SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik wil hier nog steeds niet over nadenkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die toortsen ontbranden morgen al spontaan.
De hooivorken ook denk ik
Sworryquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..]
Denk eens niet zo rationeel na
Dit leest als 4E, verang ryeyeyeyeyedquote:
Ik heb net wel bananen gekocht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Lekker weer dit, als je een kokosnoot bent, of een neger, of een gordeldier, of een banaan.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Lekker weer dit, als je een kokosnoot bent, of een neger, of een gordeldier, of een banaan.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit leest als 4E, verang ryeyeyeyeyed
ik heb ook 10 keer moeten lezen wat er wel stondquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit leest als 4E, verang ryeyeyeyeyed
Komt omdat het @dud0r isquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook 10 keer moeten lezen wat er wel stond
das niet eerlijk tegenover mschol dat je er zo over opschept hequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat ging vlot. Had niet gezien dat de bus aan de achterkant van het station aan zou komen. Nog even flink doorgelopen. Lekker een half uurtje eerder thuis.
wel oke hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit de halve dag in een auto met airco.
En wanneer ik thuis kom gaat daar de airco ook aan
[..]
Hoe is het met Essie
Ik heb ook net een banaan in mijn overnight oats gesnedenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net wel bananen gekocht.
Komt wel dichtbij zo
oke 4evergreyhairquote:
Gebrek aan hoofdlettersquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook 10 keer moeten lezen wat er wel stond
Ik had vanmiddag ook al ijsjes gemaakt met banaan erinquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook net een banaan in mijn overnight oats gesneden
Super dichtbij
of een snackquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Dit komt te dichtbijquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook al ijsjes gemaakt met banaan erin
Ja, maar niet té warm, anders gaat de snack grmbl-enquote:
Wist niet dat je zo in de buurt was Zwageressquote:
Ik ben blijkbaar dichterbij dan je denkt en ik heb nu ook een naamsverandering ineens?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo in de buurt was Zwageress
Ja af en toe moet je de boel omgooienquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar dichterbij dan je denkt en ik heb nu ook een naamsverandering ineens?
Ik kan daar niet zo goed tegenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja af en toe moet je de boel omgooien
Vlammenwerper ?quote:
@kwiwi had net wel een brander uit grmbl's tuin gejat?quote:
Crčme Brullen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, eten naar binnen gekiept
10 miljoen graden qua gevoelstemp
Daar was die gebleven dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sworry![]()
* kwiwi pakt vlammenwerper bij @:ltvdk uit de tuin
Ohquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen
Moet je dan even brullen bij elke hap ? En wat brul je dan?quote:
Ja.quote:
Crčme denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je dan even brullen bij elke hap ? En wat brul je dan?
Met je mond wijd open zodat je de pulpsnot ziet (net als bij een frikadel)quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je dan even brullen bij elke hap ? En wat brul je dan?
Ik had een vriendin ingezet. Dat werkte ook wel goedquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was die gebleven dusNu maar onkruidgenocide met andere middelen gedaan
Oke momentjequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Crčme denk ik
Anders stond er wel vla brullen ofzo
Welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga zo keihard dichtgroeien hč. Niks anders te doen dan eten en serie kijken
Alhoewel het na tienen is...quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je mond wijd open zodat je de pulpsnot ziet (net als bij een frikadel)
Oh is die gestrand ergens ja?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet eerlijk tegenover mschol dat je er zo over opschept he
Werkte het? Smaakte het anders dan anders?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke momentje
CRËME hap CREME hap CREME hap op
Kun je die de volgende keer ook naar mij doorsturen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een vriendin ingezet. Dat werkte ook wel goed
niet te veel snackenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werkte het? Smaakte het anders dan anders?
Is ook nodig voor het herstelquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ga donderdag gezellig mee vastenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
ja die mist de trein want er was een omleiding op de omleiding met de busquote:
Nee dan kan ze nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die de volgende keer ook naar mij doorsturen?
quote:
Oh dat had ik niet verwachtquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga donderdag gezellig mee vasten
quote:
quote:
Ik word tussen tien en drie gebeldquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet te veel snacken
hoe laat heb je morgen afspraak met de arts?
Beter dan naar Sloterdijk moeten omdat er geen treinen tussen Utrecht en Leiden rijden. Bij aankomst meteen verwelkomd door een wietluchtquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die mist de trein want er was een omleiding op de omleiding met de bus
Super verrassend welquote:
Ja.quote:
Retorische vraag ditquote:
Ja de vervangende bussenhel had ik ook vandaag. Het was weer typisch geregeld zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die mist de trein want er was een omleiding op de omleiding met de bus
Waarom nietquote:
Ook voor het eerstquote:
Ze hadden zo'n mooie aanbieding van de NS, weekend vrij ofzo voor 17,50. Maar aangezien er hier dus inderdaad twee weken geen treinen zouden rijden heb ik het maar niet gedaanquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de vervangende bussenhel had ik ook vandaag. Het was weer typisch geregeld zeg maar.
Die van mij waren best vlotjes weer schoonquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, mijn schoenen stonden nog buiten
doe je dat met je knijptang?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
Even de @:ama’s de andere kant opdraaien
Ik heb wel kotsverhalen van toen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ging vertellen over je wilde jeugd
Is dat niet alles wat je hier post?quote:
Vraag je dit voor onderdelen ?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
Ik ga even elders kijken dan kan CL even lekker kotsen
neequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag je dit voor onderdelen ?
quote:
quote:
Ik denk graag meequote:
Ik ga niet over haar agendaquote:
Ik las aardbeien milkshakequote:
jA veRteL daN!!!quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel kotsverhalen van toen.
Vandaag kun je het nog doen https://nl.pepper.com/aan(...)kt-ns-eur1750-320060quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden zo'n mooie aanbieding van de NS, weekend vrij ofzo voor 17,50. Maar aangezien er hier dus inderdaad twee weken geen treinen zouden rijden heb ik het maar niet gedaanik vertrouw die bussen niet meer na vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |