SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Hoeren neuken, nooit meer werken.
Je reageert op user Wotte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
21 potjes in de Mickey Mouse league met 2 doelpunten en 3 assists. Ja, ze lopen vast de polonaise bij the Wolves![]()
De enige reden die ik kan bedenken om die jongen toch te halen is het gegeven dat Engelse clubs wel vaker (forse) ketsers maken. Die jongen schijnt het in de jeugd van City leuk te hebben gedaan, maar dat is natuurlijk geen niveau Eredivisie, laat staan BPL.
En zelfs jij moet zo eerlijk zijn en kunnen toegeven dat Carles Forbs naast heel hard rennen eigenlijk niet zo heel veel kan toch? Het zwakke broertje van Luciano Narsingh.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht eigenlijk ‘gewoon’ 2-0 of 3-1 voor Ajax morgen.
Suiker en melk in je koffie doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat doe jij 's ochtends in je koffie behalve suiker of melk?
Postzegel tijdens het ontbijtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik drink alleen zwart als ik wil schijten.
Forbs heeft in mijn optiek gewoon een prima functionele techniek moet werken aan zijn overzicht en bovenal de rust aan de bal bewaren. Dan kan hij met vlieguren uitgroeien tot een uitstekende buitenspeler.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
21 potjes in de Mickey Mouse league met 2 doelpunten en 3 assists. Ja, ze lopen vast de polonaise bij the Wolves![]()
De enige reden die ik kan bedenken om die jongen toch te halen is het gegeven dat Engelse clubs wel vaker (forse) ketsers maken. Die jongen schijnt het in de jeugd van City leuk te hebben gedaan, maar dat is natuurlijk geen niveau Eredivisie, laat staan BPL.
En zelfs jij moet zo eerlijk zijn en kunnen toegeven dat Carles Forbs naast heel hard rennen eigenlijk niet zo heel veel kan toch? Het zwakke broertje van Luciano Narsingh.
Goede basistechniek en Forbs in 1 zinquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forbs heeft in mijn optiek gewoon een prima functionele techniek moet werken aan zijn overzicht en bovenal de rust aan de bal bewaren. Dan kan hij met vlieguren uitgroeien tot een uitstekende buitenspeler.
Dat jullie direct alles en iedereen afschrijven op basis van wedstrijden in een slecht team, kan ik niet helpen. Kortzichtig geneuzel in mijn optiek.
Dat Wolves voor hem komt is omdat die clubs daadwerkelijk een goed scoutingsapparaat opgetuigd hebben.
Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat die Neto niet slaagde bij Lazio. Ze een jongen van het vijfde niveau gehaald hebben en dit seizoen voor 45 miljoen verkocht hebben.
Ze zijn daar niet helemaal op hun achterhoofd gevallen en als je meent dat die clubs zo scouten. Ben je gewoon achterlijk.
Ik snap wat je probeert te zeggen, denk alleen dat iedereen wat moeite heeft om te zien dat er technisch gemankeerde spelers het tot Ajax 1 schoppen terwijl we in het verleden juist voornamelijk technisch begaafde voetballers scouten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forbs heeft in mijn optiek gewoon een prima functionele techniek moet werken aan zijn overzicht en bovenal de rust aan de bal bewaren. Dan kan hij met vlieguren uitgroeien tot een uitstekende buitenspeler.
Dat jullie direct alles en iedereen afschrijven op basis van wedstrijden in een slecht team, kan ik niet helpen. Kortzichtig geneuzel in mijn optiek.
Dat Wolves voor hem komt is omdat die clubs daadwerkelijk een goed scoutingsapparaat opgetuigd hebben.
Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat die Neto niet slaagde bij Lazio. Ze een jongen van het vijfde niveau gehaald hebben en dit seizoen voor 45 miljoen verkocht hebben.
Ze zijn daar niet helemaal op hun achterhoofd gevallen en als je meent dat die clubs zo scouten. Ben je gewoon achterlijk.
Jij had ook direct overzicht in de auto zeker? Dat is ervaring om dat je vaker in situaties komt kan je op een gegeven moment anticiperen. Rust aan de bal is veelal gewoon leeftijd die jongen is krap aan twintig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Goede basistechniek en Forbs in 1 zinik denk dat ze een kleine hypotheek moeten afsluiten in Amsterdam vanwege de ballen die van zijn voet zijn geschoten tijdens aannames.
En ‘alleen even werken aan overzicht en rust aan de bal’. Dat zijn 2 fundamentele dingen die ontzettend moeilijk te trainen zijn. Dat is alsof je zegt dat Luuk de Jong alleen even wat sneller en behendiger moet worden.
Dat is ook Bergwijn zijn probleem bij Ajax. Dit zijn niet het type speler voor de kleine ruimte. Je moet dat soort type spelers lanceren in de omschakeling.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen, denk alleen dat iedereen wat moeite heeft om te zien dat er technisch gemankeerde spelers het tot Ajax 1 schoppen terwijl we in het verleden juist voornamelijk technisch begaafde voetballers scouten.
Anyway, er is een reden dat Forbs natuurlijk bij Ajax terecht is gekomen, zijn mankementen zijn wat mij betreft ook net iets te fundamenteel en te groot om een dragende speler te kunnen worden in dit Ajax.
Dat wolves voor hem komt kan natuurlijk een teken aan de wand zijn, maar ook zij gaan een gok nemen, ik verwacht het niet dat hij een basisplek zal krijgen per direct, dus dan gaat het Wolves vooral om potentie en home-grown status denk ik.
Zou er niet rouwig om zijn om hem te zien vertrekken, hij wordt toch niet ten volle benut door het spel van Ajax en we hebben het geld hard nodig. Je moet alleen wel wat gaan doen mocht Bergwijn ook vertrekken.
Nog los van het feit dat bij uitstek dé graadmeter van kwaliteit op het hoogste niveau de rust en het overzicht is. Alleen als je je voldoende staande kunt houden op een niveau, ongeacht op welk niveau, kun je rust en overzicht bewaren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Goede basistechniek en Forbs in 1 zinik denk dat ze een kleine hypotheek moeten afsluiten in Amsterdam vanwege de ballen die van zijn voet zijn geschoten tijdens aannames.
En ‘alleen even werken aan overzicht en rust aan de bal’. Dat zijn 2 fundamentele dingen die ontzettend moeilijk te trainen zijn. Dat is alsof je zegt dat Luuk de Jong alleen even wat sneller en behendiger moet worden.
Deze vergelijking gaat mank gezien verkeer een niveau is waar je aan moet wennen en bij topsport er geen algemeen niveau is maar een ladder van niveaus waarin kwaliteit uiteindelijk bepalend is in het niveau waar je eindigt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij had ook direct overzicht in de auto zeker? Dat is ervaring om dat je vaker in situaties komt kan je op een gegeven moment anticiperen. Rust aan de bal is veelal gewoon leeftijd die jongen is krap aan twintig.
Vind het persoonlijk allemaal zo kort door de bocht.
Inderdaad, dit is een denkfout die al bij honderden zo niet duizenden spelers is gemaakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat bij uitstek dé graadmeter van kwaliteit op het hoogste niveau de rust en het overzicht is. Alleen als je je voldoende staande kunt houden op een niveau, ongeacht op welk niveau, kun je rust en overzicht bewaren.
Het verkeer is toch geen algemeen niveau dat is afhankelijk van de omgevings variabelen. In centrum Amsterdam rijden of op het platteland rijden is een immens verschil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Deze vergelijking gaat mank gezien verkeer een niveau is waar je aan moet wennen en bij topsport er geen algemeen niveau is maar een ladder van niveaus waarin kwaliteit uiteindelijk bepalend is in het niveau waar je eindigt.
Laten we het even omdraaien dan: hoeveel spelers kun jij noemen die blinde paarden waren in hun jeugd en een goed overzicht hadden op latere leeftijd? Naar mijn mening zijn de meeste spelers heel goed in 1 of 2 aspecten van het spel. De jongens die alles combineren spelen bij Real Madrid en Bayern München.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij had ook direct overzicht in de auto zeker? Dat is ervaring om dat je vaker in situaties komt kan je op een gegeven moment anticiperen. Rust aan de bal is veelal gewoon leeftijd die jongen is krap aan twintig.
Vind het persoonlijk allemaal zo kort door de bocht.
Het voordeel is dat hij homegrown is, als ik het goed heb moet dat vanaf speler 17 (t/m25) in je selectie zo zijn, ik neem aan dat dit zeker meeweegt. Dus waarschijnlijk halen ze hem voor de bank en kijken ze voor een andere positie naar een non home grown speler.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Ten Hag doet wat Van Gaal in 96-98 deed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als De Ligt en Mazraoui gezamenlijk voor een miljoen of 70 naar United gaan, dan levert dat Ajax als het goed is ook weer 3 a 3,5 miljoen op.
Neem maar van mij aan dat ook @Wotte blij is als hij weg is en zeker als dat zonder verlies is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laten we het even omdraaien dan: hoeveel spelers kun jij noemen die blinde paarden waren in hun jeugd en een goed overzicht hadden op latere leeftijd? Naar mijn mening zijn de meeste spelers heel goed in 1 of 2 aspecten van het spel. De jongens die alles combineren spelen bij Real Madrid en Bayern München.
Ik denk niet zo zeer dat ze er goed in worden. Je moet er wel enigzins aanleg voor hebben. Maar het is wel te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laten we het even omdraaien dan: hoeveel spelers kun jij noemen die blinde paarden waren in hun jeugd en een goed overzicht hadden op latere leeftijd? Naar mijn mening zijn de meeste spelers heel goed in 1 of 2 aspecten van het spel. De jongens die alles combineren spelen bij Real Madrid en Bayern München.
Ben er niet rouwig om nee. Denk niet dat deze speler past in de spelopvatting waarmee ik Ajax graag zie voetballen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ook @:Wotte blij is als hij weg is en zeker als dat zonder verlies is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |