Jaquote:
Carlo Boszhard kwam daar net mee weg in Telekids 25 jaar terugquote:
En gratis bier eisenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:44 schreef AgnesGru het volgende:
AT moet een Kerrolijntje doen
Met de vuist op tafel slaan
Volgens mij vliegen die al lang rond, al was er iets mis met alle straaljagers.quote:
Kut, ik was veel en veel te laat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, die straaljagers staan al in Leeuwarden
Voor je het weet maak je een dreigende beweging naar het meubilair en wordt je daarom opnieuw gediskwalificeerdquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:44 schreef AgnesGru het volgende:
AT moet een Kerrolijntje doen
Met de vuist op tafel slaan
quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hebben ze serieus die clown weer gevraagd?
2x achter elkaar gediskwalificeerd wordenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor je het weet maak je een dreigende beweging naar het meubilair en wordt je daarom opnieuw gediskwalificeerd
Die gast deelde zowat tien verschillende verhalen in één dag, maar geef ‘m vooral nog meer aandacht joh.quote:
Ja waar was vaste gast Wiwiwilliam? Geen William, geen Boulevardquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hebben ze serieus die clown weer gevraagd?
Maar lijkt me dus wel de reden om volgend jaar niet mee te doen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Backstage moet een veilige omgeving zijn. Dat was het niet"
Ja maar dat kwam niet door Joost.
Neuh, niet meedoen is een keuze, maar het gaat niets veranderen en het gaat al helemaal niemand in opstand laten komen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar lijkt me dus wel de reden om volgend jaar niet mee te doen.
Stiekem hoop ik dat met wat juiste timing aankondigen dat avrotros niet mee doet omdat ze een veilige omgeving willen voor hun artiesten en het EBU dat, in hun ogen, niet biedt, daarmee meer landen zich terugtrekken.
Maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet.
Noorwegen, Ierland en volgens mij Portugal hadden ook klachten ingestuurd. Die doen volgend jaar gewoon weer braaf mee.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar lijkt me dus wel de reden om volgend jaar niet mee te doen.
Stiekem hoop ik dat met wat juiste timing aankondigen dat avrotros niet mee doet omdat ze een veilige omgeving willen voor hun artiesten en het EBU dat, in hun ogen, niet biedt, daarmee meer landen zich terugtrekken.
Maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet.
Maar als ze stellen 'klachten nemen we serieus' is dat ongeloofwaardig want de officiële klacht van AvroTros een dag eerder werd niks mee gedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het bewijs dat nodig is voor een strafrechtelijke veroordeling is natuurlijk van een heel ander level dan het bewijs dat nodig is om een ordemaatregel te treffen bij een liedjeswedstrijd. Dat kun je niet zo op één lijn stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |