SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik wil hier nog steeds niet over nadenkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die toortsen ontbranden morgen al spontaan.
De hooivorken ook denk ik
Sworryquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..]
Denk eens niet zo rationeel na
Dit leest als 4E, verang ryeyeyeyeyedquote:
Ik heb net wel bananen gekocht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Lekker weer dit, als je een kokosnoot bent, of een neger, of een gordeldier, of een banaan.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Lekker weer dit, als je een kokosnoot bent, of een neger, of een gordeldier, of een banaan.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit leest als 4E, verang ryeyeyeyeyed
ik heb ook 10 keer moeten lezen wat er wel stondquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit leest als 4E, verang ryeyeyeyeyed
Komt omdat het @dud0r isquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook 10 keer moeten lezen wat er wel stond
das niet eerlijk tegenover mschol dat je er zo over opschept hequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat ging vlot. Had niet gezien dat de bus aan de achterkant van het station aan zou komen. Nog even flink doorgelopen. Lekker een half uurtje eerder thuis.
wel oke hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit de halve dag in een auto met airco.
En wanneer ik thuis kom gaat daar de airco ook aan
[..]
Hoe is het met Essie
Ik heb ook net een banaan in mijn overnight oats gesnedenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net wel bananen gekocht.
Komt wel dichtbij zo
oke 4evergreyhairquote:
Gebrek aan hoofdlettersquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook 10 keer moeten lezen wat er wel stond
Ik had vanmiddag ook al ijsjes gemaakt met banaan erinquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook net een banaan in mijn overnight oats gesneden
Super dichtbij
of een snackquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Dit komt te dichtbijquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook al ijsjes gemaakt met banaan erin
Ja, maar niet té warm, anders gaat de snack grmbl-enquote:
Wist niet dat je zo in de buurt was Zwageressquote:
Ik ben blijkbaar dichterbij dan je denkt en ik heb nu ook een naamsverandering ineens?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo in de buurt was Zwageress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |