SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Ik zou @datismijnmening taggenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Idd, beterschap @:ditismijnmening (wilde dimmy taggen, laten we dat maar niet doen)
Die bestaat ook?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Idd, beterschap @:ditismijnmening (wilde dimmy taggen, laten we dat maar niet doen)
Wat had je ?quote:
Ik ga even huilenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou @:datismijnmening taggen
Niet geprobeerd, maar misschien wel ?quote:
We halen even de brug op voor alle zekerheid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even huilen
En daarna even wijzigen
quote:dimmy
Doe dimmy een premium account (abo) kado
ondertitel:
laatste bezoek: 6902 dagen, 12 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Nomnomquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbeien, blauwe bessen, muesli met stukjes chocola en kwark.
Voor een ander?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker weer om in de volle zon een gat in de tuin te graven zeg.
Waarom zou je dat sowieso nu willen doen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker weer om in de volle zon een gat in de tuin te graven zeg.
Gat moet straks ook de regen opvangen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beter dan in de stromende (horizontale) regen, lijkt mij.
gat als zwembad gebruikenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat sowieso nu willen doen?
Dan heb je gelijk een vijverquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beter dan in de stromende (horizontale) regen, lijkt mij.
Even wat Koikarpers erin gooienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk een vijver
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar weer even naar papsie en mamsie ondanks spoorwerkzaamheden. Pa was gisteren jarig.
Ik zie ze volgende week ook weer, maar okee. Die mensjes vinden dat leuk. Even de erfenis warm houden
gefeliciteerd, neem je ook wat lekkers mee?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar weer even naar papsie en mamsie ondanks spoorwerkzaamheden. Pa was gisteren jarig.
Ik zie ze volgende week ook weer, maar okee. Die mensjes vinden dat leuk. Even de erfenis warm houden
Grappig, die abrikozenjam koop ik altijd als ik in Hongarije ben. Komt volgens mij uit Nagykörös, de Hongaarse Betuwe.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:24 schreef Karzai het volgende:
De markt buit, flesje prosecco, speciaal biertjes, exotisch vruchtensap, Surinaamse sambal, pistachenootjes, pure pindarotsjes
En er stond een Hongaars kraampje deze keer @:Budapestenaar
Een pikante worst en jam gekocht
[ afbeelding ]
die worst heb ik mogen proeven en is zeer pikantquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig, die abrikozenjam koop ik altijd als ik in Hongarije ben. Komt volgens mij uit Nagykörös, de Hongaarse Betuwe.
Lekkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
die worst heb ik mogen proeven en is zeer pikant
pindarotsjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:24 schreef Karzai het volgende:
De markt buit, flesje prosecco, speciaal biertjes, exotisch vruchtensap, Surinaamse sambal, pistachenootjes, pure pindarotsjes
En er stond een Hongaars kraampje deze keer @:Budapestenaar
Een pikante worst en jam gekocht
[ afbeelding ]
ja schattig hequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://imgur.com/gallery/4xEs6Yx
@:bitterbal![]()
ze is aangereden op de fiets en nu zit haar been in het gipsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:46 schreef gianni61 het volgende:
waarvoor heeft ons aller Dimmy sterkte nodig?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is aangereden op de fiets en nu zit haar been in het gips
Blegh. Sterkte dimmy.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is aangereden op de fiets en nu zit haar been in het gips
Of een aanslag net als bij Taylor Swift?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:51 schreef Elvi het volgende:
Sterkte Dimmy![]()
Was dit een poging om ook een swarovski ketting te krijgen?
Ja een fles jenever.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
gefeliciteerd, neem je ook wat lekkers mee?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Honderd keer gevraagd wat ie voor zijn verjaardag wil, vroegah was het "lieve kinderen", daarna "ik hoef niks", "ik heb alles al" en "jouw aanwezigheid is me kado genoeg".
Dus vorig jaar daar gewoon heen gegaan zonder iets. Ging me kop deraf. Dusjah.
Die was er op tijd bijquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:07 schreef Karzai het volgende:
die wordt straks 70, gewoon kaartjes voor een theatervoorstelling kopen en een hapje uit eten
ze was 17 toen ze mij kreegquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die was er op tijd bijMijne lopen tegen de 80 inmiddels
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aanrijding met een auto. Fiets kapot. Met de tatuu tatuu wagen naar het ziekenhuis. Been gebroken net onder mijn knie
Gewoon zo’n kartonnen cut-out van jezelf meenemen met een mooie strik eromquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Honderd keer gevraagd wat ie voor zijn verjaardag wil, vroegah was het "lieve kinderen", daarna "ik hoef niks", "ik heb alles al" en "jouw aanwezigheid is me kado genoeg".
Dus vorig jaar daar gewoon heen gegaan zonder iets. Ging me kop deraf. Dusjah.
Waar moeten we de fruitmand naar toe sturen?quote:
Appelmoes met een kersquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:09 schreef Karzai het volgende:
nachtje slapen dan in een v/d valk hotel naast de snelweg, eerpels met spruitjes en vla met een kers
Denk gewoon naar Huis ten Bosch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar moeten we de fruitmand naar toe sturen?
Toen ie 75 werd had ik een fotoboekje gemaakt van al onze Fles-en-Pa-Fles-dagjes van de afgelopen 15 jaar. Daar zit ie nog steeds geregeld in te bladerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo’n kartonnen cut-out van jezelf meenemen met een mooie strik erom
moeten we je rolstoel naar het terras duwen?quote:
Doen jullie die dagjes niet meer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ie 75 werd had ik een fotoboekje gemaakt van al onze Fles-en-Pa-Fles-dagjes van de afgelopen 15 jaar. Daar zit ie nog steeds geregeld in te bladerenMaar ja, da's één keer leuk...
helaas, was eenmaligquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende Olympische Spelen ga ik ook meedoen. Heb mijn sport gevonden
[ afbeelding ]
Ik heb krukkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeten we je rolstoel naar het terras duwen?
In een rolstoel kun je tenminste wuiven naar het gepeupelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb krukken![]()
Het is dramatisch
Ja en je bedienden het werk laten doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een rolstoel kun je tenminste wuiven naar het gepeupel
Ga wel met de GlaKoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een rolstoel kun je tenminste wuiven naar het gepeupel
Jawel, volgende week weerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen jullie die dagjes niet meer?
mwa... ik vond het wel kosmischquote:
Zo zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:54 schreef Nizno het volgende:
de Canadese Pocahontas heeft een wereld record
Doe me dan dat handboogsnoepje van eerder deze week maar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Je zal maar knap zijn en toch op Famke Louise lijken
En dan precies het stukje waarbij ze tijdens de sprong inzoomen op de bips er uit knippenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
ben je wel knap als je op famke louise lijkt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
jij gevochten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:44 schreef gianni61 het volgende:
tevens: tussen de toeristen door gevochten in de supermarkt
Vind deze mevrouw anders wel wat knapper dan Famke Louise.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Dat vind ik een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft ergens ook wat weg van Rebecca Ferguson.
Oefquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:09 schreef Karzai het volgende:
moest ik opzoeken maar inderdaad
[ afbeelding ]
Doe nog eens wat meer mooie vrouwen tips.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wat oogjes geopend zie ik.
Heb je nu erg pijn / ongemak?quote:
Florence?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe nog eens wat meer mooie vrouwen tips.
Pugh?quote:
slaapjes zijn voor de nacht, stapjes voor overdagquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde een slaapje doen, TRINGG de telefoon
Oke, geen slaapje en nu is de zaterdag al half voorbij, wtf![]()
12.705 stapjes. Dan is een tukkie geoorloofd, vind ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaapjes zijn voor de nacht, stapjes voor overdag
Oke mama Niznoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaapjes zijn voor de nacht, stapjes voor overdag
vanaf 25.000 danquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12.705 stapjes. Dan is een tukkie geoorloofd, vind ik.
hoeveel stapjes heb je?quote:
9.850quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanaf 25.000 dan
[..]
hoeveel stapjes heb je?
veul te weinigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
9.850Dus de 10.000 haal ik vandaag wel
Slavendrijverquote:
Dat gaat niet meer gebeuren vandaag.quote:
kloptquote:
zonder 25000 geen dutjequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren vandaag.
Lekker streng Niznoquote:
stapjes zijn niet overdraagbaar naar de volgende dagquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker streng Nizno![]()
Ik had er gisteren over de 25.000, maar geen dutje gedaan
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
stapjes zijn niet overdraagbaar naar de volgende dag
Kom maar langs en houd mij tegen.quote:
Gaan jullie dit filmen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs en houd mij tegen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs en houd mij tegen.
Mag je daarna wel een dutjequote:
Voyeur gespotquote:
Sowiesoquote:
Dutjestijdquote:
ik slaap snachts. geen behoefte aan dagse slaapjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je daarna wel een dutje
kom je nu achter? tis een sensatiezoeksterquote:
Niet het eerste wat mij aan haar is opgevallen. Ik waardeer haar vanwege de epische bijnaam van haar auto. Moet elke keer weer gniffelen als ik de schoen voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom je nu achter? tis een sensatiezoekster
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom je nu achter? tis een sensatiezoekster
Ja, het is ook helemaal niet waarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet het eerste wat mij aan haar is opgevallen. Ik waardeer haar vanwege de epische bijnaam van haar auto. Moet elke keer weer gniffelen als ik de schoen voorbij zie komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:41 schreef Modus het volgende:
Beelden van 4E gelektja lekken kan ze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:41 schreef Modus het volgende:
Beelden van 4E gelektEen humoristisch bedoeld grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ontzettend broodje aap verhaal wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
https://www.thesun.co.uk/(...)ners-urgent-warning/
Twee plakjes maar? moet je bezuinigen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Vers vloerbrood, Ierse roomboter, twee plakjes Mortadella met pistachenootjes
Kleine bammie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Twee plakjes maar? moet je bezuinigen?
Je kunt die BBQ beter buiten zetten hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook maar even eten besteld. Morgen BBQ dus dan sta ik halve dag in de keuken vermoed ik.
Goeie tip!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt die BBQ beter buiten zetten hoor
Nee was hier niet zo warm. Ben nu onderweg voor etentje met de famquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je lekker naar het strand geweest ballie?
Ik heb vandaag wel even overdosis zon gehad weer.
Ja de online versie, de story mode zou gewoon zonder moeten kunnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:46 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk ik las dat rdr alleen maar te spelen is met een actieve internetverbinding
Afscheidsetentje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee was hier niet zo warm. Ben nu onderweg voor etentje met de fam
Daar heb ik een hekel aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:46 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk ik las dat rdr alleen maar te spelen is met een actieve internetverbinding
Nee want je moet verbinding maken met dat rockstar account dus zelfs single player kan nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de online versie, de story mode zou gewoon zonder moeten kunnen
Ja vind ik ook wel jammerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan.
Oh dat is wel vreselijk matigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want je moet verbinding maken met dat rockstar account dus zelfs single player kan niet
Merkte het vandaag omdat ik ineens geen internet verbinding had Dus in het vliegtuig kan ik dat niet spelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat is wel vreselijk matigZal wel weer zo'n 'anti-piracy' maatregel zijn waardoor je dat juist alleen maar aanwakkert
Zeer matig is dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want je moet verbinding maken met dat rockstar account dus zelfs single player kan niet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Merkte het vandaag omdat ik ineens geen internet verbinding had Dus in het vliegtuig kan ik dat niet spelen
Van wat ik kan zien is de enige oplossing het spel inladen met internet en daarna kun je zonder internet . Dus dan moet je het opstarten voor die opstijgt en niet meer afsluitenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Merkte het vandaag omdat ik ineens geen internet verbinding had Dus in het vliegtuig kan ik dat niet spelen
Mja das wel een ding want het vreet stroom dan spelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien is de enige oplossing het spel inladen met internet en daarna kun je zonder internet . Dus dan moet je het opstarten voor die opstijgt en niet meer afsluiten
Een hele grote powerbank meesleurenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja das wel een ding want het vreet stroom dan spel
Ja als het goed is heb ik in het vliegtuig een eigen stopcontact dus in theorie zou ik hem als we nog niet vertrokken zijn hem kunnen verbinden met mijn telefoon die dan een hotspot is Spel starten en dan dat spelen. Kan ook googelen of ik kan multitasken dus dat die op achtergrond blijft draaien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een hele grote powerbank meesleuren
Hier is het in een half uurtje van strak blauw en zonnig naar donkergrijs gegaanquote:
Hier 30 gradenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het in een half uurtje van strak blauw en zonnig naar donkergrijs gegaan
Heb je wel een geluk dat het bovenop de berg wel meer afkoelt 's nachtsquote:
Ja tot 16/17 graden, dus is nog te doen zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een geluk dat het bovenop de berg wel meer afkoelt 's nachts
Nog even een uurtje wachten tot de zon onder gaat en dan alles open zettenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja tot 16/17 graden, dus is nog te doen zo.
Die gaat pas over 2u onderquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een uurtje wachten tot de zon onder gaat en dan alles open zetten
Ohja zoveel oostelijker zit je natuurlijk ook weer nietquote:
Oostenrijker?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja zoveel oostelijker zit je natuurlijk ook weer niet
Hier ook geen wolkje aan de luchtquote:
En wanneer is het KSC afscheidsetentje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die doe ik denk ik begin september
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aanrijding en daardoor beenbreuk.
Is ze nog online geweest?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aanrijding en daardoor beenbreuk.
Ik heb haar niet meer online gezien sinds ze begin van de vanmiddag zei dat ze ging slapen.quote:
om half 3 nog toen ze harry potter plaatje plaatste als laatstequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb haar niet meer online gezien sinds ze begin van de vanmiddag zei dat ze ging slapen.
*haakt bospod achter de budabolidequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja tot 16/17 graden, dus is nog te doen zo.
Wel oke hoorquote:
prima tuinquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon niet eens meer zien dat daar een paadje naar een terrasje liep.
Je kon Hendrik de Eend amper meer zien.
Nu weer wel
Ja het is een heerlijk tuintjequote:
Ja had even wat beters te doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Nu wel fietsen met brommertje @:Dr_Flash
Ik zie dit voor mequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*haakt bospod achter de budabolide
Op die manier heb je zo de halve KSC als vrijwilliger in je tuin werkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:53 schreef essnhills het volgende:
Superlief van haar ook om dit te doen
Ik heb wel het eten natuurlijk verzorgd.
Had heerlijke wraps gemaakt met pulled chicken, paprika-roomsaus, champignons etc.
En ijsjes
En watermeloen
En theetjes
Netjes zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weer wel
Ik heb altijd geleerd dat als er mensen voor je aan het werk zijn dat je ze dan goed moet verzorgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die manier heb je zo de halve KSC als vrijwilliger in je tuin werken
Zal voor verse kaiserbroodjes en koffie zorgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, morgen als ik voor je deur sta
Hier nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dinsdag wordt het nog warmer dan maandag
Wat een mooie tuinquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weer wel
Ik ook, maak ook vaak wafels als mensen hier langer dan een dag werken (die we ook gewoon betalen verder).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat als er mensen voor je aan het werk zijn dat je ze dan goed moet verzorgen
En een puntje kersenvlaai?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal voor verse kaiserbroodjes en koffie zorgen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ma 31quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dat dat het maandag minder bokheet wordt of betekent dat dat het dinsdag nog bokheter wordt?
Nee, toch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh, mijn cake is echt heerlijk geworden
Ja ben heel blij met mijn tuinquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maak ook vaak wafels als mensen hier langer dan een dag werken (die we ook gewoon betalen verder).
Hier in Deemter he. Daar aan de kust, de Zeeuwse kust, is het vast wat meer geblust.quote:
Hier maandag 31 en dinsdag 29quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier in Deemter he. Daar aan de kust, de Zeeuwse kust, is het vast wat meer geblust.
Maandag 33, dinsdag 30.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier in Deemter he. Daar aan de kust, de Zeeuwse kust, is het vast wat meer geblust.
Jaquote:
Lekker plakkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachttemperatuur van 22 graden. HDP.
Helpquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
*Gooit buda in koud badquote:
Ik douche gewoon dus ik moet mijn paddestoelen in de supermarkt kopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Maandag 33, dinsdag 30 en daarna lekker vochtig, dit is van dat weer dat er paddenstoelen in je al je oksels groeien.
Dat je ze zo met een kaasschaaf van je oksels kunt schaven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik douche gewoon dus ik moet mijn paddestoelen in de supermarkt kopen
Nee parmezaanse kaas koop ik ook gewoon in de winkelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ze zo met een kaasschaaf van je oksels kunt schaven.
Al je okselsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Maandag 33, dinsdag 30 en daarna lekker vochtig, dit is van dat weer dat er paddenstoelen in je al je oksels groeien.
Maar het zou maandag al 32-34 graden worden.quote:
Lekker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien is US wel zo'n @Modus gifje en heeft ie veel oksels?quote:
Eensquote:
Ik blijf lekker op de bankquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
@:wereldgozer Gaan we nog terug naar de wielerbaan vanavond?
Tentakelsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is US wel zo'n @:Modus gifje en heeft ie veel oksels?
Nee blijkbaar niks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik blijf lekker op de bank
Volgens mij is er niks toch
Als ewr bij jou veel zijn dan hier ook. Alleen als het bewolkt is zien we niksquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er bij jullie ook zoveel vallende sterren dit weekend?
Ik zette het te laat aan, zag niet dat de Amerikanen er ver voor zatenquote:
Nog steeds die DDR en Sovjet tijden noemenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zonder haar was dit echt kansloos geweest.
Ik heb wel wat vallende atleten gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er bij jullie ook zoveel vallende sterren dit weekend?
Ok ik had "te zien" erbij moeten zetten voor de volledigheidquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ewr bij jou veel zijn dan hier ook. Alleen als het bewolkt is zien we niks
Ik keur het goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel wat vallende atleten gezien.
Zonder de dopikanen was het een leuke spannende race.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zette het te laat aan, zag niet dat de Amerikanen er ver voor zaten
Mickey Mouse on heliumquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik liet eerder vanavond de stem van Bol aan een woonbegeleider horen. Die had die stem nog nooit gehoord,wel de Mickey Mouse verhalen, maar dacht dat dat onzin was
Maar als ze niet net gesport heeft, heeft ze wel een redelijk normale stem blijkbaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik liet eerder vanavond de stem van Bol aan een woonbegeleider horen. Die had die stem nog nooit gehoord,wel de Mickey Mouse verhalen, maar dacht dat dat onzin was
Het is hier nog donker genoeg voor sterrenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok ik had "te zien" erbij moeten zetten voor de volledigheid
Ja maar dat horen wij dus nooit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als ze niet net gesport heeft, heeft ze wel een redelijk normale stem blijkbaar.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat horen wij dus nooit.
Ben je wel weer thuisquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een ellende allemaal. Kan niet eens mijn eigen ondergoed aantrekken
Wij hebben hier veel meer lichtvervuiling dan bij Kwiewsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ewr bij jou veel zijn dan hier ook. Alleen als het bewolkt is zien we niks
Misschien met zo'n lange grijptang?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon lekker laten luchtenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Even aan de plantsoenendienst vragenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien met zo'n lange grijptang?
Heb je veel pijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja allang. Mocht na het gipsje gelijk weg
Nee, dit is niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schort, en doen alsof je net aardappels aan schillen was
Stil zitten dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik stil zit niet. Mijn moeder heeft tramadol voorgeschreven dus het is doable
Hoe lang gaat dit allemaal duren eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed vriendinnie helpt me, en brengt snacks dus komt wel goed
Maandag hoor ik of ze een operatie gaan doen of niet. Dan min 6 weken gips, prob drie maanden krukken, minimaal 6 tot ik weer kan squattenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dit allemaal duren eigenlijk?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maandag hoor ik of ze een operatie gaan doen of niet. Dan min 6 weken gips, prob drie maanden krukken, minimaal 6 tot ik weer kan squatten
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maandag hoor ik of ze een operatie gaan doen of niet. Dan min 6 weken gips, prob drie maanden krukken, minimaal 6 tot ik weer kan squatten
Thuiszorg regelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Bijna 40 als het allemaal achter de rug isquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna 40 als het allemaal achter de rug is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |