Sorry.quote:
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi dat iedere analist nu alweer begint te miepen dat het allemaal niet attractief genoeg is. "Ajacieden zitten niet te wachten op clean sheets" aldus orakel Wesley Sneijder.
Nou Wes, deze Ajacied is blij dat we eindelijk van die gatenkaas af lijken te zijn, ook tegen dit soort kaliber tegenstanders vlogen de tegengoals je vorig jaar om de oren. En ik win liever met 1 of 2-0 dan dat ik verlies. En dat gebeurt nogal snel als je er elke pot minimaal 1 en vaak ook meer tegen krijgt zoals vorig jaar.
gelukkig was jullie resultaat en spel geweldig dit weekendquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.
Ook daarvan zou ik zeggen, wacht eens een langere periode af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig was jullie resultaat en spel geweldig dit weekend
hadden wij priske maar als trainer
ik durf het gewoon te zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daarvan zou ik zeggen, wacht eens een langere periode af.
Ik durf ook wel te zeggen dat we dit seizoen wederom makkelijk boven Ajax gaan eindigen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik durf het gewoon te zeggen
[ afbeelding ]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik durf ook wel te zeggen dat we dit seizoen wederom makkelijk boven Ajax gaan eindigen.
Wij spreken elkaar aan het eind van het seizoen makker.
In fifa 25 misschienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kan
![]()
![]()
![]()
ik sta hier achter. Niks aan gelogen. Net als de andere uitspraken van @Tjackaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kan
![]()
![]()
![]()
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Jullie begrijpen dat de bookmark reeds is aangemaakt.
Ik beschouw mijn vriend Tjacka als de stem van alle Ajacieden mocht hij ernaast zitten, dat begrijp je wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?
Dat zeg ik niet, wat mij betreft is dit ook niet heilig op de hele lange termijn. Maar het is gezien de situatie in ieder geval een stabiel begin, zeker met een spelersgroep die nog totaal niet is versterkt tov van vorig jaar. Maar de analisten willen blijkbaar van gatenkaas naar tikitaka zonder tussenstappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.
In het verleden zat ik anders altijd goed wat betreft Ajax!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?
Dat begrijp ik. Ze noemen mij ook weleens "Het Orakel".quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik beschouw mijn vriend Tjacka als de stem van alle Ajacieden mocht hij ernaast zitten, dat begrijp je wel.
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevelquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed niemand is overdreven positief maar schijnbaar mogen we niet tevreden zijn met een aantal gewonnen wedstrijden op rij. Nu weer door naar Donderdag
Ja maar het is alleen het handje en kapselquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevel
wotte is idd de maatstaf hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |