beginnen met afkoelen, het is nog 34 graden buiten
Inb4 nattekat die iets gaat zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
nog even en je hebt hier ook een airco nodig
Vorig jaar begin september was het nog veel warmer, verreweg de hoogste temperaturen ooit voor die week.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Het zou op zich wel eens mogen beginnen met afkoelen, het is nog 34 graden buiten
Jij bent toch bijna weg..quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
dan wordt het 50+ in thailand en omstreken..quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
slaanquote:
Wat een nachtmerrie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wordt het 50+ in thailand en omstreken..
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
Uch morgen gaat het hier nog warmer worden.
dat is met van die trekkershutjes toch? Doen we in Noorwegen vaakquote:
Voor je gipsvlucht?quote:
Echt he. Alleen als ik hele belangrijke telefoontjes verwacht staat het geluid aan.quote:
voor wie?quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet toch bereikbaar zijn
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is met van die trekkershutjes toch? Doen we in Noorwegen vaak
Ik kan me moeilijk voorstellen dat @bitterbal zulke temperaturen nog lekker vind.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig gaat bitterbal daarheen en niet wij
nee was er ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent toch bijna weg..
Zag je wel niet zwaaien naar de camera vanmiddag
Zou me hier wel vermaken.quote:
nee 50 graden is voor niemand goedquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat @:bitterbal zulke temperaturen nog lekker vind.
niet storen functie aanzetten en mama als uitzondering aanmerkenquote:
Ja weet ik maar gedoetjesquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
stel je haar als uitzondering in
kan allemaal hoor
daarom wakkerquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja weet ik maar gedoetjes
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze betaal je al 350 voor op Lowlands
[ afbeelding ]
En dan gaat zeker ook de wind gelijk liggenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf uurtje of 23:00 een keer.
de stad ontvlucht?quote:
De natuur: hahaatjesquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaat zeker ook de wind gelijk liggen
je eigen wind makenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaat zeker ook de wind gelijk liggen
Iemand heeft geen zin om hard te werken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mss maar goed,anders lig je vannacht wakker.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja weet ik maar gedoetjes
kan je je eigen staart mee roosterenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee 50 graden is voor niemand goed
Toen ging ik maar op vakantie, niet dat het daar veel kouder was, maar wel aangenamerquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar begin september was het nog veel warmer, verreweg de hoogste temperaturen ooit voor die week.
went vanzelfquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
Omg als dit bejaardenhuisleef is wil ik een spuitje
Hoezo, speel je nu bingo met anderen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
Hier was het 35, voor morgen hopelijk maar 32quote:
kino op de laptop met parkinsonhanfdes de muis bewegenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, speel je nu bingo met anderen?
Daar is bingo en meezing avonden ,haske leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je die tent dan na afloop ook mee naar huis?quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dame met haar stoel nog geweest?quote:
klaverjassen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook daar ruikt het indringend naar urine, Kukident en dunne poep.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Weet je wat me nou echt leuk lijkt als gepensioneerde? In zo'n retirement village wonen zoals je in de VS hebt. Eigen huisje, beetje met een golfkarretje door het dorp crossen, book clubs, bingo middag, bij het zwembad chillen..
Lijkt me echt verschrikkelijk. Soort van all-in vakantie, maar dan voor de rest van je leven.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Weet je wat me nou echt leuk lijkt als gepensioneerde? In zo'n retirement village wonen zoals je in de VS hebt. Eigen huisje, beetje met een golfkarretje door het dorp crossen, book clubs, bingo middag, bij het zwembad chillen..
Of het hele jaar op een cruise.Schijnt zelfs goedkoper te zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Een soort tweede puberteit maar dan met nog minder verantwoordelijkhedenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
een HOA die bepaald dat jij je gras niet langer mag hebben dan 1 centimeter en dat het gras niet vervangen mag worden door kunstgras of tegels. Dat je een verplichte buxusheg als afscheiding moet nemen met de eis dat deze niet hoger mag komen dan 1 meterquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
O ja las inderdaad dat een stel dat deed.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of het hele jaar op een cruise.Schijnt zelfs goedkoper te zijn.
neequote:Op maandag 12 augustus 2024 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame met haar stoel nog geweest?
Zo leef ik nu ook al dus geen veranderingquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
een HOA die bepaald dat jij je gras niet langer mag hebben dan 1 centimeter en dat het gras niet vervangen mag worden door kunstgras of tegels. Dat je een verplichte buxusheg als afscheiding moet nemen met de eis dat deze niet hoger mag komen dan 1 meter
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo leef ik nu ook al dus geen verandering
Mooi zo.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neemisschien geeft ze het idd op
Allemaal ‘s ochtends rennen looprekken om je handdoek bij het zwembad te leggen en daarna keihard boomeresque het ontbijtbuffet plunderenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk. Soort van all-in vakantie, maar dan voor de rest van je leven.
Heerlie de peerlie tochquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort tweede puberteit maar dan met nog minder verantwoordelijkheden
Ik ben daar wel voor.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:51 schreef bitterbal het volgende:
ger kijk![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:
Die breekt binnen een seconde je nekje als 't moet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik sta vanaf nu alleen nog zo achter de balie
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik vond het wel een mooi verhaal over die personeelskorting.Ik heb het een keer meegemaakt in een Lunchroom waar een collega haar hele gezin met 50% korting liet eten.En dan een paar in de week.Toen ik dat ter sprake bracht met als voorbeeld dat ik nogal een grote familie heb en van plan was mijn verjaardag daar te gaan vieren was dat vrij snel afgelopen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren en vandaag geen gekkies gehad geloof ik
nou terecht toch?quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooi verhaal over die personeelskorting.Ik heb het een keer meegemaakt in een Lunchroom waar een collega haar hele gezin met 50% korting liet eten.En dan een paar in de week.Toen ik dat ter sprake bracht met als voorbeeld dat ik nogal een grote familie heb en van plan was mijn verjaardag daar te gaan vieren was dat vrij snel afgelopen.
In een kledingzaak waar ik werkte maakte mijn broertje en zusje daar misbruik van zonder dat ik het wist.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
en iedereen weet wel dat we dingen voor familie kopen maar ja officieel mag dat niet zo
en maar klagen dat we drinkwater verspillenquote:. Maar wat kost het vullen van zo'n zwembad eigenlijk?
(...)
Nederlands drinkwater kost in 2024 zo'n 1,04 euro per kubieke meter, meldt drinkwaterbedrijf Vitens.
(...)
Als een bad 2 bij 1,5 bij 0,5 meter is, dan past daar 1,5 kubieke meter water in. Het vullen van het zwembad kost dan zo'n 1,55 euro.
Hangt er ook vanaf waar je werkt natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:59 schreef mschol het volgende:
ik kan ook van alles kopen via de zaak.. doe ik eigenlijk zelden
ik kan het tegen inkoop + btw krijgenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn in het verleden ook wel wat voordeeltjes geweest. Maar kan tegenwoordig niet echt meer.
das wel bizar ja..quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf waar je werkt natuurlijk.
De kledingzaak waar ik werkte viel onder Dormael.Die verkochten ook bedden,een collega lukte het om een complete slaapkamer te regelen met 50 % korting.
Dat was hier met tv’s op een gegeven moment. En dan nog profiteren van cashbacks.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan het tegen inkoop + btw krijgen
https://www.youtube.com/shorts/q-DwkOosmBU?feature=sharequote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
en maar klagen dat we drinkwater verspillen
Bij mijn vorige werk kon ik ook alles met 75% korting kopen, heb er volgens mij alleen een keertje handschoenen gekochtquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:59 schreef mschol het volgende:
ik kan ook van alles kopen via de zaak.. doe ik eigenlijk zelden
wat heeft het een met ander te maken?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
en maar klagen dat we drinkwater verspillen
Tering wat een armoedequote:Op maandag 12 augustus 2024 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/q-DwkOosmBU?feature=share
prijs is direct gerelateerd aan het verbruik ervan, goedkoop = meer verbruikquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft het een met ander te maken?
Dat lijkt me nu al heerlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
yup, sir hiss let heel goed op de boekhoudingquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
en iedereen weet wel dat we dingen voor familie kopen maar ja officieel mag dat niet zo
dat kwam in het zuinig leven topic al langs.. dan ben je de boel gewoon aan het flessenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/q-DwkOosmBU?feature=share
En nog een bospod erbij?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu al heerlijk
Jou ook. Geef maar toe
Beter een paar botbreuken en ietwat manker, dan bezoek van familie van Karel Anker.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, meer dat ik nogal ervaren ben met botbreuken en de maanden daarna.
Ik ken een truukje bij de zelfscan.Heel eerlijk,doe het niet maar het kan echt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kwam in het zuinig leven topic al langs.. dan ben je de boel gewoon aan het flessen
Dat denk ik ook wel jaquote:
Hmm geen ideequote:
Ik maar 1 keerquote:
Mijn kaak hielt mijn tanden vast dus ze hebbeb wel dwars door mijn tandvlees heengeschroeid om er brackets op te plakken en ze heel langzaam (maanden) naar buiten te trekken. Maar dat was niet mijn bot in verder..quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:16 schreef mschol het volgende:
oh, ze hebben ook een gat gezaagd in mn schedel; ook een soort van breken
Heel je kar volladen en dan alleen een vanilletoetje afrekenen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken een truukje bij de zelfscan.Heel eerlijk,doe het niet maar het kan echt.
Ahja toen van de als je het doet doe je het goedquote:
quote:
Was je die aan het opeten?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik bijna mijn duim maar nog nooit helemaal.
Zekerquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu al heerlijk
Jou ook. Geef maar toe
Nee,dan kan je controle krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel je kar volladen en dan alleen een vanilletoetje afrekenen?
Nee eigenlijk is toen alleen mijn elleboog gebroken, of eerder verbrijzeld, de rest waren vooral kneuzingen en losgetrokken spierenquote:
Controle kun je toch altijd krijgen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,dan kan je controle krijgen.
quote:
Jij loopt gewoon naar buiten?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,dan kan je controle krijgen.
RIPquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Ah de eerste wolken verschijnen aan de hemel, extra plakkerige nacht incoming
Ja heel vroeger een hele tijd gymnastiek (maar ik kon er echt niks van). Toen heel wat jaren paardrijden en toen we waren verhuisd ging ik op volleybal maar heb ik niet lang gedaan, denk jaartje haha want toen begon ik een luie kut puber te worden.quote:
Gewoon weer oppakken, keileukquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heel vroeger een hele tijd gymnastiek (maar ik kon er echt niks van). Toen heel wat jaren paardrijden en toen we waren verhuisd ging ik op volleybal maar heb ik niet lang gedaan, denk jaartje haha want toen begon ik een luie kut puber te worden.
stoofslang mag ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yup, sir hiss let heel goed op de boekhouding
ja nee ja nee, dat was hoe jij straks in thailand erbij ligtquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stoofslang mag ook niet
*appt Sir Hiss
Nee. Ik vind alleen paardrijden nog steeds leuk maar heb het al te lang niet meer gedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon weer oppakken, keileuk
Dat is dus in deze alleen maar goed.Je moet een emballegebon contant laten uitbetalen terwijl je al boodschappen hebt.Is er controle laat je je bon zien en vinden ze het prima.Je krijgt je geld en een een bonnetje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Controle kun je toch altijd krijgen?
gewoon paar paarden kopenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee. Ik vind alleen paardrijden nog steeds leuk maar heb het al te lang niet meer gedaan.
Kost geen drol.quote:
Niet te hard. Straks breken we nog een vingerquote:
Drollen produceren die beesten welquote:
Dus het verdient zichzelf terug?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Drollen produceren die beesten wel
Emballage contant uit laten betalen kan toch pas bij de servicebalie na de kassa'squote:Op maandag 12 augustus 2024 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus in deze alleen maar goed.Je moet een emballegebon contant laten uitbetalen terwijl je al boodschappen hebt.Is er controle laat je je bon zien en vinden ze het prima.Je krijgt je geld en een een bonnetje.
Neh, je stopt er altijd meer in dan wat er uit komtquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus het verdient zichzelf terug?
Ohquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neh, je stopt er altijd meer in dan wat er uit komt
Bij de cashzelfscan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Emballage contant uit laten betalen kan toch pas bij de servicebalie na de kassa's
Dat hebben ze niet hierquote:
Dat ken ik niet, kom sowieso maar zelden bij een zelfscan, maar dat is altijd pinnenquote:
Braafste meisje van het dorpquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
En ik zou dan veel te zenuwachtig gaan staan doen
Ik ben niet geschikt voor criminaliteit
Hier wel,nogmaals,ik betaal altijd netjes voor mijn boodschapjes.Maar dit kan dus gewoon.quote:
Ik sta wel altijd bij de zelfscan als dat kan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, kom sowieso maar zelden bij een zelfscan, maar dat is altijd pinnen
Als ik nu van buiten naar binnen ga is het heerlijk koel binnen. Het is 27 graden beneden in de woonkamer ...quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
Als je langer dan een paar minuten buiten is het alweer te warm
Ja hier is in de AH gewoon geen zelfscan, dus dan wordt dat lastigquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta wel altijd bij de zelfscan als dat kan.
Want in de winkel scan ik alles al en dan direct mijn tas enzo in
Laatst snapte het systeem het niet met een aanbieding van meloenen.quote:
Bij mij 24quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik nu van buiten naar binnen ga is het heerlijk koel binnen. Het is 27 graden beneden in de woonkamer ...
Hier helemaal zelfscan.contant en pin.En een servicebalie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is in de AH gewoon geen zelfscan, dus dan wordt dat lastig
quote:
Mij geloven ze ook altijd op mijn blauwe ogen als ze iets verkeerd hebben aangeslagen bij de kassaquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatst snapte het systeem het niet met een aanbieding van meloenen.
Toen zei het systeem dat ik die niet had gescand?
Zei dat meisje "dat kan ik me niet voorstellen. Weet u nog welke handscanner van u was?"
Had ze die gecheckt en idd, netjes de meloenen gescand. Ik helemaal in de stress
Maar ze geloofde niet dat ik dat zou stelen dus er was vast iets met het systeem
WHUUUT?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bedreigde loodgieter uit Vlaardingen is ineens dood.
Ik ga even naar BNWWant nu zullen de verhalen wel komen. Vergiftigd door de russen weet ik veel.
Hebben ze daar geen enkele normale kassaquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier helemaal zelfscan.contant en pin.En een servicebalie.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even naar BNWWant nu zullen de verhalen wel komen. Vergiftigd door de russen weet ik veel.
Ja die steeds doelwit van aanslagen was.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is toch die meneer waar ze ze steeds granaten legden?
Die balie kan je afrekenen.Maar niet meer met een loopband waar je je dingen opgooit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen enkele normale kassa
Tokkies die tokkies klieren, eigenlijk zou je daar een apart eiland voor moeten creëren.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)an-uffelen-overleden
Oh dat is wel apart, of is het een kleine super midden in de stad?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die balie kan je afrekenen.Maar niet meer met een loopband waar je je dingen opgooit.
Wat denk jij? Niet gelijk BNW hoor,maar die man had wel stress en zei nooit iets.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)an-uffelen-overleden
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met rookworst en azijn smaak?
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inmiddels KSC traditie om je door een auto te laten scheppen dus wie weet
Daar doe ik niet aan mee hoorquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inmiddels KSC traditie om je door een auto te laten scheppen dus wie weet
En ook die veroordeelden zeggen niks. Ja wat moet ik dan denken?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat denk jij? Niet gelijk BNW hoor,maar die man had wel stress en zei nooit iets.
Best wel een grote in een buitenwijk van de stad.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat is wel apart, of is het een kleine super midden in de stad?
quote:
quote:
Nee jouw beurt is al geweestquote:
De veroordeelden zijn toch de bommenleggertjes?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ook die veroordeelden zeggen niks. Ja wat moet ik dan denken?
Hier is de AH gewoon te klein voor zelfscankassa's (sowieso is die winkel veel te klein voor het aantal klanten), en denk dat ze het liever zo lang als mogelijk uit willen stellen ivm diefstal en dergelijke.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel een grote in een buitenwijk van de stad.
Ik ben niet gescheptquote:
Ja. Dat zijn natuurlijk wat VMBO-scholiertjes die even gauw 200 Euro konden verdienen. Zo gaat dat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De veroordeelden zijn toch de bommenleggertjes?
Man heeft inside intelligence 🫢quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn natuurlijk wat VMBO-scholiertjes die even gauw 200 Euro konden verdienen. Zo gaat dat.
Of noeste sovjetkillers die zijn opgevoed in de toendra's en zullen zwijgen tot het grafquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn natuurlijk wat VMBO-scholiertjes die even gauw 200 Euro konden verdienen. Zo gaat dat.
Daar had de JUMBO heel veel last van,die gaan weer over op meer kassa.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is de AH gewoon te klein voor zelfscankassa's (sowieso is die winkel veel te klein voor het aantal klanten), en denk dat ze het liever zo lang als mogelijk uit willen stellen ivm diefstal en dergelijke.
Lekker anoniem via Telegram laten doen, was best innovatief.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij was de schepperquote:
Ja dat kan ook. Vrome idealistische deugcommunisten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of noeste sovjetkillers die zijn opgevoed in de toendra's en zullen zwijgen tot het graf
14 jaar ook gewoon.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het buiten nog 3 graden warmer dan binnen. Dus alles is nog dichtquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ramen geopend. Laat het maar weer lekker afkoelen nu.
Ik had net wel tonijn op de pizzaquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker ijsje met champignon tonijn smaak
Vroeger had het beroep van loodgieter nog een porno-connotatie. Denk dat er nu niet veel jongetjes meer loodgieter willen wordenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker anoniem via Telegram laten doen, was best innovatief.
Had ik eigenlijk ook moeten doen met de loodgieter die hier de lekkage kwam "fixen" toen ik er net woonde.
joh. hart aanval?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zijn hier nogal wat oostblok gastarbeiders die regelmatig hun halve liters 'vergeten' op de band te leggen. Daarom hebben ze nu ook dat je verplicht een mandje of karretje moet hebben in de winkelquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar had de JUMBO heel veel last van,die gaan weer over op meer kassa.
Hij heeft ze ingehuurdquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man heeft inside intelligence 🫢
HVAC mensen zijn de grootste oplichtersquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker anoniem via Telegram laten doen, was best innovatief.
Had ik eigenlijk ook moeten doen met de loodgieter die hier de lekkage kwam "fixen" toen ik er net woonde.
Die boom heeft minder schade dan ik hoorquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee jij was de schepper
Arme boom
Verstopte leiding.quote:
Ik laat me graag oplichten als ik vooraf weet waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
HVAC mensen zijn de grootste oplichters
Maar de boom is een onschuldige omstanderquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boom heeft minder schade dan ik hoor
Geprikt met een paraplu met een balletje vol poetinium.quote:
En ik zeker de terroristquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de boom is een onschuldige omstander
met fruithagel en shii-take?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
zo nog even een lekker warme kop thee
Blinde aannamequote:Op maandag 12 augustus 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de boom is een onschuldige omstander
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker ijsje met champignon tonijn smaak
Windows zegt 24 graden. Binnen was het 28,7 , nu 27,7.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het buiten nog 3 graden warmer dan binnen. Dus alles is nog dicht
Nee ik heb een vlinder mousequote:Op maandag 12 augustus 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met fruithagel en shii-take?
Ik zie die Russische connectie niet.Denk dat het meer drugs gerelateerd is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geprikt met een paraplu met een balletje vol poetinium.
Fantastisch land.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:58 schreef bitterbal het volgende:
Amerika![]()
Sinds Amerikaanse staten abortus mogen verbieden, zijn meer dan honderd zwangere vrouwen in nood niet goed of helemaal niet geholpen door de spoedeisende hulp, hoewel ziekenhuizen wettelijk verplicht zijn om hen te helpen.
Uit onderzoek van persbureau AP blijkt dat artsen soms geen abortus uitvoeren bij vrouwen in nood. Zij vrezen de abortuswet te overtreden, wat kan leiden tot lange gevangenisstraffen. Maar de weigering om in te grijpen kan echter levensbedreigend zijn voor de vrouw, omdat het niet uitvoeren van een noodzakelijke abortus soms ernstige gezondheidsrisico's oplevert.
https://nos.nl/artikel/25(...)-leven-was-in-gevaar
Ja tenzij het grootmoeder Wilg was heeft die boom geen ogenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:58 schreef bitterbal het volgende:
Amerika![]()
Sinds Amerikaanse staten abortus mogen verbieden, zijn meer dan honderd zwangere vrouwen in nood niet goed of helemaal niet geholpen door de spoedeisende hulp, hoewel ziekenhuizen wettelijk verplicht zijn om hen te helpen.
Uit onderzoek van persbureau AP blijkt dat artsen soms geen abortus uitvoeren bij vrouwen in nood. Zij vrezen de abortuswet te overtreden, wat kan leiden tot lange gevangenisstraffen. Maar de weigering om in te grijpen kan echter levensbedreigend zijn voor de vrouw, omdat het niet uitvoeren van een noodzakelijke abortus soms ernstige gezondheidsrisico's oplevert.
Is de wind daar plots gedraaid ofzo dat het daar nu zo hard afkoeltquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Windows zegt 24 graden. Binnen was het 28,7 , nu 27,7.
Ja. Beetje proberen een willekeurige boom omver te rijdenquote:
Heb hem toch niet proberen op te blazenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Beetje proberen een willekeurige boom omver te rijden
Hier is het buiten nog 27,4 aldus mijn thermometerquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Windows zegt 24 graden. Binnen was het 28,7 , nu 27,7.
Lukt me aardig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gewoon uiterst nauwkeurig zorgen dat niemand je zwanger schopt.
nu heb ik ook zin in Vlinder.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja smaakt erg lekker. zag het liggen bij de AH. smaakt lekker fris en fruitig
SHEEPLEquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie die Russische connectie niet
Arme vrouwenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:58 schreef bitterbal het volgende:
Amerika![]()
Ja maar dat heb je altijd alquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nu heb ik ook zin in Vlinder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |