Op die leeftijd aan het vlassnorretje en het PSG trainingspak.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen, een Noord-Afrikaans uiterlijk?
Op welke wijze verschilt dat uiterlijk van een Midden- of Zuid-Afrikaan?
Ja precies. Weer volkomen onduidelijk signalement. Waarom zijn het nooit Bloemendaalse yuppies met blond haar?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen, een Noord-Afrikaans uiterlijk?
Op welke wijze verschilt dat uiterlijk van een Midden- of Zuid-Afrikaan?
Alleen maar aanraken van vrouwen valt tegenwoordig al onder aanranding he.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Lijkt me wel lastig om iemand aan te randen op een fatbike.
quote:Ze waren alle vier vermoedelijk tussen de 16 en 18 jaar oud en hadden een Noord-Afrikaans uiterlijk, schrijft de politie in een opsporingsbericht
quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:39 schreef SpaceOddity het volgende:
Fatbikes, dat zijn zeg maar de nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tasjes en bontkraagjes.
Leugens ik zie geen verwijderd bericht in dit topic.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Dus mijn bericht wordt verwijderd en andere drek blijft gewoon staan
quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:37 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja precies. Weer volkomen onduidelijk signalement. Waarom zijn het nooit Bloemendaalse yuppies met blond haar?![]()
"Noord Afrikaans" uiterlijk is alles van Turken tot Marokkanen. Toch?
Zal ik het nog een keer doen dan: @TS je hebt voor dit soort berichten een kloon aangemaakt?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Leugens ik zie geen verwijderd bericht in dit topic.
Ah, dan vind ik het niet zo erg meer.quote:
Ja pff focus klodder, focus! Wel een beetje met de kop erbij FOK!ken hèquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:47 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Bosbeetle was idd een ander topic.
Maar die reactie had ik ook prima hier kunnen posten
Een fatbike is het vervoersmiddel voor hen die nog te jong zijn voor de zwarte Golf R met getinte ramen.quote:
Hier wel, zeker 8 van de 10 keer de usual suspects op die dingen. Of het zijn van die Dylano’s.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:39 schreef SpaceOddity het volgende:
Fatbikes, dat zijn zeg maar de nieuwe heuptasjes en bontkraagjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |