Gewoon iemand die technisch bovengemiddeld . Droger dan nu kan niet .quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had ook een echt goede aanvallende middenvelder gehaald.
Doet mij denken aan Guardiola. Die loopt ook zo te zwaaien met zijn handjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
In goed nieuws ik ben inmiddels helemaal overtuigd van Farioli.
Ik zie in Godts ook wel een tien eigenlijk. Mocht Bergwijn niet vertrekken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon iemand die technisch bovengemiddeld . Droger dan nu kan niet .
Touchéquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Guardiola. Die loopt ook zo te zwaaien met zijn handjes.
Bij Gaaei en Mannsverk heb ik hetzelfde gevoelquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:11 schreef Wertha het volgende:
Sutalo begint toch een beetje tot leven te komen.
Mannsverk speelt ook prima.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij Gaaei en Mannsverk heb ik hetzelfde gevoel
Dit moet wel het mooiste jaar uit je leven zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:37 schreef Wotte het volgende:
Henderson op acht bevalt me een stuk beter.
En Forbes best aardig.quote:
Godts, Janse, Mannsverk en Gaaei ruime voldoendes, ook Sutalo lijkt steeds degelijker te worden en Baas is ook niet in de problemen geweest wederom.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Prima begin, verdedigend staat het een stuk beter. Aan de bal moet het nog een stuk beter. Godts prima, Traoré is de ultieme als het draaitvoetballer. Blijft natuurlijk soms een enorme ergernis. Vond Janse ook sterk spelen.
Het is wel een beetje de bedoeling dat je inhaakt op iets en dan daar iets van vindt en ik de tegenovergestelde mening heb. Dan krijg je ze wellicht op de kast.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit moet wel het mooiste jaar uit je leven zijn.
Op dit moment moeten we daar voor tekenen. Aantrekkelijk voetbal zit er met deze selectie niet in.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zoals ik al zei, saai zakelijk voetbal onder deze man. Vorig seizoen eindigde hij met een doelsaldo van 40-29. Goed voor de mensen met slaapproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |