SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Roeien kan ik dus niet meerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ja, snellezen is mij niet vreemd. [..] Ja precies.. roeien met de riemen die je hebt.
ik vermoedde het al maar durfde geen aanname te doenquote:
Spreekwoordelijk danquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roeien kan ik dus niet meer
Spreek voor jezelfquote:
doe ik, koninklijk meervoudquote:
Is goed Maximaquote:
Een roeispaan of peddel lijkt me praktischerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja precies.. roeien met de riemen die je hebt.
4e vraagt wel vaker domme dingenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou ik morgen naar buiten willen.
Stapjes zetten? Boodschappen doen? IJsjes halen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou ik morgen naar buiten willen.
Veel te warm. Misschien ijsjes halen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stapjes zetten? Boodschappen doen? IJsjes halen?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Prince William met beginnende baard
Even naar het Wilhelmus luisteren nogquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar wel vast slapen. Morgen weer de hamstermolen in
quote:Brand bij koeltoren kerncentrale Zaporizja
[x]https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1822710266674684154[/x]
Ik vind het al plakkerig genoeg.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen is toch pas de plaknacht? Of is die nu ook al?
trustequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar wel vast slapen. Morgen weer de hamstermolen in
Opeensquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Wth heeft Sifan opeens een hoofddoek op
en Geert keurt het goed want die heeft haar al gefeliciteerdquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Terwijl het nu nog enigszins 'afkoelt'quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het al plakkerig genoeg.
Merk er niks vanquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het nu nog enigszins 'afkoelt'
Teken van onderdrukking.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Nee hier is het buiten ook nog 24 gradenquote:
Naja dan zal ik het wel verkeerd zien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en Geert keurt het goed want die heeft haar al gefeliciteerd
Cloudpillo genot @Pisces29quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10 uur slapen?
Dan ga ik helemaal deaud van de nekpijn
Dat doekje moet je niet goedpraten zolang er nog tienermeisjes verkracht en vermoord worden in Teheran omdat er een haartje onder de doek uitsteekt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PVV aan de macht en dan krijg je dit
Wat is er zo bijzonder dan? Luchtvochtigheid van 100% ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
In België krijgen ze zelfs al code oranje voor morgen voor de hitte
Maar daar smelt de wegquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
In België krijgen ze zelfs al code oranje voor morgen voor de hitte
kan best dat als het hier 33-34 wordt, het daar 36-37 wordtquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder dan? Luchtvochtigheid van 100% ofzo
welke weg?!?!?!quote:
35+ graden ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder dan? Luchtvochtigheid van 100% ofzo
quote:Van 12/08 00u tot 14/08 00u : Zeer warme lucht stroomt vanuit het Iberisch Schiereiland en Frankrijk naar onze regio. Maandag verwachten we maxima tussen 32 en zeer lokaal 36 graden. Er wordt plaatselijk code oranje afgekondigd omdat in die provincies op meerdere plaatsen nipt 35 graden kan gehaald worden.
Allemaal weggeschroeide vingertopjes. Beetje zout erin.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de frietjes aan je vingers vast smelten.
Stond ook niet op mijn planningquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen dan maar even geen marathon lopen.
Ik ben bang dat ik morgen weer een postronde heb van 30km +quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen dan maar even geen marathon lopen.
Tijdens het eerbetoon aan de vrijwilligers...quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
goed ik heb het laatste wilhelmus van de OS gezien dus ik kan op bed
Gute Nacht Freunde
Trustequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
goed ik heb het laatste wilhelmus van de OS gezien dus ik kan op bed
Gute Nacht Freunde
Wel tof dat ze dat doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijdens het eerbetoon aan de vrijwilligers...
Dadelijk komt Tom Cruise uit de lucht vallen vermoed ik zo, die denkt zelf dat hij een buitenaards wezen van goddelijke afkomst is.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk komt Tom Cruise uit de lucht vallen vermoed ik zo, die denkt zelf dat hij een buitenaards wezen van goddelijke afkomst is.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
Even de @:ama’s de andere kant opdraaien
Serieusquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
woensdag 2 juni 2010 @ 15:44
Blijkbaar ben ik de kloon
Hoeveel posts heeft die faker?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik ben van twee jaar later![]()
opmaandag 24 september 2012
U is weer welkomquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef mschol het volgende:
woonplaats komt in zicht...
mag ook wel ik ben kapot
quote:
Goedemorgen Dimmyquote:
Voor mij is het nog steeds gisterenquote:Op maandag 12 augustus 2024 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen Dimmy
Hoe gaat het met jou vandaag?
succes dimmiesquote:Op maandag 12 augustus 2024 06:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds gisteren![]()
Maar goed. Ergens tussen tien en drie word ik door het ziekenhuis gebeld en dan hoor ik wat de volgende stap (haha) is
quote:Op maandag 12 augustus 2024 06:46 schreef datismijnmening het volgende:
HMMMMMMMMMGGGGGHHHNN
Krijg de pot dorito;s dip niet open![]()
![]()
Spannend, succes hopelijk komt het snel goedquote:Op maandag 12 augustus 2024 06:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds gisteren![]()
Maar goed. Ergens tussen tien en drie word ik door het ziekenhuis gebeld en dan hoor ik wat de volgende stap (haha) is
quote:Op maandag 12 augustus 2024 06:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet eten. straks past je gips niet meer
Nah. Van al dat niet bewegen wordt dat been alleen maar dunner. Daar eet je niet tegenopquote:Op maandag 12 augustus 2024 06:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet eten. straks past je gips niet meer
quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:09 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is het zonnig. Bij een zwakke tot matige zuidoostenwind loopt het kwik op naar 29 tot lokaal 35 graden, wat de hoogste temperaturen van dit jaar tot nu toe zijn. Door de hoge luchtvochtigheid is het ook benauwd. Vanavond en vannacht komt meer bewolking voor en is het lang warm. Later valt lokaal ook een regen- of onweersbui. Morgen is het minder heet, maar landinwaarts wordt het opnieuw tropisch. Lokaal kunnen felle onweersbuien ontstaan, mogelijk met hagel, windstoten en wateroverlast.
Jezelf naar het strand laten rijden en dan kan je zonnenquote:
Maar niet zwemmenquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezelf naar het strand laten rijden en dan kan je zonnen
Moet je zo'n been ding halen. Dan kan het welquote:
En dan met mijn krukken door het zand de zee in hupsen zekerquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je zo'n been ding halen. Dan kan het wel
jaquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan met mijn krukken door het zand de zee in hupsen zeker![]()
Is het toch veel te vroeg voor johquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:26 schreef datismijnmening het volgende:
VIJF PIZZA’S!
TAFEL DRIE!!
NU OPHALEN!!!!!
lijkt me niks om zand in je gips te krijgenquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is zou best een stukje pizza lusten andersquote:
Ben Saving Private Ryan aan het kijken, maar hoor steeds stukjes van Mastermovies in mijn hoofdquote:
oke, voor saving private ryan vind ik het dan wel weer te vroegquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben Saving Private Ryan aan het kijken, maar hoor steeds stukjes van Mastermovies in mijn hoofd
Die bezorgde mij nachtpaarden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, voor saving private ryan vind ik het dan wel weer te vroeg
Master Moviesquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben Saving Private Ryan aan het kijken, maar hoor steeds stukjes van Mastermovies in mijn hoofd
Ja ik moet nog slapen togquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, voor saving private ryan vind ik het dan wel weer te vroeg
quote:Op maandag 12 augustus 2024 06:46 schreef datismijnmening het volgende:
HMMMMMMMMMGGGGGHHHNN
Krijg de pot dorito;s dip niet open![]()
![]()
ik wil ook nog wel slapenquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik moet nog slapen tog
Nee je chick je laten dragen natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben een rolstoel met brede banden voor speciale mensen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"speciale"quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben een rolstoel met brede banden voor speciale mensen.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben een rolstoel met brede banden voor speciale mensen.
Ik wil gravenquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:26 schreef datismijnmening het volgende:
VIJF PIZZA’S!
TAFEL DRIE!!
NU OPHALEN!!!!!
Als het paar weken eerder gebeurd zou zijn moest je met de wensambulance naar Taylor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan lijkt het helemaal een uitje met de stichting![]()
Vond het net frips op de brommertquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even de ventilator zoeken hier.
En als ik een minuut eerder van huis was gegaan was het helemaal niet gebeurdquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het paar weken eerder gebeurd zou zijn moest je met de wensambulance naar Taylor.
Al bij de blauwe doos?quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vond het net frips op de brommert
We schrijven je in voor een uitje met de Zonnebloem!quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan lijkt het helemaal een uitje met de stichting![]()
Maar wie weet wat er dan wel gebeurd wasquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als ik een minuut eerder van huis was gegaan was het helemaal niet gebeurd
quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we wisten al dat jouw interne thermostaat stuk wasquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ik van jullie ook zeggenquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
we wisten al dat jouw interne thermostaat stuk was
Op een dag in een verre toekomst proberen ze jou te cremeren en dan zijn er alleen tevreden geluidjes te horen vanuit de oven.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een dag in een verre toekomst proberen ze jou te cremeren en dan zijn er alleen tevreden geluidjes te horen vanuit de oven.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een dag in een verre toekomst proberen ze jou te cremeren en dan zijn er alleen tevreden geluidjes te horen vanuit de oven.
quote:
Ik ben net terug van rondje lopen. Vond het nu al warm iddquote:
Ja zoals zij voorstelt krijg je vooral zoet roereiquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wat je veel beter kunt doen is eieren eerst door elkaar slaan en dan in kokend water droppen.
met een tennisracket?quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wat je veel beter kunt doen is eieren eerst door elkaar slaan en dan in kokend water droppen.
Bedoelde eigenlijk de crematie waar us het over had :pquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben net terug van rondje lopen. Vond het nu al warm idd
Uuuuh? Wat maken we daarmee?quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk de crematie waar us het over had :p
maar je hebt gelijk het is nu ook al warmquote:
Scheutje San Pellegrino bruiswater will do the trick.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wil ik mijn roerei luchtiger hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En het is nog geeneens 9 uurquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je hebt gelijk het is nu ook al warm
De laatste tijd geven ze rare tips hoorquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dat hoort.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil ik mijn roerei luchtiger hebben?
Voor de gebakken lucht natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil ik mijn roerei luchtiger hebben?
Dat is wel netjes iddquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoor net dat we allemaal rond 13.00 uur binnen moeten zijn vanwege de warmte icm luchtvochtigheid
Wel netjes van ze
Van werk?quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoor net dat we allemaal rond 13.00 uur binnen moeten zijn vanwege de warmte icm luchtvochtigheid
Wel netjes van ze
Ik ben al fluffy van mezelf.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat dat hoort.
Soft and fluffy
Ik werk sws maar tot 13.30, maar voor de fulltimers is dat dus ook wel prettig en ik denk dat ze gewoon voor een volle dag betaald gaan wordenquote:
roereiquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uuuuh? Wat maken we daarmee?
Ja, ik snap ook nog niet zo goed waardoor de temperatuur morgen zal dalen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
toch snap ik het niet want voor morgen staat er een lagere temp dan vandaag.
En het ruikt naar crispy bacon.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Windows zegt dat het 22 is. En mijn thermometer op mijn werkkamer zegt 25,6.dus voorlopig laat ik het raam nog even open. Rond een uur of 10 dicht doen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik bewaar de inzet van de ventilator tot het een stukje warmer is.
Microsoft zegt dat het 19 graden is.
Precies. Probeer maar eens. Heb je mooi alle tijd voor nuquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
huh? Door geklopt ei in kokend water te gooien?
Ei pocheren doe je met een heel ei
Soft and fluffy?quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al fluffy van mezelf.
Het gaat nog opwarmen dus straks heb je deze struggles niet meerquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zonder ventilator vind ik het al te warm, maar met is het weer wat frisjes.
Gelukkig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat nog opwarmen dus straks heb je deze struggles niet meer
Jeejquote:
Nah ik maak roerei alleen op de Ramsey manierquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Probeer maar eens. Heb je mooi alle tijd voor nu
Schreeuwend en tierend?quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah ik maak roerei alleen op de Ramsey manier![]()
De Griekse held.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig ook niet heel veel post, wel weer die smerige straatnaam
quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoor de stem van Gordon meestal wel in mijn hoofd als ik aan het koken ben
Er is overigens een PSV sticker over die naam geplaktquote:
Een Turkse sticker zou logischer zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is overigens een PSV sticker over die naam geplakt
Ja pareltjequote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Vanavond komt het dauwpunt hier boven de 20 graden. Dat is echt krankzinnig
HALLOquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mijn dauwpunten zijn altijd op lichaamstemperatuur of iets daarboven.
@Haags aan 't werk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:21 schreef essnhills het volgende:
Nederland: smelt in warmste dag van het jaar
Wolplein nieuwsbrief: [ afbeelding ]
Je kan maar beter vroeg beginnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:21 schreef essnhills het volgende:
Whehehehequote:Op maandag 12 augustus 2024 10:21 schreef essnhills het volgende:
@EttovanBelgiequote:Op maandag 12 augustus 2024 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iemand 'zin' in de aanbieding vandaag?
quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het zuiden ligt ie nog hoger, ook overdag, zie ik nu
Die is leukquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zalando.nl/ne(...)l-nx381g02n-b12.html
Ja oder nein?
Luchtvochtigheid. Hoe hoger het dauwpunt hoe benauwder het is. Bij 30 graden wil je dat de luchtvochtigheid rond de 30% is voor de beste ervaring, maar dat wordt vandaag op sommige plekken 60%. Dat is bij 25 al behoorlijk kut.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens wat een dauwpunt is
Ook met een bleke dikke 40-plusser erin?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zalando.nl/ne(...)l-nx381g02n-b12.html
Ja oder nein?
Je moet iets aanquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook met een bleke dikke 40-plusser erin?
Ach fuck it, er liggen verder grotendeels christelijke bejaarden in dat bad hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dacht dat het voor de volgende meet aan het strand was.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook met een bleke dikke 40-plusser erin?
Ach fuck it, er liggen verder grotendeels christelijke bejaarden in dat bad hier.
Plakfeest dus.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid. Hoe hoger het dauwpunt hoe benauwder het is. Bij 30 graden wil je dat de luchtvochtigheid rond de 30% is voor de beste ervaring, maar dat wordt vandaag op sommige plekken 60%. Dat is bij 25 al behoorlijk kut.
Vannacht wordt afschuwelijkquote:
Ja die zal er wel meer kijk op hebben dan ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah ik maak roerei alleen op de Ramsey manier![]()
Nou en mens. Na morgen is het weer overquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vannacht wordt afschuwelijk
Denk dat ik het zelfs met airco niet lekker ga krijgen.
Mocht je willen, dit is twee nachten op rijquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en mens. Na morgen is het weer over
Volgende week weerquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens. Woensdag regen maar daarna gewoon anderhalve week NOGAL primadepuik zomerweerquote:
Zo zag het er voor deze week ook uit een week geledenquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens. Woensdag regen maar daarna gewoon anderhalve week NOGAL primadepuik zomerweer![]()
[ afbeelding ]
Nou dan jank ook maar lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo zag het er voor deze week ook uit een week geleden
Vanmorgen gaf ie nog 27 graden aan voor volgende week woensdagquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens. Woensdag regen maar daarna gewoon anderhalve week NOGAL primadepuik zomerweer![]()
[ afbeelding ]
Ede <> Deventerquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen gaf ie nog 27 graden aan voor volgende week woensdag
Ik ben warmteaanbidder, met je gejankquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan jank ook maar lekker![]()
Ik ben er blij mee nu
Dagen worden korter, winter is coming, etc.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opbokken verveeliequote:Op maandag 12 augustus 2024 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dagen worden korter, winter is coming, etc.
@:haags
Op naar Elfstedentochtquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat die van mij weinig moeite mee gaat hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vannacht wordt afschuwelijk
Denk dat ik het zelfs met airco niet lekker ga krijgen.
Flexflex @4EverBlackEyedquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die van mij weinig moeite mee gaat hebben.
*regenjas bestelt*quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal wel weer 9 maanden regen worden.
Ja Kerst komt er weer aanquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hebben we het gemiddeld 5x gekeken als jij het voor de 10e gaatquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
After all, why not? Why shouldn’t I watch Band of Brothers for the tenth time.
[ afbeelding ]
Ik heb hem 5 keer gekeken denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan hebben we het gemiddeld 5x gekeken als jij het voor de 10e gaat
Bijna weer jaaragenda's in de winkelquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja Kerst komt er weer aan
Groetjes van Wolplein
Die prijs is echt verdubbeld sinds vroegah zag ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kriebelt om toch naar Lowlands te gaan dit weekend.
en als je daar bent ook nog eens.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die prijs is echt verdubbeld sinds vroegah zag ik
Viel op zich wel mee toen het nog eindeloos kutweer was.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die prijs is echt verdubbeld sinds vroegah zag ik
quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan hebben we het gemiddeld 5x gekeken als jij het voor de 10e gaat
Hij staat wel op mijn lijstje voor als ik weer series kan kijkenquote:
quequote:Op maandag 12 augustus 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel op zich wel mee toen het nog eindeloos kutweer was.
In september draait Saving Private Ryan weer een weekje in de biosquote:
Ja die heb net al gezienquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In september draait Saving Private Ryan weer een weekje in de bios
Gezel frikandel
Kan je Solo meeten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kriebelt om toch naar Lowlands te gaan dit weekend.
Niemand wil op een drijfnat festival staan. Er is heel veel in het water gevallen.quote:
Prima Lowlands weer. @Solotovskiquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat altijd naar Lowlands.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is die lekker aan het raven ja?
Is dat die film waar geen einde aan komt?quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In september draait Saving Private Ryan weer een weekje in de bios
Gezel frikandel
Volgens mij loopt onze muzieksmaak niet helemaal over. Line-up is ook niet zo goed dat ik het echt niet kan missen.quote:
Lekker samen zingen bij de Sugababes.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij loopt onze muzieksmaak niet helemaal over. Line-up is ook niet zo goed dat ik het echt niet kan missen.
Die kun je overslaan. Waren op Glastonbury ook niet veel soeps.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker samen zingen bij de Sugababes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee dat is Never Ending Storyquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat die film waar geen einde aan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |