tis wel een korte rit ..quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de mannen mag dat tegenwoordig niet meer, maar dat was in Polen en Baskenland ook altijd wel geniaal
(al wel het dan meestal geen vlakke rit)
Ja dat profiel klopt dus niet als de tunnel 26m over zeeniveau ligtquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een klim voor de eeuwigheid:
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:26 schreef franklop het volgende:
Onderweg naar Dordrecht overigens. Perron hier staat vol! Weliswaar vooral net mensen richting werk , maar vol is vol
Ja o.a. in de NOS samenvatting, er compleet afgereden en hing in de ketting.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SD Worx Heeft verklaard dat de derailleur van Wiebes eraf gereden is, zijn daar beelden van?
Zo klinkt het alsof het haar eigen schuld was. Wat ik in de krant las, leek het alsof het de schuld van de ander was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja o.a. in de NOS samenvatting, er compleet afgereden en hing in de ketting.
Toen ze naar rechts stuurde om het wiel te volgen zat de Finse rechts van haar en zat Wiebes halfwiel, dus haar derailleur pakte het voorwiel van de Finse.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof het haar eigen schuld was. Wat ik in de krant las, leek het alsof het de schuld van de ander was.
Aldi-troep.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef franklop het volgende:
Het Oezbeekse team heeft dus een reguliere camper mee, met 1 sticker erop
Ja, eigen schuld van Wiebes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hier ook te zien op op 5:30, ze neemt zelf ook erg veel risico en laat geen ruimte, zoals LR ook zegt is het ook vooral haar eigen schuld, geen rare maneuvre van de Finse
Gaat een journalist haar nog een keer de vraag stellen of het wel redelijk was de plek van Markus in te nemen in deze conditie, met angst en niet in en uit kunnen klikken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:59 schreef franklop het volgende:
Ellen van Dijk liep redelijk normaal.
Dit puur ter info
Zag het gisteren op L1 bij programma over de TdFF voorbij komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SD Worx Heeft verklaard dat de derailleur van Wiebes eraf gereden is, zijn daar beelden van?
Ik wilde het vragen, maar toen zag ik mijn kans schoon voor een selfie met de sympathieke Lucinda Brandquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat een journalist haar nog een keer de vraag stellen of het wel redelijk was de plek van Markus in te nemen in deze conditie, met angst en niet in en uit kunnen klikken?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik wilde het vragen, maar toen zag ik mijn kans schoon voor een selfie met de sympathieke Lucinda Brand
Had iets verder gereden naar Dordrecht johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |