Ah dank je! Handig dat Aran dat er even bij zet dan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/jo(...)ek-met-ebu~a64118d2/
Ja ik zag het ook pas later via het ADquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dank je! Handig dat Aran dat er even bij zet dan.
Fredrik commands the Dutch police kan nog wel een ‘e’ ipv. een ‘a’ gebruikenquote:
Nou, niet helemaal toch? Is-ie niet gediskwalificeerd omdat er een zaak tegen 'm liep?quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind een strafzaak ook niet nodig. Maar daar gaat het feitelijk ook niet om, het gaat om de diskwalificatie. Dat staat natuurlijk los van de strafzaak.
EBU heeft dat wel degelijk gebruikt als rechtvaardiging voor de diskwalificatie. Ook uitsluiting voor zoiets is gewoon discutabel zeker gezien het feit dat ze dus zelf ook geen context hebben. De dame voelt zich bedreigd, weigert ieder gesprek aan te gaan en dat is het dan? Geen wederhoor toegepast. Geen bewijzen die haar claim onderbouwen. Erg zwak van de EBU. Laat ze maar kapot gemaakt worden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind een strafzaak ook niet nodig. Maar daar gaat het feitelijk ook niet om, het gaat om de diskwalificatie. Dat staat natuurlijk los van de strafzaak.
Jup.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
EBU heeft dat wel degelijk gebruikt als rechtvaardiging voor de diskwalificatie. Ook uitsluiting voor zoiets is gewoon discutabel zeker gezien het feit dat ze dus zelf ook geen context hebben. De dame voelt zich bedreigd, weigert ieder gesprek aan te gaan en dat is het dan? Geen wederhoor toegepast. Geen bewijzen die haar claim onderbouwen. Erg zwak van de EBU. Laat ze maar kapot gemaakt worden.
Ik zat ook te bedenken om hem te vragen als interval act. Dat zou misschien een pleister op de wond zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:22 schreef Greys het volgende:
Als ik de EBU was liet ik Joost volgend jaar Europapa doen in vol ornaat als interval in de finale. Zonder deelname, maar als genoegdoening.
Waarom maar één? Denk Groot, aldus Joostquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup.
Anders kan voortaan elke medewerker elk jaar een deelnemer die ze niet moeten eruit werken zonder bewijs.
En dat ze daar ook weer de inkomsten van de youtube video van binnen kunnen harken? Ik zou mooi bedanken voor de eer.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:22 schreef Greys het volgende:
Als ik de EBU was liet ik Joost volgend jaar Europapa doen in vol ornaat als interval in de finale. Zonder deelname, maar als genoegdoening.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:36 schreef Greys het volgende:
Dat de EBU de tering maar mag krijgen.
[ x ]
Technisch correct. Maar als ze willekeurig regels toepassen moeten ze niet vreemd opkijken als landen besluiten geen zaken meer met ze te doen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee hoor hij heeft hun regels overtreden dus ze waren juist
Zoals verwacht. Wel fijn dat ze het aandurven dat op Twitter te posten.(...)quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:36 schreef Greys het volgende:
Dat de EBU de tering maar mag krijgen.
[ x ]
Zou niet weten waarom Joost dat zou gaan doen. Hij wou winnen voor zijn ouders enz. Niet een interval act zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:22 schreef Greys het volgende:
oftewel: AVRO/TROS: we doen niet meer mee voor er een fatsoenlijk excuus van de Ebu isquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
F#ck the Ebu
https://eurovision.tv/med(...)fication-joost-klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |