SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik wil hier nog steeds niet over nadenkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die toortsen ontbranden morgen al spontaan.
De hooivorken ook denk ik
Sworryquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..]
Denk eens niet zo rationeel na
Dit leest als 4E, verang ryeyeyeyeyedquote:
Ik heb net wel bananen gekocht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Lekker weer dit, als je een kokosnoot bent, of een neger, of een gordeldier, of een banaan.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Lekker weer dit, als je een kokosnoot bent, of een neger, of een gordeldier, of een banaan.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit leest als 4E, verang ryeyeyeyeyed
ik heb ook 10 keer moeten lezen wat er wel stondquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit leest als 4E, verang ryeyeyeyeyed
Komt omdat het @dud0r isquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook 10 keer moeten lezen wat er wel stond
das niet eerlijk tegenover mschol dat je er zo over opschept hequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat ging vlot. Had niet gezien dat de bus aan de achterkant van het station aan zou komen. Nog even flink doorgelopen. Lekker een half uurtje eerder thuis.
wel oke hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit de halve dag in een auto met airco.
En wanneer ik thuis kom gaat daar de airco ook aan
[..]
Hoe is het met Essie
Ik heb ook net een banaan in mijn overnight oats gesnedenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net wel bananen gekocht.
Komt wel dichtbij zo
oke 4evergreyhairquote:
Gebrek aan hoofdlettersquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook 10 keer moeten lezen wat er wel stond
Ik had vanmiddag ook al ijsjes gemaakt met banaan erinquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook net een banaan in mijn overnight oats gesneden
Super dichtbij
of een snackquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Dit komt te dichtbijquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook al ijsjes gemaakt met banaan erin
Ja, maar niet té warm, anders gaat de snack grmbl-enquote:
Wist niet dat je zo in de buurt was Zwageressquote:
Ik ben blijkbaar dichterbij dan je denkt en ik heb nu ook een naamsverandering ineens?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo in de buurt was Zwageress
Ja af en toe moet je de boel omgooienquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar dichterbij dan je denkt en ik heb nu ook een naamsverandering ineens?
Ik kan daar niet zo goed tegenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja af en toe moet je de boel omgooien
Vlammenwerper ?quote:
@kwiwi had net wel een brander uit grmbl's tuin gejat?quote:
Crème Brullen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, eten naar binnen gekiept
10 miljoen graden qua gevoelstemp
Daar was die gebleven dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sworry![]()
* kwiwi pakt vlammenwerper bij @:ltvdk uit de tuin
Ohquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen
Moet je dan even brullen bij elke hap ? En wat brul je dan?quote:
Ja.quote:
Crème denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je dan even brullen bij elke hap ? En wat brul je dan?
Met je mond wijd open zodat je de pulpsnot ziet (net als bij een frikadel)quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je dan even brullen bij elke hap ? En wat brul je dan?
Ik had een vriendin ingezet. Dat werkte ook wel goedquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was die gebleven dusNu maar onkruidgenocide met andere middelen gedaan
Oke momentjequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Crème denk ik
Anders stond er wel vla brullen ofzo
Welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga zo keihard dichtgroeien hè. Niks anders te doen dan eten en serie kijken
Alhoewel het na tienen is...quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je mond wijd open zodat je de pulpsnot ziet (net als bij een frikadel)
Oh is die gestrand ergens ja?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet eerlijk tegenover mschol dat je er zo over opschept he
Werkte het? Smaakte het anders dan anders?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke momentje
CRËME hap CREME hap CREME hap op
Kun je die de volgende keer ook naar mij doorsturen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een vriendin ingezet. Dat werkte ook wel goed
niet te veel snackenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werkte het? Smaakte het anders dan anders?
Is ook nodig voor het herstelquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ga donderdag gezellig mee vastenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
ja die mist de trein want er was een omleiding op de omleiding met de busquote:
Nee dan kan ze nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die de volgende keer ook naar mij doorsturen?
quote:
Oh dat had ik niet verwachtquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga donderdag gezellig mee vasten
quote:
quote:
Ik word tussen tien en drie gebeldquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet te veel snacken
hoe laat heb je morgen afspraak met de arts?
Beter dan naar Sloterdijk moeten omdat er geen treinen tussen Utrecht en Leiden rijden. Bij aankomst meteen verwelkomd door een wietluchtquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die mist de trein want er was een omleiding op de omleiding met de bus
Super verrassend welquote:
Ja.quote:
Retorische vraag ditquote:
Ja de vervangende bussenhel had ik ook vandaag. Het was weer typisch geregeld zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die mist de trein want er was een omleiding op de omleiding met de bus
Waarom nietquote:
Ook voor het eerstquote:
Ze hadden zo'n mooie aanbieding van de NS, weekend vrij ofzo voor 17,50. Maar aangezien er hier dus inderdaad twee weken geen treinen zouden rijden heb ik het maar niet gedaanquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de vervangende bussenhel had ik ook vandaag. Het was weer typisch geregeld zeg maar.
Die van mij waren best vlotjes weer schoonquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, mijn schoenen stonden nog buiten
doe je dat met je knijptang?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
Even de @:ama’s de andere kant opdraaien
Ik heb wel kotsverhalen van toen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ging vertellen over je wilde jeugd
Is dat niet alles wat je hier post?quote:
Vraag je dit voor onderdelen ?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
Ik ga even elders kijken dan kan CL even lekker kotsen
neequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag je dit voor onderdelen ?
quote:
quote:
Ik denk graag meequote:
Ik ga niet over haar agendaquote:
Ik las aardbeien milkshakequote:
jA veRteL daN!!!quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel kotsverhalen van toen.
Vandaag kun je het nog doen https://nl.pepper.com/aan(...)kt-ns-eur1750-320060quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden zo'n mooie aanbieding van de NS, weekend vrij ofzo voor 17,50. Maar aangezien er hier dus inderdaad twee weken geen treinen zouden rijden heb ik het maar niet gedaanik vertrouw die bussen niet meer na vorig jaar.
Thee drinken en praten enzo mag wel hoorquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Moeten we allebei 24 uur onze mond dichthouden
wh00p wh00pquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers bedje
Douche
Geschoren benen, voor de ultieme beleving (credits naar @:bitterbal)
De week kan goed beginnen
Oh nee, toch niet.. want maandag is de dag des hels
en je kan zo te zien nog met de ingangsdatum spelenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaag kun je het nog doen https://nl.pepper.com/aan(...)kt-ns-eur1750-320060
Ja maar ik ben een paar weekendjes weg anders had ik het afgelopen maand genomen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaag kun je het nog doen https://nl.pepper.com/aan(...)kt-ns-eur1750-320060
Er waren snelbussen beloofd, van De Klomp naar Arnhem. Kom je op De Klomp: jaaaa er gaan snelbussen vanaf Driebergen Zeist. En die stoppen niet op De Klomp. Vanaf De Klomp gaat er een Stopbus naar Arnhem.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden zo'n mooie aanbieding van de NS, weekend vrij ofzo voor 17,50. Maar aangezien er hier dus inderdaad twee weken geen treinen zouden rijden heb ik het maar niet gedaanik vertrouw die bussen niet meer na vorig jaar.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo heel spannend is het niet maar ik vind het best erg
ik ging gisteravond naar de bioscoop. Loop entree in. Meestal staat er dan iemand bij de kassa rechts bij wie ik m'n app scan. Maar het was zaterdagavond dus wat drukker en dan staat er ook iemand bij zo'n tafeltje meer in het midden om de telefoons te scannen.
Ik liep dus naar binnen. Half elf. Ik hoorde al iemand hallo zeggen maar ik ben bijna doof dus dat kon overal vandaan komen en misschien niet eens voor mij zijn. Er stond niemand bij de kassa. Ik hoor opnieuw vrolijk hallo.
Stond er dus recht voor me iemand bij dat tafeltje in het midden. Een zwart meisje in zwarte... hoe heet dat... volledig bedekkend gewaad. Je zag alleen haar gezicht nog.
EN OMDAT ZE DUS HELEMAAL IN HET ZWART WAS HAD IK HAAR NIET GEZIEN
Ik kon wel door de grond zakken.
Ik verwachtte daar ook even niemand maar toch. Schaam me kapot.
Niet spannend dus verder maar moet het even kwijt.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers bedje
Douche
Geschoren benen, voor de ultieme beleving (credits naar @:bitterbal)
De week kan goed beginnen
Oh nee, toch niet.. want maandag is de dag des hels
Ik zou mezelf doodschrikkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
ik ging gisteravond naar de bioscoop. Loop entree in. Meestal staat er dan iemand bij de kassa rechts bij wie ik m'n app scan. Maar het was zaterdagavond dus wat drukker en dan staat er ook iemand bij zo'n tafeltje meer in het midden om de telefoons te scannen.
Ik liep dus naar binnen. Half elf. Ik hoorde al iemand hallo zeggen maar ik ben bijna doof dus dat kon overal vandaan komen en misschien niet eens voor mij zijn. Er stond niemand bij de kassa. Ik hoor opnieuw vrolijk hallo.
Stond er dus recht voor me iemand bij dat tafeltje in het midden. Een zwart meisje in zwarte... hoe heet dat... volledig bedekkend gewaad. Je zag alleen haar gezicht nog.
(1)34 graden !!!quote:
Flex, flex, flexquote:
Waarom zetten ze een parasol midden in de bios?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou mezelf doodschrikken
SPOILER: dit is te ergOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Super ergquote:
Zo'n zwevend hoofd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had per ongeluk de snelbus genomen want ik was zo naïef om te denken DAT DE BUSSEN OOK OP DE NORMALE STATIONS ZOUDEN STOPPEN dus de snelbus ook in Ede. Stond ik daar in Arnhem, kon ik weer terug.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er waren snelbussen beloofd, van De Klomp naar Arnhem. Kom je op De Klomp: jaaaa er gaan snelbussen vanaf Driebergen Zeist. En die stoppen niet op De Klomp. Vanaf De Klomp gaat er een Stopbus naar Arnhem.
Maar die stopt weer niet in Wolfheze en Oosterbeek. Bent u daar nog?
Is het alweer afgelopen ja?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sluiting van de OS kijken dan maar
nee de sluiting is net begonnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het alweer afgelopen ja?
OV klinkt sowieso ingewikkeld en vermoeiendquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat treinvervangend vervoer klinkt ingewikkeld en vermoeiend
Ja of ze stond voor de lol kaartjes te scannen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat bedoel ik. En dan werkt ze daar ?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja alleen tanden dus eigenlijk.
Kweenie, lachte ze erbij?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of ze stond voor de lol kaartjes te scannen.
zwevende tandenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom had ik m'n abbo stopgezet en dat weekend vrij maar niet genomen want ik ga echt niet met 20+ graden voor de lol met zo'n bus, wat een gezeik.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat treinvervangend vervoer klinkt ingewikkeld en vermoeiend
Rook ze naar kokosmelk en tweedehands handschoenen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of ze stond voor de lol kaartjes te scannen.
quote:
[..]
[..]
Ik laat het altijd maar gewoon doorlopen, misschien wel een dief van mijn eigen portemonnee, maar NS VEEL PLEZIER VAN DIE 5 EURO NOG WATquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom had ik m'n abbo stopgezet en dat weekend vrij maar niet genomen want ik ga echt niet met 20+ graden voor de lol met zo'n bus, wat een gezeik.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ja, die ruim 2 weken zijn voorbij gevlogen, maar waren voor NL heel succesvol, ondanks het magere openingsweekend...quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het alweer afgelopen ja?
leg maar vast een groot badlaken onder je hoeslakenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga spijt krijgen van die liter thee en aankomend tijdstip om naar bed te gaan
Dat is een probleem voor toekomst -mij![]()
![]()
Ja die aanname deed ik dus ook. Slecht gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de snelbus genomen want ik was zo naïef om te denken DAT DE BUSSEN OOK OP DE NORMALE STATIONS ZOUDEN STOPPEN dus de snelbus ook in Ede. Stond ik daar in Arnhem,
Luier werkt vast ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
leg maar vast een groot badlaken onder je hoeslaken
@CherryLips heeft er nog wel wat liggen van de kraskaartjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luier werkt vast ook
Heb ik alleen niet in huis
M'n zus zo vak JA MAAR WAT ALS WE WEG WILLENquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat het altijd maar gewoon doorlopen, misschien wel een dief van mijn eigen portemonnee, maar NS VEEL PLEZIER VAN DIE 5 EURO NOG WAT
daarom gaf ik die suggestie ook niet. ik verwacht wel dat je een groot badlaken hebtquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luier werkt vast ook
Heb ik alleen niet in huis
De toekomst-jij om twee uur 's nachts.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga spijt krijgen van die liter thee en aankomend tijdstip om naar bed te gaan
Dat is een probleem voor toekomst -mij![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]IK ZAG HAAR GEWOON NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
de ogen en tanden reflecteerden niet genoegquote:
president van Frankrijk was in beeld?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg opeens zin in macarons
SOWquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zo vak JA MAAR WAT ALS WE WEG WILLEN
DAN NEEM JIJ MAAR EENS EEN KAART MET ABONNEMENT PARASIET
Ja. hij werd aangekondigd en zoquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
president van Frankrijk was in beeld?
gewoon in de douche gaan slapenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon zo’n plastic hoes om je matras en lekker laten lopen
Snif snifquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon zo’n plastic hoes om je matras en lekker laten lopen
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snif snif
Lekker als je vloerbedekking hebt in de slaapkamer
quote:
Comfyquote:
Fijn dat ik niet de enige benquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die aanname deed ik dus ook. Slecht gewoon.
als je een bad hebtquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Comfy
Of gewoon in bad gaan slapen
Flex flex flexquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet eerlijk tegenover mschol dat je er zo over opschept he
Ja, huilen waarschijnlijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De toekomst-jij om twee uur 's nachts.
ik heb een douche van2,5 bij 5quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De douche is een beetje krap
Bad is nog wel enigszins comfortabel
zit je in de trein?quote:
misschien een idee ook dat personen in zo'n burka of nikab of weet ik het buiten even een reflector dragen 's nachts want dan zie je ze ook slecht als ze ergens oversteken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
de ogen en tanden reflecteerden niet genoeg
Ik heb geen idee hoe groot mijn douche isquote:
Heel mijn badkamer is iets van 1,5x1,3 ofzoquote:
bosnuspuntenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
misschien een idee ook dat personen in zo'n burka of nikab of weet ik het buiten even een reflector dragen 's nachts want dan zie je ze ook slecht als ze ergens oversteken.
Stop het in de ideeënbusquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
misschien een idee ook dat personen in zo'n burka of nikab of weet ik het buiten even een reflector dragen 's nachts want dan zie je ze ook slecht als ze ergens oversteken.
heel mijn badkamer is mijn douchequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel mijn badkamer is iets van 1,5x1,3 ofzo
Klinkt als zo'n ziekenhuis badkamerquote:
geniet er nog maar even vanquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Wordt vannacht niet warmer dan 18 graden
ideaal. johquote:
Wel kouder?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Wordt vannacht niet warmer dan 18 graden
binnen 2min nadat je het shirt aan trok?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag ook weer meteen chocola in m'n nieuwe shirt gesmeerd.
Of gewoon zin in het leven hebben en zichtbaar door het verkeer gaanquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik waardeer het ook wel als mensen iets aan de hondenlijn hangen 's nachts.
Met volle teugenquote:
Gelijk je stempel op je nieuwe eigendom zettenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag ook weer meteen chocola in m'n nieuwe shirt gesmeerd.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ben niet voor 0:00 thuis verwacht ik
net een hondquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk je stempel op je nieuwe eigendom zetten
drup drup drup drupquote:
Watervalgeluidenquote:
[..]
Ja, voordat het een kwintet wordtquote:
[..]
nee, dat nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
en morgen om 6u op om te gaan werken?
thuiswerken?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat niet
moet officieel pas om 9:30 beginnen maar ben waarschijnlijk wel om uur of 6 wakker
das baggerquote:
Ik val ook altijd in slaap in alles wat wielen heeft, behalve de schoenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
en dan moet ik oppassen dat ik niet in slaap sukkel
jij past in je schoen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val ook altijd in slaap in alles wat wielen heeft, behalve de schoen
Trein, tram, bus, vliegtuig
Ja hoorquote:
trein niet zo snel maar met 2 korte nachten en intensieve dagen kan het zomaar gebeurenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val ook altijd in slaap in alles wat wielen heeft, behalve de schoen
Trein, tram, bus, vliegtuig
Oh ja, het liefst met mond open en kwijlen maarquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
trein niet zo snel maar met 2 korte nachten en intensieve dagen kan het zomaar gebeuren
quote:
quote:
ja oke maar voor stiekem nog even wat langer dutten dan weer welquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, want thuis zou ik geen reet uitvoeren
#kenjezelf
Schaatsen op natuurijsquote:
+2meter hoog sneeuwquote:
quote:
Hopen dat je wakker blijftquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
trein niet zo snel maar met 2 korte nachten en intensieve dagen kan het zomaar gebeuren
Ja zou leuk zijn, maar dan is gelijk heel NL in paniekquote:
Ga jij niet meer meemakenquote:
me not care.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopen dat je wakker blijft
[..]
Ja zou leuk zijn, maar dan is gelijk heel NL in paniek
ja maar ik heb juist het probleem dat ik meestal per nacht een uur of 5 slaap, standaard..quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke maar voor stiekem nog even wat langer dutten dan weer wel
Ervaar je ook gezondheidsklachten ?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar ik heb juist het probleem dat ik meestal per nacht een uur of 5 slaap, standaard..
zal nu wel afwijken
Knabbel knabbel knabbelquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik blijf wel knagen op de inhoud van een pak bastonge koeken
One of us! One of us!quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
niet anders dan anders op het moment, heb mij ook wel neergelegd bij dat het erbij hoort.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ervaar je ook gezondheidsklachten ?
Ik slaap ook vaak maar 5 uur per nacht of minder, heb nu maar geaccepteerd dat het bij mij hoort, voorlopig.
Ik heb het dubbele nodigquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ervaar je ook gezondheidsklachten ?
Ik slaap ook vaak maar 5 uur per nacht of minder, heb nu maar geaccepteerd dat het bij mij hoort, voorlopig.
dichtgroeigenotquote:
Waarom niet gewoon water?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:33 schreef Nizno het volgende:
sjow heb 1,5 ltr limonade op.
Straks de fles maar weer vullen zodat ik morgen 4.5 ltr weg kan werken
zie ik er uit als een hond?quote:
Daar kan ik geen uitspraak over doenquote:
als de zoon van kevin geen water hoeft te drinken dan hoef ik dat ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraak over doen
Het is idd wat het is en leuk is anders.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
niet anders dan anders op het moment, heb mij ook wel neergelegd bij dat het erbij hoort.
10 uur slapen?quote:
Voorlopig even geen squats, jongedamequote:
door de spelen en het warme weer en dus langer de voordeur open willen hebben is mn ritme sowieso al naar de haaienquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zondag op maandag is vaak ook slecht slapen, want ritme naar de vaantjes
Je komt toch niet uit Tilburg?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de zoon van kevin geen water hoeft te drinken dan hoef ik dat ook niet.
Perenlimonade is gewoon lekkerder
Daarom in het weekend ook gewoon lekker op tijd je bed uitquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zondag op maandag is vaak ook slecht slapen, want ritme naar de vaantjes
Ja, same..quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
door de spelen en het warme weer en dus langer de voordeur open willen hebben is mn ritme sowieso al naar de haaien
gelukkig kan ik het redden met donderdag zaterdag en zondagen wat langer blijven liggen
nope maar waarom moet ik water drinken dat voor honden is dan?quote:
Ik drink ook waterquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope maar waarom moet ik water drinken dat voor honden is dan?
kantoordag is al wat jaartjes geledenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, same..
Ik slaap wel wat langer als ik thuis werk, dan staat de wekker 2 uur later dan een kantoordag
ik ook.quote:
Lekkerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
kantoordag is al wat jaartjes geleden
Omdat water lekker isquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope maar waarom moet ik water drinken dat voor honden is dan?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook.
maar ben tegendraads tegen ltketc
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink ook water
* whieeeept
Ja verspilde moeite welquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook.
maar ben tegendraads tegen ltketc
ik doe in water en ik heb een hekel aan honten. Wat zeg je me daarvanquote:
t kantoor in groningen is gesloten want door corona en er na geen verplichte kantoordagen kwam er vrijwel niemand en ga niet naar leeuwarden te werken dus werk gewoon lekker full time thuisquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga 2x per week naar kantoor
Af en toe 3x als het niet anders kan en dat vind ik prima
ltkETCquote:
Oke waterboerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik doe in water en ik heb een hekel aan honten. Wat zeg je me daarvan
Bedankt voor het herhalenquote:
Oke, komt ie weer..quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
t kantoor in groningen is gesloten want door corona en er na geen verplichte kantoordagen kwam er vrijwel niemand en ga niet naar leeuwarden te werken dus werk gewoon lekker full time thuis
en zoals morgen en overmorgen heerlijk op tijd beginnen en om 1u klaar zodat ik om 10 over 1 in het bad bij mn ouders kan liggen
u vraagt wij draaienquote:
Ja, heel dankbaar voorquote:
nog steeds geen ie, gewoon een zequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, komt ie weer..
Flex flex flex
ebri dayquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke waterboer
Wanneer kan je je water oogsten dan ?
De flex zelf is onzijdig, denk ikquote:
Ja, de bullshitbaan en het gouden kooitje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij ambtenaren had ik altijd al een idee dat het zo zou gaan. Bij velen iig.
[ afbeelding ]
ebri staat voor?quote:
De 'ie' refereert aan de flex uitspraak, niet aan degene die de uitspraak maaktquote:
Jij leest snel! Miepmiepzoefquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de bullshitbaan en het gouden kooitje.
je meent hetquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De 'ie' refereert aan de flex uitspraak, niet aan degene die de uitspraak maakt
Moet je roeping zijn om niks te doen en nutteloos zijn is ook wel een gave.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij ambtenaren had ik altijd al een idee dat het zo zou gaan. Bij velen iig.
[ afbeelding ]
Nee. Ze hebben bij de sportschool wel zo’n armfiets dus ik ga maar kijken of dat wat is. Kan ik iig nog iets van cardio doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorlopig even geen squats, jongedame
Ja want anders had ik het niet geschrevenquote:
Ja, snellezen is mij niet vreemd.quote:
Ja precies.. roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben bij de sportschool wel zo’n armfiets dus ik ga maar kijken of dat wat is. Kan ik iig nog iets van cardio doen
met 1 been fietsen in een voetgordeltje op de trapperquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben bij de sportschool wel zo’n armfiets dus ik ga maar kijken of dat wat is. Kan ik iig nog iets van cardio doen
Ook buiten?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Morgen maar in m'n ondergoed rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |