Hey man, welkom terug. Heb je misschien nog wat aanmoedigingen voor onze hockey heren die je wenst te delen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het valt jou op als Kopekkie passief rijdt? Is dit de eerste keer dat je wielrennen kijkt?
Die was al wel gelost toen toch? Vraag me af of ze anders een medaille had gewonnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:09 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Dat zou ik zo niet stellen, want de valpartij Lecompte mag je dan ook meenemen.
Ja, was gisteravond al. En die leek me ook terecht (dat ze een dag eerder onterecht geen DSQ uitdeelden, is wat anders)quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Schip zelfs gediskwalificeerd op Madison, wisten wij dit? Kwam in de buurt van een Brit
Zo te horen (Lavreysen bij de Avondetappe) starten ze daar gewoon jaquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er al ergens bekend of Harrie en co ook gewoon het WK doen in Oktober? Ik neem aan van wel, maar in sommige sporten worden WKs overgeslagen nadat de OS er vlak voor zitten.
Zie dat het hier om de hoek is, en de tickets zijn best betaalbaar. Mooie kans om de BULLET TRAIN en Harrie in actie te zien.
Goed om te horen, dan ga ik eens kijken welke dagen leuk zouden zijn om er heen te gaan. Dag 1 is de team sprint, die wil ik dan sowieso mee pakken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo te horen (Lavreysen bij de Avondetappe) starten ze daar gewoon ja
Ik ben bij beide WK's in Apeldoorn geweest. De tickets waren toen heel betaalbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er al ergens bekend of Harrie en co ook gewoon het WK doen in Oktober? Ik neem aan van wel, maar in sommige sporten worden WKs overgeslagen nadat de OS er vlak voor zitten.
Zie dat het hier om de hoek is, en de tickets zijn best betaalbaar. Mooie kans om de BULLET TRAIN en Harrie in actie te zien.
We zijn nu juist aan een ramp ontsnapt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Harrie heeft over vier jaar een GROOT probleem.
Dat is wel verrassend.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Richardson gaat voor Team GB rijden:
https://www.britishcyclin(...)-Team-sprint-squad-0
Mwah, de teamsprint kun je sowieso wel afschrijven als er nu niets meer bijkomt qua talent.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Harrie heeft over vier jaar een GROOT probleem.
Doorgaan tot LA is blijkbaar wel een optie (had ik niet verwacht als je de verhalen voor de OS hoorde), al zijn Hoogland en zeker van de Berg dan al flink op leeftijdquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, de teamsprint kun je sowieso wel afschrijven als er nu niets meer bijkomt qua talent.
Ja misschien gaan ze door, maar de sleet zal er bij zowel Van den Berg als Hoogland wel op zitten...quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doorgaan tot LA is blijkbaar wel een optie (had ik niet verwacht als je de verhalen voor de OS hoorde), al zijn Hoogland en zeker van de Berg dan al flink op leeftijd
Harrie gaat rondjes van 9 seconden moeten rijden om die flopstarts van Van den Berg te compenseren tegen de tijd dat de Spelen van '28 voor de deur staan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doorgaan tot LA is blijkbaar wel een optie (had ik niet verwacht als je de verhalen voor de OS hoorde), al zijn Hoogland en zeker van de Berg dan al flink op leeftijd
Ik vind zoiets altijd maar vreemd eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Richardson gaat voor Team GB rijden:
https://www.britishcyclin(...)-Team-sprint-squad-0
Ik ook, maar wellicht zijn de zakken van Team GB ook qua vergoeding wat dieper dan die van de Australische bond.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind zoiets altijd maar vreemd eerlijk gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |