SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dan doen de Duitsers het behoorlijk slecht eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
13 - 7 - 12 nu.
Gaan we boven de Duitsers eindigen?![]()
Die staan nu op 12 - 10 - 8
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna 40 als het allemaal achter de rug is
Dakloptquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan doen de Duitsers het behoorlijk slecht eigenlijk.
Voorlopig tijd genoeg jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Nou… iemand nog aanraders voor series?
Leuke true crime oid
Vrijheid is dan ook slechts goed voor de omzet van parenclubs, chipsfabrieken en de fabrikanten van aidsremmers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daklopt![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)ds-duitse-eenwording
[ afbeelding ]
Waar was je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer op weg naar huis. Ze hadden er nu een soort van all you can eat concept van gemaakt Heb sushi gegeten. Was oke
Zitten stukjes Eiffeltoren in, dat ding roest ook compleet wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Lol hebben ze bij de Olympische spelen de bronzen medailles bij Aliexpress besteld ofzo dat ze al uit elkaar vallen
Geen true crime, maar ben laatst met The Rookie (politieserie) begonnen en vind het vermakelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Nou… iemand nog aanraders voor series?
Leuke true crime oid
Die kijkt lekker weg ja. Ben daar klaar mee en nu met SWAT verder gegaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen true crime, maar ben laatst met The Rookie (politieserie) begonnen en vind het vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een boek gekochtOmdat ik het graag wil lezen. Wat zeg je me daarvan.
Klinkt als een Zwab-filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heette het?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij zo’n all you can eat bij de rozentuin daar in Den Haag. Richtingloos scheveningen
Mooi parkquote:
Ah, Westbroekpark ken ik wel ja. Zat eerst aan de andere kant te denken aan Clingendaalquote:
Hadden ze Mars mousse?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Vroeger was dat restaurant zo’n buffet achtige plek maar nu hebben ze er zo’n ronde systeem van gemaakt. Die je dan natuurlijk met een tablet moet bestellen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hebben ze ook een soort rozentuin dacht ik en de parade is daar
Wat deed ie?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een flapdrol die nieuwe min-president.
Paar keer dat ik hem hoorde vond ik er ook wel iets van. Naja misschien moet ie nog wennenquote:
nog niet, ruim 27 graden in de bungelow dus slapen kan ik nu niet echtquote:
welke 4 plaatsen is dat dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die reclame voor The music of Harry Potter. Staat er bij o.a. in #vier plaatsnamen
Kijk ik op die website waar dan nog meer, maar alleen in die vier plaatsen zijn ze.
Mocht het een succes zijn dan kunnen ze nieuwe locaties toevoegen zonder heel de campagne aan te hoeven passen, gewoon budgettaire keuze dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die reclame voor The music of Harry Potter. Staat er bij o.a. in #vier plaatsnamen
Kijk ik op die website waar dan nog meer, maar alleen in die vier plaatsen zijn ze.
Amsterdam, Arnhem, Den Haag en Eindhoven.quote:
Daar had ik niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht het een succes zijn dan kunnen ze nieuwe locaties toevoegen zonder heel de campagne aan te hoeven passen, gewoon budgettaire keuze dus
ah ja das natuurlijk lekker makkelijk reizen voor zequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Amsterdam, Arnhem, Den Haag en Eindhoven.
Ja of ze doen het om populairder te klinken dan dat ze zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar had ik niet aan gedacht.
ik zit bewust nog even extra lang beneden zodat het nog lekker door kan luchten in huisquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:50 schreef mschol het volgende:
ik kan nu beter buiten slapen, stuk koeler
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja das natuurlijk lekker makkelijk reizen voor ze
Ik vind het niet heel logisch. Ene dag in Amsterdam, dag erna in Arnhem en een week later weer.quote:Amsterdam | Het Koninklijk Concertgebouw
dinsdag 22 oktober 2024
zaterdag 26 oktober 2024
woensdag 19 maart 2025
Arnhem | Musis
maandag 21 oktober 2024
zondag 27 oktober 2024
zondag 16 maart 2025
Den Haag | World Forum Theater
zaterdag 22 maart 2025
Eindhoven | Muziekgebouw Eindhoven
zondag 23 maart 2025
De Zilvervloot was anders best een dingetje hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer zijn we blij met zilver?
Sinds de dopikanen voorop lopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
ist ook niet maar makkelijker te doen dan groningen ene dag en dag er na in vlissingenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet heel logisch. Ene dag in Amsterdam, dag erna in Arnhem en een week later weer.
true.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ist ook niet maar makkelijker te doen dan groningen ene dag en dag er na in vlissingen
ik blijf ook nog even wakker precies daarom, maar moet extra zachtjes zijn want ben niet de enige hierquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit bewust nog even extra lang beneden zodat het nog lekker door kan luchten in huis
Sinds ze opgegeven hebben de USA dames bij te halenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
ik las het idd. ik maak ook niet te veel lawaai maar zou niemand in mijn huis wakker maken. en de buren maken zich ook niet druk om mij dus ik ook niet om hun nachtrustquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik blijf ook nog even wakker precies daarom, maar moet extra zachtjes zijn want ben niet de enige hier
Maastricht danquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scheelt wel dat Vlissingen geen concerthal heeft.
als ik thuis ben maak ik gelukkig sowieso niemand wakker en buren boeit het ook nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las het idd. ik maak ook niet te veel lawaai maar zou niemand in mijn huis wakker maken. en de buren maken zich ook niet druk om mij dus ik ook niet om hun nachtrust
geen idee of de buren het boeit... maar mij boeit het nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik thuis ben maak ik gelukkig sowieso niemand wakker en buren boeit het ook niet
ene buur heb ik geen last van, andere buur alleen als ze niet thuis zijn en honden hebben thuis gelatenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee of de buren het boeit... maar mij boeit het niet![]()
de ene heeft honden die regelmatig me wakker blaffen als ik langer dan tot half 8 kan blijven liggen.
De andere is gewoon niet aardig of een nette buur dus boeit me ook niet
scheelt dat je nu van geen van beiden last hebtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ene buur heb ik geen last van, andere buur alleen als ze niet thuis zijn en honden hebben thuis gelaten
Zo'n buur heb ik ook. Heel irritant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ene buur heb ik geen last van, andere buur alleen als ze niet thuis zijn en honden hebben thuis gelaten
klopt, al lig ik wel in een kamer met een kind dat snurkt en tandenknarst in haar slaap, dat is ook niet fijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat je nu van geen van beiden last hebt
ja das hier dus ook, ze gaat om half 8 de deur uit blijkbaar, want eerder hoor ik die honden niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo'n buur heb ik ook. Heel irritant.
mooie tijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
vanochtend hadden de buren hun kleinkinderen al om 9:00 in de tuin op bezoek, man man man``
gillen, ruzie maken, etc Het is dat we de buren normaal nauwelijks horenquote:
Heb je toen wat voorwerpen uit het raam naar ze geworpen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
vanochtend hadden de buren hun kleinkinderen al om 9:00 in de tuin op bezoek, man man man``
Eerst wat handgranaten en daarna gifslangen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toen wat voorwerpen uit het raam naar ze geworpen?
Soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Kun je beter andersom toe werpen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst wat handgranaten en daarna gifslangen.
Is er daar ook bezuindigd op sport?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DakloptAl een tijdje trouwens.
https://nos.nl/artikel/25(...)ds-duitse-eenwording
[ afbeelding ]
trustequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:15 schreef Nizno het volgende:
ik ga toch maar naar boven.... mn oogleden worden zwaarder..
Gute Nacht Freunde
Dus weer een gratis medaille voor de VS.quote:Lacrosse is een grote sport in Canada en de Verenigde Staten.
rip bankrekening.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voetbaltas van Decathlon besteld, komt maandag binnen in de bezorgkluis![]()
![]()
![]()
Thanks @:CherryLips
Nu ben ik wel even klaar met geld uitgevendat ben ik al de hele dag aan het doen
Ik hoop over twee weken weer een scheepje met geldquote:
wth is dat nu weer voor sportquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over de nieuwe sport Lacrose dat tijdens de OS van 2028 nieuw is.
[..]
Dus weer een gratis medaille voor de VS.
Ja, ik zit op voetbal, Modiequote:
Een soort hockey met een visnetjequote:
Ik las scheetje. Ik ga te veel met ballie omquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop over twee weken weer een scheepje met geld
Ja, zulke rare dingen zeg ik natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las scheetje. Ik ga te veel met ballie om
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit op voetbal, Modie
Come at mequote:
ik zie hetquote:
Hier ook wel eens gemeld, maar dan ontkent de buurvrouw gewoon dat haar hond blaft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das hier dus ook, ze gaat om half 8 de deur uit blijkbaar, want eerder hoor ik die honden niet.
heb het een aantal keren gemeld.
nu heb ik de ventilator aan dus hoor ik ze niet.
en zet soms de radio maar gewoon aan om te voorkomen dat ik ze smorgens hoor
Ga jij je er ook mee bemoeien, Wereldgozer?quote:
Precieze weet ik het ook niet. Maar je hebt een stick vast met aan het einde een soort netje en daar moet je de bal dan mee werpen of zo.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precieze weet ik het ook niet. Maar je hebt een stick vast met aan het einde een soort netje en daar moet je de bal dan mee werpen of zo.
quote:
en nu dus in het VKquote:On 24 February 2022, following the start of the Russian-Ukraine conflict, the band published an anti-war statement. On 7 March 2022, it was announced that four members had relocated to Turkey.
Mannen zijn ook aanstellersquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie het
wel apart, zijn er verschillen tussen heren en dames? zie mannen in American Football achtige outfit spelen en vrouwen met nauwelijks bescherming
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is nu lekker koel
Ik wil dat hete weer nieeeehieeeeeet
Mannen hebben ballen, komt daar iets tegenaan dan ontploft het complete universum, kutgeintje van God.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie het
wel apart, zijn er verschillen tussen heren en dames? zie mannen in American Football achtige outfit spelen en vrouwen met nauwelijks bescherming
Baseball zijn toch ook de Dominicaanse Rep en Puerto Rico (is dat een OS-natie?) sterk??quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De andere sporten die ze toevoegen ook zo'n beetje allemaal
Flag Football, Baseball, softball. Allemaal dingen die ze eigenlijk alleen in de VS doen.
Omdat helemaal niemand dat wil zien ?quote:
Of Formule 1 of een of andere autosport. Ik dacht dat Amerikanen daar ook wel van houden...quote:
Spelen ze zeker in Limburg veel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch voor halfjes? "hup Jan, dek Mina"
Japan is blijkbaar regerend kampioen. Daar zijn wel een paar landen die voor goud kunnen gaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Baseball zijn toch ook de Dominicaanse Rep en Puerto Rico (is dat een OS-natie?) sterk??
En dat is natuurlijk nog vrij recent olympisch geweest..
Zodra Nederland de Olympische Spelen gaat organiseren. Kunnen we dat toevoegen.quote:
dat wil Jan welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch voor halfjes? "hup Jan, dek Mina"
Vanaf dat ze 5 maanden oud zijn en vlaai kunnen eten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spelen ze zeker in Limburg veel?
dan weet je al dat de finale Nederland-Belgie zal zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra Nederland de Olympische Spelen gaat organiseren. Kunnen we dat toevoegen.
Mina bakt elke donderdag en vrijdag zelf verse friet en kijkt graag in het weekend kogelstoten in haar trainingspak van de Decathlon.quote:
Gewoon in de blender door de flesvoeding mixen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf dat ze 5 maanden oud zijn en vlaai kunnen eten.
Bij het laatste WK nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan weet je al dat de finale Nederland-Belgie zal zijn
Dr_Flashvoeding.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon in de blender door de flesvoeding mixen.
quote:
Ik "ken" 1 Mina en die heette eerst Keithquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Mina een leuke dame?
Ik kijk graag gezichten en zie exact dezelfde gezichten bij Decathlon als bij een concert van Frans Bauer, let maar eens op!?!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er nou weer mis met Decathlon?
Ik kom daar ook weleens en ik ga nooit naar Frans Bauerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk graag gezichten en zie exact dezelfde gezichten bij Decathlon als bij een concert van Frans Bauer, let maar eens op!?!
Helemaal niks, ik haal daar ook meestal mijn hardloopkleding. (alleen de schoenen niet)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er nou weer mis met Decathlon?
US gaat naar concerten van Frans Bauerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk graag gezichten en zie exact dezelfde gezichten bij Decathlon als bij een concert van Frans Bauer, let maar eens op!?!
De zanger(es) van Life of Agonyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik "ken" 1 Mina en die heette eerst Keith![]()
![]()
US weet vast wel wie ik bedoel...
Ja, US, je gaat zelf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
US gaat naar concerten van Frans Bauer
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
US gaat naar concerten van Frans Bauer
quote:
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ach, als US dat nou leuk vindt, dan is dat toch prima.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou wat spullen bestellen bij Feramotools
En lig echt in een deuk om de Google reviews
Check de 1 sterren reviews, de eigenaar gaat er VOL in.
“Vervelend dat u deze review plaatst, maar u snapt er niks van”
Dankie San.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Uitstraling![]()
![]()
![]()
Dankie Dankie San.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh gefeliciteerd @:uitstraling
Dankiedank Koens.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:07 schreef Koen66 het volgende:
@:uitstraling jarig
Gefeliciteerd kerel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit op voetbal, Modie
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)sssss.jpg]afbeelding[/url] ]
4 SECONDEN TE LAATquote:
Is dit de dagelijkse klacht?quote:
Dit was noch dagelijks noch een klachtquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit de dagelijkse klacht?![]()
De zondag is nog jong
Mooi zoquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was noch dagelijks noch een klacht
4 geweldige dagen gehad
Wat Luctor zegtquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ga ook eens een poging doen tot slapen.![]()
comfort foodquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
Nom nom nom reep witte chocolade
Fijn dat het volgen van al die budget living accounts op Instagram zijn vruchten afwerpt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voetbaltas van Decathlon besteld, komt maandag binnen in de bezorgkluis![]()
![]()
![]()
Thanks @:CherryLips
Nu ben ik wel even klaar met geld uitgevendat ben ik al de hele dag aan het doen
Geefquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
Nom nom nom reep witte chocolade
Checkquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:15 schreef Nattekat het volgende:
Mijn ervaring met vliegtuigen leert me dat ik niet voor 3:00 slaap.
Hallo mevrouw de gebroken prinsesquote:
Hoe is de pijn?quote:
Ja dat geloof ik wel. Alles spant ineens voluit aan natuurlijk met zo'n klapquote:Op zondag 11 augustus 2024 05:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Manageable. Maar heb wel overal spierpijn
Dat en ik heb gewoon de upper body strength niet voor die krukkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 05:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Alles spant ineens voluit aan natuurlijk met zo'n klap
Krukken vielen mij toen ook tegen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 05:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat en ik heb gewoon de upper body strength niet voor die krukken
Ja daar zou ik dus niet eens aan beginnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 05:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krukken vielen mij toen ook tegen.
Dacht dat ik wel even gewoon boodschappen kon doen. Rugzak mee zodat alles daar in kon. Normaal ben ik in een half uur tot veertig minuten weer terug.
Toen duurde het twee uur
Tussendoor moeten stoppen en rusten enzo
Over 3 maanden zie je eruit als de hulkquote:Op zondag 11 augustus 2024 05:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat en ik heb gewoon de upper body strength niet voor die krukken
Ripquote:Op zondag 11 augustus 2024 05:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over 3 maanden zie je eruit als de hulk
Ik ben eigenwijs en vond dat ik het wel zelf kon ipv om hulp te vragenquote:Op zondag 11 augustus 2024 05:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja daar zou ik dus niet eens aan beginnen
Wordt ze dan ook groen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 05:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over 3 maanden zie je eruit als de hulk
Ik ben de hele nacht wakker geweest.quote:
Geef mij er ook een. Ik wil ook slapenquote:Op zondag 11 augustus 2024 06:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben de hele nacht wakker geweest.
Maar werd gister ook pas rond 18 uur wakker. Ga er straks een oxa ingooien en dan kijken of ik wat kan slapen.
Niet met de Knight Bus reizenquote:Op zondag 11 augustus 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
Nachtbussen moeten bedden hebben. Geniaal idee van mij.
*werpt eentje op*quote:Op zondag 11 augustus 2024 06:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geef mij er ook een. Ik wil ook slapen
Kun je niet beter gewoon een consistent ritme aanhouden en werken overdag zodat je ‘s avonds flink moe bent?quote:Op zondag 11 augustus 2024 06:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben de hele nacht wakker geweest.
Maar werd gister ook pas rond 18 uur wakker. Ga er straks een oxa ingooien en dan kijken of ik wat kan slapen.
Lol, ja superhandigquote:Op zondag 11 augustus 2024 01:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat het volgen van al die budget living accounts op Instagram zijn vruchten afwerpt.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 07:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen en overmorgen zeer warm, daarna is de zomer over met een wisselvallige 21C
Einde weerbericht.
Mimimimiquote:Op zondag 11 augustus 2024 07:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon een consistent ritme aanhouden en werken overdag zodat je ‘s avonds flink moe bent?
Niet meer mijn probleemquote:Op zondag 11 augustus 2024 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat houdt weken aan.
En dan winter
Je kunt ook denken, goh Los heeft het best met me voor.quote:
Maar de afwisseling is ook lekker.quote:
ik vind winter echt onwijs naar. En die eindeloze grijzigheidquote:Op zondag 11 augustus 2024 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar de afwisseling is ook lekker.
Van de winter weer verlangen naar de zomer
Geen moesons enzo.
Het enige positieve aan de winter is dat je de zomer meer gaat waarderen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind winter echt onwijs naar. En die eindeloze grijzigheid
Veel plezier.quote:Op zondag 11 augustus 2024 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hebben een grote sloep gehuurd. Met daarop voedsel in luxe vorm.
Betekent wel vroeg opstaan zo op zondag.
Oh leukquote:Op zondag 11 augustus 2024 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hebben een grote sloep gehuurd. Met daarop voedsel in luxe vorm.
Betekent wel vroeg opstaan zo op zondag.
Spannendquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet nu dat nl alert werkt buiten de standaard tijden. Grote fik paar buurten verder.
Ik zie vanuit bed mooie rookpluim de lucht ingaan.quote:
Nee, alleen in jouw huis.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:20 schreef Nattekat het volgende:
Tis goed warm geworden in m'n huis tijdens mijn afwezigheid. Is het hier in Nederland ook zomer geweest ofzo?
Oh. Arme julliequote:
Hoe was je buitenfilm?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:uitstraling gefeliciteerd! Gaat hard op de 50 aan wel.
Leuk dat ze dat soort dingen organiseren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Altijd goede sfeer daar, zeker als het weer goed is.
Is dat zoiets waar je met de auto naartoe gaat, drive-in bios?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Altijd goede sfeer daar, zeker als het weer goed is.
Zo'n drive-in bios lijkt mij wel leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zoiets waar je met de auto naartoe gaat, drive-in bios?
Nog even en het is 5u..quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet waarom ik al 3 dagen op een rij om 7 uur wakker word, maar ik hoop niet dat het een gewoonte gaat worden
Bakkes jijquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:dud0r
Blauwaderkaas is voor psycho's
quote:
Kom vechten danquote:
Zal pas vanaf woensdag worden dan, eerst nog een paar 20+ nachten met een hoog dauwpuntquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik hoop aankomende week iets beter te slapen, want met 5 uur wakker, heb ik 3 uur en 45 slaap
Bah, dat vind ik er zo smerig uitzien zulke kaasquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:dud0r
Blauwaderkaas is voor psycho's
Ik ga een duin in je tuin aanleggen en je daar vanaf gooienquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom vechten dan![]()
7x van de duin af
Ik kan niet zo goed lezen wat hier staat LALALALALALALALAALAquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal pas vanaf woensdag worden dan, eerst nog een paar 20+ nachten met een hoog dauwpunt
@dud0r je eten ziet er smerig uitquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik er zo smerig uitzien zulke kaas
DOE DANquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga een duin in je tuin aanleggen en je daar vanaf gooien
Superbad. Beetje cult comedy.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat soort dingen organiseren.![]()
Wat voor soort film was het?
Zoiets. Maar dan je eigen stoeltje meenemen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zoiets waar je met de auto naartoe gaat, drive-in bios?
Weten we zeker dat het over kaas ging?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik er zo smerig uitzien zulke kaas
Oke bye.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het over kaas ging?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:57 schreef LTVDK het volgende:
Oh @:UitStraling jarig, gefeliciteerd ouwe man, bijna met pensioen![]()
![]()
Hier is het te vroeg voorquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het over kaas ging?
Ik had vorig jaar een drive-in bios hotel, waren de kamers zo ingericht dat je naar het scherm buiten kon kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n drive-in bios lijkt mij wel leuk.
Nooit gedaan
Leuk ideequote:Op zondag 11 augustus 2024 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een drive-in bios hotel, waren de kamers zo ingericht dat je naar het scherm buiten kon kijkenJe kon alleen wel merken dat de glorie er al een beetje vanaf was
Je moet toch werken om met pensioen te kunnen gaan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:57 schreef LTVDK het volgende:
Oh @:UitStraling jarig, gefeliciteerd ouwe man, bijna met pensioen![]()
![]()
nee stiefmonster die niet heeft gewerkt denkt ook dat ze met pensioen isquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet toch werken om met pensioen te kunnen gaan?
Zo snel ben jij niet met je korte pootjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:dud0r je eten ziet er smerig uit
*rent weg
Ik ruim niks opquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOE DAN![]()
Als je het daarna ook maar weer opruimt.
Ik ben wel snelquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo snel ben jij niet met je korte pootjes
[..]
Ik ruim niks op
Stiefmonster heeft nooit gewerkt?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee stiefmonster die niet heeft gewerkt denkt ook dat ze met pensioen is
uhm vrijwel niet nee. Even bij een drukkerij maar is ze al snel mee gestopt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiefmonster heeft nooit gewerkt?
Al helemaal zindelijk en zoquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm vrijwel niet nee. Even bij een drukkerij maar is ze al snel mee gestopt.
Ze vind wel dat mij opvoeden echt werk wasmaar ik was al 8 toen ik daar kwam wonen dus was al gebruiksklaar en geīnstalleerd
Ballie opvoeden is ook een fulltime baanquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiefmonster heeft nooit gewerkt?
Gewoon zorgen dat er altijd iets te eten valt?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie opvoeden is ook een fulltime baan
Geloof er niks van. Gaan we een keer testen. Kijken of je het bij kan houden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel snelOok met korte pootjes.
Dan ga je maar ergens anders een duin bouwen
Goed leven welquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
zij stond bv ook niet op he als ik sochtends naar school moest. mijn vader deed dat. lag zij nog te snurken
ja das echt het enigequote:Op zondag 11 augustus 2024 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er altijd iets te eten valt?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
zij stond bv ook niet op he als ik sochtends naar school moest. mijn vader deed dat. lag zij nog te snurken
Oke primaquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:20 schreef dud0r het volgende:
Geloof er niks van. Gaan we een keer testen. Kijken of je het bij kan houden.
Heel de dag druk bezig dus met eten kopen en klaarmaken, ik snap d'r welquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er altijd iets te eten valt?
Mja zij vind wel van. En de reden waarom ik dat dus recent tegen haar zei omdat ze heel vaak tegen mij heeft gezegd als het lekker weer was of ze wilde iets doen en ik dan moest werken dat ze dan gewoon zei ja maar dan meld je je toch gewoon ziekquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze maakte er echt werk van.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja zij vind wel van. En de reden waarom ik dat dus recent tegen haar zei omdat ze heel vaak tegen mij heeft gezegd als het lekker weer was of ze wilde iets doen en ik dan moest werken dat ze dan gewoon zei ja maar dan meld je je toch gewoon ziekquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
of voor dat uurloon ga je toch niet werken zei ze ook heel vaak
En dan ook nog eens tussen al dat plebsquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Wat een rolmodel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Was het leuk Nattechat?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh. Arme jullie
In Parijs was het absoluut prachtig weer 4 dagen lang
quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke prima
Wie het eerste beneden van een duin af kan rollen.
Jezus die was delulu zegquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Niet als je iemand hebt die de rekeningen voor je betaaltquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Waarom zijn die luiers specifiek voor mannen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had twee kraskaarten van de AH.
Luiers en scheerschuim voor mannen.
die van mij geeft oa als excuus, ja maar dementquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook wel eens gemeld, maar dan ontkent de buurvrouw gewoon dat haar hond blaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |