Dit, of het was een ex.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Deze dader was denk ik ook weer een falen van de overheid en instanties, stond daar al langere tijd, in zichzelf te praten, misschien op een of andere drug of met psychische problemen. Zo me zeer verbazen als die niet al in beeld was ergens.
Ach, natuurlijk. Zelfs als ik mijn dikke teen stoot is het nog de schuld van de …….quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:02 schreef thedeedster het volgende:
Gewoon door blijven janken dat het hier zo rustig is, dan loopt het draadje uiteindelijk vanzelf vol.
Transportbedrijf opgericht in 2017, 1.5 jaar later failliet gegaan, blijkbaar dakloos geworden...quote:
Het is natuurlijk allemaal reeds in het andere topic besproken. Begrijp dat nu eens, oen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk. Zelfs als ik mijn dikke teen stoot is het nog de schuld van de …….
Jawel, want je hebt altijd het laatste woord! En de 2e opmerking was in algemene zin dus je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voel. En nu weer on topic 👍quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je vergist je als je denkt dat ik anderen voor rechtse racist uitmaak.
En verder heeft dit niks met je zin krijgen te maken.
Het zegt genoeg over de keuzes die iemand maakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want?
Iemands kapsel zegt echt wat over iemands capaciteiten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |