SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja maar dat is niet inslapen op je rugquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat gaat automatisch en dan lig ik op m'n zij oid en dan word ik op m'n rug wakker, met het gevoel dat ik op m'n nek heb geslapen
Vroeger sliep ik weleens in op mijn rug, had ik gegarandeerd de hele dag hoofdpijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet inslapen op je rug
GeSaRe helaasquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*kijkt op het schema
Het is dus GeSaWi met Dimmy
Het is mij gelukt met een slaappil (toen ik verplicht plat moest blijven liggen in het ziekenhuis). Maar anders lukt mij dat ook niet nee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
Snap niet hoe mensen op hun rug kunnen slapen. Volgens mij moet je daar psychopathisch voor zijn
#huilenquote:
Binnen een tijdje weer wakker dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is mij gelukt met een slaappil (toen ik verplicht plat moest blijven liggen in het ziekenhuis). Maar anders lukt mij dat ook niet nee.
Ja ik heb ook een oxa genomen vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is mij gelukt met een slaappil (toen ik verplicht plat moest blijven liggen in het ziekenhuis). Maar anders lukt mij dat ook niet nee.
Kan jij zien wat dit is?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toevallig heb ik een sportshirt aan waarbij er op de mouwen een L en een R staat
Kom ik nu na een x aantal jaar achter
Een raket?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij zien wat dit is?
[ afbeelding ]
Mja. Alleen maar op je rug liggen is kut. Kan niet op mijn zij liggen want dan hoor ik mijn been knakken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#huilen
Heb je momenteel veel ongemak?
Oke, ja bedankt voor het delen thoquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Alleen maar op je rug liggen is kut. Kan niet op mijn zij liggen want dan hoor ik mijn been knakken.
Kan niet alleen douchen en dat soort dingen. Ben wel nog nooit zo blij geweest dat ik staand kan plassen #tmi
Lelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij zien wat dit is?
[ afbeelding ]
Dacht ik ook dus ook jaren.Het is een duim en vinger wat een pen vast heeft.quote:
Zeer zeker, Tadzjikistan heeft erg mooie natoerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wacht totdat @:RockNijntje weer terug is van haar vakantie. Ben benieuwd of ze mooie foto's heeft weten te maken van de natuur daar.
Nou, dan ben je niet de enigequote:Op zondag 11 augustus 2024 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht ik ook dus ook jaren.Het is een duim en vinger wat een pen vast heeft.
Groeien veel komkommers zeker?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeer zeker, Tadzjikistan heeft erg mooie natoer
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Groeien veel komkommers zeker?
Oh.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toevallig heb ik een sportshirt aan waarbij er op de mouwen een L en een R staat
Kom ik nu na een x aantal jaar achter
Je been half in het gips lijkt me al super kut, laat staan helemaalquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Alleen maar op je rug liggen is kut. Kan niet op mijn zij liggen want dan hoor ik mijn been knakken.
Kan niet alleen douchen en dat soort dingen. Ben wel nog nooit zo blij geweest dat ik staand kan plassen #tmi
In mijn verdediging: die letters staan echt half op de achterkant van mijn bovenarmenquote:
Ligt eraan hoe groot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mijn verdediging: die letters staan echt half op de achterkant van mijn bovenarmen
Ik schat zo'n 1-2 cmquote:
Ooh oke ja dan snap ik het wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schat zo'n 1-2 cm
In elk geval niet mijn hele bovenarm vol
Daar is ze hoorquote:
yup, ik twijfelde of ik 1.5ltr thee zou zettenquote:
Gewoon doen, yoloquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup, ik twijfelde of ik 1.5ltr thee zou zetten
heb besloten dat ik 3 flessen met limonadesiroop ging vullen en die staan nu in de koelkastquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb besloten dat ik 3 flessen met limonadesiroop ging vullen en die staan nu in de koelkast
Welke smaak?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb besloten dat ik 3 flessen met limonadesiroop ging vullen en die staan nu in de koelkast
uhuhquote:
Wat zijn dat?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb m'n waterdrops nog steeds niet
Peerquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb m'n waterdrops nog steeds niet
dure troepquote:
Ook die messen? Welke mis je dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
druk gehad vandaag. mn hele kast opnieuw ingedeeld. kwam appie bestek tegen. Schrok even dat het zo weinig doosjes waren. vergeten dat ik destijds bij het opbergen gewoon doosjes weg heb gegooid en inhoud van 4 doosjes in 1 doosje heb gekregen
quote:
Van die blokjes die je oplost in het water en dan geeft het een smaakjequote:
ik mis niets.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook die messen? Welke mis je dan?
Sorry,las het even verkeerd.quote:
IJstheequote:Op zondag 11 augustus 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup, ik twijfelde of ik 1.5ltr thee zou zetten
Ja, daarom maar naar kantoorquote:
Ranja is frisdrank voor arme mensen, en drugsverslaafden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Van die blokjes die je oplost in het water en dan geeft het een smaakje
Maar ik moet van Nizno limonadesiroop drinken en dat heb ik niet gedaan
Hallo US.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ranja is frisdrank voor arme mensen, en drugsverslaafden.
* kwiwi zet glas ranja weer aan de kantquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ranja is frisdrank voor arme mensen, en drugsverslaafden.
heb 14 steakmessen in 1 doosje gekregen zelfs.... en er zitten al 6 in de keukenladequote:
neuj das jakquote:
Hedde druks op?quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi zet glas ranja weer aan de kant
Lekker trippenquote:
dies ook lekker, die groene ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gisteren gekocht + 2 andere smaken
De groene heb ik gisteren gekocht en de cassissmaak. De groene heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
dies ook lekker, die groene ook.
alleen wit moet je ver van weg blijven
het begint pas om 21u in plaats van half 8.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de afsluitingsceremonie net zo cringeshow wordt als de openingsceremonie
Denk wel een paar seksueel gemankeerde aandachtsmannen te zien zullen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de afsluitingsceremonie net zo cringeshow wordt als de openingsceremonie
Ik heb de opening niet gezien. Maar ik wil de sluitingsceremonie wel kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik ga van de geur al over mijn nek. sorryquote:
429 stapjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2.892 stapjes vandaag![]()
Of 34.000 stapjes
Er is geen tussenweg
quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
429 stapjes.niet buiten geweest.
Morgen nog minder.
Who would have thoughtquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:08 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
deze smaakt naar perenijsjes
Soort kruising tussen de drievingerige luiaard en de kleine Egyptische renmuis.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2.892 stapjes vandaag![]()
Of 34.000 stapjes
Er is geen tussenweg
Dat is Costa Rica en Egyptequote:Op zondag 11 augustus 2024 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kruising tussen de drievingerige luiaard en de kleine Egyptische renmuis.
die van andere merken met de zogenaamde smaak peer smaken naar appel met peer.quote:
Soort mummie met danig overdreven vogelveren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is Costa Rica en Egypte
Maar dan gekruist
en dan nog insteken doorhalen en af laten glijdenquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is Costa Rica en Egypte
Maar dan gekruist
Ga zo de BBQ maar klaarzetten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
De SC als het niet over eten mocht gaan:
[ afbeelding ]
zet dimmy ook maar in de buurt van de BBQ dan kun je haar ook voerenquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga zo de BBQ maar klaarzetten.
Die staat al klaar?quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga zo de BBQ maar klaarzetten.
Ik hou me tzt aanbevolen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeer zeker, Tadzjikistan heeft erg mooie natoer
Zetten we gewoon langs oma in de rolstoel neer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zet dimmy ook maar in de buurt van de BBQ dan kun je haar ook voeren
Dat kan ik mij wel voorstellenquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@Bomenverzameling wat vind je er van?quote:
Oké dan denk ik dat ik dat hebquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je een afwijking hebt op chromosoom 11 dan smaakt koriander naar zeep.
Eigenlijk heb jij geen afwijking maar de mensen die koriander lekker vinden wel.quote:
Helemaal niks, ik heb totaal niks met rave muziekquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling wat vind je er van?
sterkte morgen danquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, helaas wel
[..]
Okee, die ken ik ook wel.
Net nog handzeep gekocht. Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:15 schreef Elvi het volgende:
Misschien vind ik zeep wel lekker smaken.
Lekker aan de dure lush sabbelen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:15 schreef Elvi het volgende:
Misschien vind ik zeep wel lekker smaken.
Wat ga je er voor lekkers mee bakken?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net nog handzeep gekocht. Komt wel dichtbij zo
Gewoon 9 uur tot 13.30quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
sterkte morgen dan
Wel vroeg beginnen?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als @:bitterbal weer een smurfdagje heeft
Ik heb net wel mijn handen gewassen en daarna wraps gemaakt?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ga je er voor lekkers mee bakken?
jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij krijgt een probleem haha
https://www.instagram.com(...)gsh=NHEwNXgxc3pwbmwz
Neem je wel voldoende drinken mee?quote:
Ja, ik heb al wat koud staanquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neem je wel voldoende drinken mee?
Zeepwrapjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net wel mijn handen gewassen en daarna wraps gemaakt?
korianderwrapjesquote:
Nee had geen korianderquote:
neem aan van wel..quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk airco in de trein. Leuk weekend gehad?
Ingepakte zeepjes?quote:
Oh, nou kun je zo in ieder geval al even bijslapen in de treinquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
neem aan van wel..
en ja weekend was leuk en gezellig, wel zeer vermoeiend want weinig slaap
Ja hou dat ff lekker in Thailandquote:
Van die hotelzeepjes?quote:
Wel kut als je dan heel de dag binnen moet werken in een winkel zonder aircoquote:
Ik dacht gewoon van die grote blokken in Sinterklaaspapierquote:
of in houten huisje zit zonder airco of schaduw en dan moet slapen in een klein hok met 2 personenquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel kut als je dan heel de dag binnen moet werken in een winkel zonder airco
Hmm, denk dat je beter die hotelzeepjes kunt pakken dan, die zitten al in een papiertje, kun je zo in de oven gooienquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon van die grote blokken in Sinterklaaspapier
en je huisgenoot knarstquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
of in houten huisje zit zonder airco of schaduw en dan moet slapen in een klein hok met 2 personen
En wie had de hoogste straf?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
de strafste prestaties.
tot zover studio Parijs op de VRT
stond er niet bij. maar zag die turkse pistolen paultje wel weer met zn hand in de zakquote:
Maar ik gebruik de oven al voor ander dingen. En vanuit daar steede handen wassen is ook maar gedoequote:Op zondag 11 augustus 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, denk dat je beter die hotelzeepjes kunt pakken dan, die zitten al in een papiertje, kun je zo in de oven gooien
Heb je geen internet?quote:
Ja daar durfden ze geen straf aan te geven natuurlijk. Dat snap ik welquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
stond er niet bij. maar zag die turkse pistolen paultje wel weer met zn hand in de zak
quote:Vanavond is de zon nog lang te zien en blijft het ook lange tijd warm. Rond zonsondergang, om 21.10, is het op veel plaatsen zo'n 22 graden. Tijdens de nacht is het helder bij minima tussen 13 en 18 graden. Morgen wordt het met 29 tot 35 graden de warmste dag van dit jaar tot nu toe. Door een hoge luchtvochtigheid voelt het dan ook benauwd aan. De wind is matig van kracht en draait gedurende de dag van oost naar zuidoost.
Het zal wel zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
de strafste prestaties.
tot zover studio Parijs op de VRT
quote:
t zal wel gaan zeker?quote:
Oh dacht dat je ze ging opetenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik gebruik de oven al voor ander dingen. En vanuit daar steede handen wassen is ook maar gedoe
Nee dat is @Elvi's dingquote:
ik ga beide dagen vroeg werken en dan klimaat vluchten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
Ik stem voor om morgen over te slaan
En dinsdag ook
Code geel hier morgenquote:
ja doe mijn bestquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je al vriendjes met je paard?
Beetje ambetant welquote:
ja dat krijg je met zeep er inquote:
Ja ik ga morgen denk ik rond half 8 s ochtends ofzo rondje lopen en daarna mezelf hermetisch opsluitenquote:
Zo'n blok ligt wel een beetje zwaar op de maagquote:
Ja, hopelijk doet de airco hetquote:
Dat durf ik niet te belovenquote:
Hobbelsmurf?quote:
quote:
GRMBL maar heb nog niet genoeg geld voor een zadel en heb ik in de tussentijd scrawny nog ietsquote:
GRMBLquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
GRMBL maar heb nog niet genoeg geld voor een zadel en heb ik in de tussentijd scrawny nog iets
Heb vandaag ook maar snel even boodschappen gedaan voor morgen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen denk ik rond half 8 s ochtends ofzo rondje lopen en daarna mezelf hermetisch opsluiten
Heb wel een schapenvachtje voor jequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
GRMBL maar heb nog niet genoeg geld voor een zadel en heb ik in de tussentijd scrawny nog iets
Ik heb ook genoeg in huisquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb vandaag ook maar snel even boodschappen gedaan voor morgen.
Wat gaat er morgen gebeuren?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb vandaag ook maar snel even boodschappen gedaan voor morgen.
Dan smelten we langzaam in zielige hoopjes op de grondquote:
quote:
quote:
quote:
Hoe warm gaat het worden danquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan smelten we langzaam in zielige hoopjes op de grond
Het wordt morgen bokheet en benauwdquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe warm gaat het worden dan?
Ik moet werken, FML
allemaal gaan we een keertje doodquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan smelten we langzaam in zielige hoopjes op de grond
ben bij vrienden geweest die daar in een bungelowpark zitten tot morgenquote:
quote:
Hou op hoor....quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt morgen bokheet en benauwd
30-34 met hoge luchtvochtigheid. En plaknacht erachteraan
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet werken, FML
quote:Het KNMI heeft voor morgen code geel afgegeven voor Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. De hitte en de hoge luchtvochtigheid zorgen er volgens het weerinstituut voor dat het benauwd aan kan voelen. Vooral voor mensen met een "kwetsbare gezondheid" liggen oververhitting en uitdroging op de loer. Vooralsnog geldt code geel in de drie provincies tussen 13:00 en 20:00 uur.
Ja dat zijn een beetje veel dingen om vanavond allemaal nog te doen hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal gaan we een keertje dood
dus geef nog een feestje al sta je rood
ga op vakantie
stel nog een daad
want voor je het weet is het te laat
al ben je brandweerman of president de minister of een boer
niemand ontkomt er aan
magere hein ligt op de loer.
Poesquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb wel een schapenvachtje voor je
quote:
* bouwt galg...quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:12 schreef bitterbal het volgende:
heb een condor de lucht uitgeschoten
quote:
Geen raampjes open laten staan morgen als je weggaatquote:
Gewoon lekker weer en voor de debielen wordt er weer een alarm afgekondigdquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet werken, FML
Zei ze dat niet alleen tegen mij?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
[modbreak]OKE NIEMAND MEER TYPEN,
MOERASKAT HEEFT GESPROKEN[/modbreak]
Je bent zelf een alarmquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon lekker weer en voor de debielen wordt er weer een alarm afgekondigd
Volgens mij was het algemeen vanwege de schok om het weerquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zei ze dat niet alleen tegen mij?
Ik las blauwalgquote:
Ja, bokheet weer is altijd schokkendquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Volgens mij was het algemeen vanwege de schok om het weer
Dat ik in Brabant woon maakt mij nog geen debiel, ja ik ben wel debiel, maar dat komt niet doordat ik in Brabant woonquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon lekker weer en voor de debielen wordt er weer een alarm afgekondigd
debiel en labielquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik in Brabant woon maakt mij nog geen debiel, ja ik ben wel debiel, maar dat komt niet doordat ik in Brabant woon
Neuh, ik houd het wel gewoon bij debielquote:
infantielquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ik houd het wel gewoon bij debiel
Dat absoluutquote:
OEHHH DIE HEB IK NOG!!quote:
Dabiel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
OEHHH DIE HEB IK NOG!!
Blauwe zwaailampjes van de ibood
yup yupquote:
De hunts van toen jaquote:
Ik weet niet of ik dit echt complimenteus vindquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort mummie met danig overdreven vogelveren.
en hoeveel winst heb je er op gemaakt?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:19 schreef essnhills het volgende:
Toen had ik in 1 hunt 3 boxen gescoord
Hunts waar echt leuke dingen bij zatenquote:
Lang, lang, lang geledenquote:
Ik heb er maar 1 weten te scoren in totaalquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:19 schreef essnhills het volgende:
Toen had ik in 1 hunt 3 boxen gescoord
Weet ik niet meer. Wel flinke winst. In de ¤90 box zat zo'n serverdingesgeval en die voor ¤400 oid doorverkocht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hoeveel winst heb je er op gemaakt?
je mag de groep muten en gewoon lekker op je bedje gaan liggen, sesamstraat is al voorbijquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit (gedwongen) in een of andere app-groep met mensen
En die hebben het nu over een floppydisk (???)
Mag ik met "OKE BOOMER" reageren ?
ja toen kon je inderdaad wel voor een box gaan om te kopenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Wel flinke winst. In de ¤90 box zat zo'n serverdingesgeval en die voor ¤400 oid doorverkocht.
En had er een nieuwe telefoon enzo bij.
Waren echt goeie boxen ook toen nog.
Vraag hen wat een floppydisk isquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hunts waar echt leuke dingen bij zaten
Tegenwoordig is het echt een variant van 4 dingen in een loopje.
Ja, liever niet, want dan gaat dat tot in den eeuwigheid door, vrees ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vraag hen wat een floppydisk is
Nee vragen waarom ze het over het opslaan symbool hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee vragen waarom ze het over het opslaan symbool hebben
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, liever niet, want dan gaat dat tot in den eeuwigheid door, vrees ik
Ik heb er al tijden niets meer gekocht. volgens mij zeker wel 6 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Je hebt er wel gan die bulk deals omheen en daar heb ik nog weleens wat gehaald.
En vorig jaar voor nog geen 3 tientjes incl. Verzendkosten mijn bakbroodmachine die ik wekelijks gebruik.
Ik heb er in minstens 1 andere hunt ook nog 1 gehadquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 weten te scoren in totaal
Nou wel prima hoor! Bedanktquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
FEEST
omleiding slecht aangegeven, bus rijdt verkeerd en nu mis ik mijn treinaansluiting
FEEST
omleiding slecht aangegeven, bus rijdt verkeerd en nu mis ik mijn treinaansluiting
Dus het was een dubbele omleiding. Wat een clusterfuck zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
FEEST
Ik werd toen getagged in het hunt topic, en toen even gekeken en dat was precies toen die BBM langskwamquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb er al tijden niets meer gekocht. volgens mij zeker wel 6 jaar geleden ofzo
Zie de aanbiedingen wel bijna dagelijks op dailyoffers.nl maar boeit me niet echt meer
FEEST
Ja, die heb ik nogquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd toen getagged in het hunt topic, en toen even gekeken en dat was precies toen die BBM langskwam
En toen zag ik ook dat ze bulkdeals hadden
@:4EverBlackEyed had ik toen nog bifi worstjes getagged
Sorry voor het verpesten van je avondquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou wel prima hoor! Bedanktmet jou?
Wel wat minder nu ik weet dat het morgen kei warm gaat worden. Gelukkig avonddienst + Airco.
Nou, deze avond is nog niet verpest hoor. Ik ben al wel aan het nadenken wat ik morgen aan moetquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry voor het verpesten van je avond
Deceptie op deceptiequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
Kwam er vandaag achter dat Joekel ijsjes niet meer bestaan.
belachelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had er net zin in.quote:
Ik heb zin in een winner tacoquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin in een winner taco
Of een Soleroquote:
die mis ik idd welquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin in een winner taco
Is lekkahquote:
Oeh soleroquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een Solero
Komt allemaal door jou, Moka
Bestaat dat uberhaupt nog?quote:
Nee ook niet volgens mijquote:
Ze pakken ons alles afquote:
quote:
quote:
eensquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus het was een dubbele omleiding. Wat een clusterfuck zeg.
we zijn gelukkig weer op de juiste weg maar ongv 13 minuten vertragingquote:
Echt hequote:
Pak jij de hooivorken?quote:
Doe eens rustig jijquote:
Dan smelt het ijs dat ons nog niet afgepakt wasquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pak jij de hooivorken?
Dan maak ik alvast de brandende toortsen klaar
Solero shots?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat was de naam ook alweer van dat ijsje dat een soort groene ijsbolletjes in een pakje waren?
Hoi Essiequote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat was de naam ook alweer van dat ijsje dat een soort groene ijsbolletjes in een pakje waren?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben altijd rustigquote:
met mij gaat alles goed. Was je weer een keer in de buurt?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou wel prima hoor! Bedanktmet jou?
Wel wat minder nu ik weet dat het morgen kei warm gaat worden. Gelukkig avonddienst + Airco.
Hallo Bilalquote:
Oke 4everangryeyedquote:
Die toortsen ontbranden morgen al spontaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pak jij de hooivorken?
Dan maak ik alvast de brandende toortsen klaar
Denk eens niet zo rationeel naquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan smelt het ijs dat ons nog niet afgepakt was
Hoi Dudjequote:
Het is vandaag 4EverSquareEyedquote:
ze doven straks het olympisch vuur maar die gaat morgen spontaan weer aanquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die toortsen ontbranden morgen al spontaan.
De hooivorken ook denk ik
Ik zit de halve dag in een auto met airco.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die toortsen ontbranden morgen al spontaan.
De hooivorken ook denk ik
Hoe is het met Essiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |