Hij kan alleen beter even niet naar N Koreaquote:
Ja het was te verwachten ..quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
Ethiopisch protest tegen Sifan ingediend
Ja dacht ook al dat het zou gebeuren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
Want ze liep te snel?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
ik zou een tegenprotest indienen iddquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:54 schreef pullup het volgende:
Naja het was of die Ethiopische of een hek
Yepquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zou een tegenprotest indienen idd
Zekerquote:
Ik heb er geen verstand van hoe het met andere marathonparcoursen is maar dit is ook wel een rare knik in het parcours. Snap ook dat de Ethiopische rechtdoor liep, maar dan zit je ineens tegen elkaar inderdaad.quote:
Weet ook niet hoe ze dit bij hardlopen zullen gaan beoordelen maar bij het wielrennen zou er zoals Chufi ook aangeeft eerder redenen zijn voor Sifan om protest aan te tekenen wegens afsnijden dan andersomquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van hoe het met andere marathonparcoursen is maar dit is ook wel een rare knik in het parcours. Snap ook dat de Ethiopische rechtdoor liep, maar dan zit je ineens tegen elkaar inderdaad.
Ik vond het vooral toen ze nog met het kopgroepje liepen op het eind vaak smal zodat je amper een beetje ongezien een inhaalpoging kon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |