Vooral schijtirrant als wel overal expliciet bij moet staan dat het de vrouwen zijn, maar als de mannen aan de beurt zijn wordt dat weer niet expliciet vermeld. Zet gewoon overal erbij of het om de mannen of vrouwen gaat, zoals in de meeste sporten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
Ik word er zo moe van als er niet bijstaat dat het om vrouwen gaat, om het daarmee proberen interessanter te maken
Bij voetbal hebben ze daar helemaal een handje van tegenwoordig. Ze treurig.
Roxanne is boos dat ze mee mogen rijden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef heywoodu het volgende:
Welk team wordt er bij de NOS totįįl de grond ingetrapt door die dame, die echt werkelijk pislink is?
Tashkent, denk ik?
quote:
Ik vind de Tour wel een beetje een uitzondering vanwege de geschiedenis van de koers.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral schijtirrant als wel overal expliciet bij moet staan dat het de vrouwen zijn, maar als de mannen aan de beurt zijn wordt dat weer niet expliciet vermeld. Zet gewoon overal erbij of het om de mannen of vrouwen gaat, zoals in de meeste sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |